2013. szeptember 1., vasárnap

Isten hozott, Ősz!



Szeptember 1. - a meteorológiai ősz beköszöntött! :-)
Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de én minden évszakot szeretek (na jó, a nyarat talán kicsit jobban). Mindegyiknek megvan a maga szépsége, és a napjainkat is megkönnyítjük, ha a hideg őszi idő beköszöntével is inkább ezekre koncentrálunk. 




Mit szeretek az őszben?
  • Leginkább a színeit: a sárguló-vörösödő levelek gyönyörűséges színpompáját
  • A forró, fahéjas-habos kakaót hideg reggeleken
  • Az őszi gyümölcsöket: a szilvát, körtét és szőlőt
  • A sütőtököt és a fahéjas süteményeket
  • A sétákat az őszi napsütésben
  • Gesztenye, makk és egyéb termény gyűjtést az erdőben
  • A ködös reggelek hűvös frissességét
  • Az őszi eső halk, ritmusos kopogását az ablakpárkányon
  • Az avar illatát és a száraz gallyak roppanását az erdei séták során
  • A még meleg gesztenye finom illatát és ízét
  • Összebújni a szerelmemmel egy jó filmet nézve :-)


Kedvcsinálónak hoztam néhány csodaszép őszi képet is

























Rengeteg ötletet gyűjtöttem dekorációra is, már alig várom, hogy megjelenjenek ezek a szép színes alapanyagok. Ha kíváncsiak vagytok, én milyen képeket válogattam össze ebben a témában, itt találjátok a kapcsolódó Pinterest táblám. 


Ti szeretitek az őszt?


6 megjegyzés:

  1. Szeretem, szeretem, de a nyarat jobban :)Viszont nagyon jó dolgokat gyűjtöttél össze, egészen kedvet kaptam ehhez az évszakhoz is. Jó kis sütőtökkrémleves, és falevelek (olyan gyönyörű színekben pompázik ilyenkor a Bakony <3) és elővehetem a szép kis piros átmeneti kabátom :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy fincsi sütőtökkrémlevest én is szívesen ennék!
      Alig várom, hogy színesedjen a Bakony, nagyon szeretek ilyenkor az erdőben sétálni, közben pedig az őszi dekorációhoz "anyagot" gyűjteni :-)

      Törlés
  2. Nagyon szeretem az őszt, igazából minden évszakot szeretek valamiért. A tavaszt a természet ébredésért, a virágokért, mert szeretem a kerti munkákat, a madarakért, a ballonkabátos időért, a cseresznyéért és az orgonáért. A nyarat a meleg miatt, a kirándulásokért, a szalonnasütésért, a strandért, a virágillatú meleg éjszakákért, az augusztusi csillaghullásért, a nyári ruhákért, a leárazásért (:D) és a gyümölcsök, zöldségek miatt. Az őszt a színei miatt, a lehullott, dércsípte levelek miatt, a ködös-füstös levegő miatt, mert imádom a Halloween-t és a fincsi teék és forró italok miatt. A telet a letisztultságáért, a levegő illata miatt, imádok éjszaka kimenni a hóesésbe, mert az a csend hihetetlen, a madarak etetését.Imádom a karácsonyt, a sütiket, a vásárokat, a zenét és a várokozást is imádom, hogy legyen már vége és kezdődjön a tavasz. :D

    VálaszTörlés
  3. Nálam ősz az abszolút kedvenc! Városnézős utazásra ilyenkor szeretek a legjobban menni, mert már nincs dög meleg és minden nagyon hangulatos. Nyári melegben csak dögledezek vagy valami tóra megyek :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű képeket gyűjtöttél össze, öröm volt nézegetni őket! Én nagyon szeretem az őszt, igaz, a szülinapom is ilyenkor van, de én is imádom az őszi eső és a száraz falevelek illatát, a forró teákat, esti filmezéseket... :)

    VálaszTörlés