2013. szeptember 20., péntek

Essence Sand Effect: Here's my number



Körömlakkmániásként a lakkok voltak az első termékek, amiket rohantam megnézni a DM-ben, amikor kiderült, hogy ott már kikerültek a polcokra az új Essence termékek (no meg az sem elhanyagolható tényező, hogy a DM-ben csak egy állvány van és viszonylag kicsi a kínálat, még a körömlakkokból sincs kint minden szín).
Még nem volt soha Liquid sand körömlakkom – amikor nagy divat lett, nekem még nem tetszett, csak az utóbbi időben kezdtem el érdeklődni ezek iránt. A drágább, minőségibb lakkokat viszont még nem vettem, mert nem tudom, magamon mennyire jön be ez a hatás, az Essence egyik lakkjára viszont lecsaptam.



Nekem kicsit sötét lenne ez a lakk minden körmömre, így inkább csak a gyűrűsujjamra kentem fel, valamint a mutatóujjam díszítettem vele. Az első réteg még elég gyér fedést biztosított, a második, kicsit vastagabb réteggel vált számomra megfelelő a fedése.
Sokat simogatom a mellette lévő ujjaimmal a felületét, vicces érdes a finise a szürke lakknak, amelyben a homok „mellett” sok-sok színes csillám kapott helyet (a legtöbb a kék szín benne).



A száradása nem túl jó: erre nem tudtam fedőlakkot tenni, mint a többi körmömre, és bár majdnem egy órát hagytam száradni, később mégis sikerült belenyúlni – ezt igazán sajnálom, mert elszoktam attól, hogy órákig üljek nyugton lakkozás után. A lemosás sem túl egyszerű, sikálni kell kicsit a körmöket, de nem olyan vészes, mint egy csillámos körömlakk esetében.

A mutatóujjamon a szívecskét pontozóval készítettem, az Essence sand effect lakk alá tettem egy kis feketét is, hogy jobb legyen a fedése. 



A száradási időt nem tekintve nekem tetszik, bár nincs összehasonlítási alapom az igazi folyékony homok lakkokkal, a nude színt is szeretném magaménak tudni mielőbb :-)

14 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Hát igen, azt én is nagyon sajnálom ... :-(
      Ez az egyetlen lakk, amikor a gyorsszárító fedőlakkot nem nagyon alkalmazza az ember lánya, és érezhetően hiányzik is :-(

      Törlés
  2. Huuu de jól néz így ki *-* de vártam hogy megcsináld :)
    Igen, sokkal lassabban szárad mint a Lovely sand lakkjai, kb felkenés után mehetek is a dolgomra, bár találkoztam még ennél rosszabb száradási idővel rendelkező lakkal :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Lovely még nem próbáltam, így azzal nem tudom összehasonlítani. Én általában gyorsszárító fedőlakkot használok, az sokat segít, de a sand effect lakkoknál értelemszerűen nem nagyon használunk fedőlakkot (de ha már unom a homok hatást, lehet bevetem a lakk fölé)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Én pedig nagyon kíváncsi vagyok a nude lakkra :-)

      Törlés
  4. De jó lett!!! :)
    Egyébként mindenhol ahol láttam ezt a lakkot újra meg újra beleszerettem...:D

    VálaszTörlés
  5. gyönyörűű lakk, és nagyon szép manikűr, aranyos szívecske! *-*

    VálaszTörlés
  6. én megnéznék vele egy teljes manikűrt is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem úgy már túl sötét lenne, de lehet kíváncsiságból majd kipróbálom úgy is :-)

      Törlés