2013. augusztus 29., csütörtök

Őszi-téli kívánságlista



Szeretem a listákat. A kívánságlistákat pedig még inkább, főleg ha megvalósulnak :-)
Ezúttal őszre-télre készítettem egy kívánságlistát, hogy miket szeretnék beszerezni. Amiket nem sikerült az előző kívánságlistáról beszereznem, azok ismét szerepelnek itt, mert egyáltalán nem mondtam le róluk. 





Sigma ecsetek



A tavalyi év inkább a sminktermékekről szólt, de most már próbálok az ésszerűség határain belül mozogni és nem venni olyan sok sminkterméket, így a figyelmem az ecsetek felé fordult. Szeretnék néhány igazán jó minőségű ecsetet venni: nagyon tetszik a Sigma F80-as és F-30-as ecsete, valamint a szemre való ecseteik. Nagy valószínűséggel az idei Black Friday ingyenes szállításos akciójuk keretében ecseteket fogok rendelni (ami nagy valószínűséggel majd csak jövőre fog ideérni, de sebaj)


Kiegészítők



Úgy érzem, sokszor azért nem elég színes a külsőm, mert nem hordok túl sok színes kiegészítőt. Így most ez a cél, hogy beszerezzek néhány új, színes kiegészítőt. Elsősorban piros, bordó esetleg lila kiegészítőket szeretnék. Ha látok valami csini állatmintást, nyilván azt sem fogom az üzletben hagyni, de a barátnőmtől kaptam néhány csodaszép állatmintás kiegészítőt, így ezekkel most el vagyok látva (egyébként szívemnek kedves dolog volt, amikor kiderült, hogy a barátnőm felfedezte a blogot, és ráadásul az ott olvasottak alapján választott nekem ajándékot :-)



Ionos bőrápoló készülék



Az idő múlásával próbálok egyre jobban figyelni az arcbőröm ápolására, hidratálására, ránctalanító anyagok bevitelére. Erre a készülékre a kolléganőm hívta fel a figyelmet, aki próbálta már. Az otthoni használatra szánt eszköz a különböző funkcióknak köszönhetően segít a hatóanyagok bevitelében, a bőr ápolásában, segítségével krémeket tudunk a bőr mélyebb rétegeibe bevinni, vagyis a krémek hatásfokát növelheti.
Nyáron végül nem vásároltam meg magamnak, de továbbra is a listán szerepel. Annyi változott, hogy nehogy egy újabb, alig használt gépet vegyek, előbb el kell adnom egy másik, nem használt kütyüt és annak az árából fogom ezt megvenni.



Jumbo hajsütővas



Sajnos a hajvasalóval göndörítés még mindig nem nagyon megy, így valószínűleg megpróbálkoznék inkább egy hajsütővassal. Kicsit még próbálkozom a hajvasalóval, ha nem megy, jöhet a hajsütővas.



Piros kabát



No igen, azt hiszem rákattantam a piros színre. Eddig is ez volt a kedvenc színem, de nem viseltem igazán hangsúlyos piros ruhadarabokat. A minap viszont láttam egy téli outfit fotót, amelyet a lány piros kabátja annyira feldobott, hogy azóta az az új célom, hogy télen én is olyan gyönyörűszép piros kabátban vidítsam a búskomor embereket :-)


Piros csizma



Ez már szerepelt tavaly is a listán, de sajnos nem találtam megfelelő (igazán piros) csizmát, így tovább próbálkozom vele idén is.


88 Warm paletta



Ez a paletta már régóta szerepel a kívánságlistámon. Egyszer azt hittem, hogy megszereztem, de sajnos kiderült, hogy mégsem. Továbbra is vágyom rá, szeretném, de beismerem, hogy jelenleg semmi szükségem még egy palettára, így várok vele, amíg a natúr palettáimból elhasználok valamennyit, és majd akkor megrendelem. Az viszont biztos, hogy ha megrendelem, csak és kizárólag az eredeti Coastal Scents változat jöhet szóba.



Mi szerepel a ti kívánságlistátokon?

8 megjegyzés:

  1. én is imádom a pirosat .:) jöhet minden ilyen színben :) egy téli kabát főleg. A kossuth utcán láttam tavaly egy gyönyörű piros tamaris csizmát ^^

    VálaszTörlés
  2. Úúúú, az a kabát!
    Ha látsz, mindenképp szólj! :P

    VálaszTörlés
  3. A piros ballonkbaát nekem is évek óta nagy vágyam. :) Sigma ecsetkészletre is nagyon vágyom, remélhetőleg idén meg is szerzem majd. :)

    VálaszTörlés
  4. A tökéletes piros kabátot három éve keresem, és nem találom. Vagy a színe nem jó, vagy a gombjai nem tetszenek. Piros téli cipőm már van, bár nem csizma, de nagyon örülök neki, mert feldobja a hülye szürke téli napokat. És a Sigma ecsetek nálam is kívánságlistásak :-)

    VálaszTörlés
  5. Egy piros kabát nekem is jól jönne...:D
    Csak sajnos vagy méretet nem találok, vagy gagyi a szabása, és kényelmetlenül érzem magam benne, hiába méret...:/

    VálaszTörlés
  6. Valami szuper hajsütővasat én is szeretnék már :) Egy régi van itthon, de az nagyon roncsolja a hajamat :S nyilván mindegyik fogja valamennyire a hő miatt, de ezek az újabbak már megbízhatóbbak :)
    Nagyon szép az a piros kabát!

    VálaszTörlés
  7. A piros kiegészítőkre én is rákattantam idén, egy piros táska mindenképpen tervben van, de még sehol sem találtam meg az igazit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No igen, a piros gumicsizmából már sejtettem :-)
      Remélem az üzletekben is sok szép piros dolog közül tudunk majd válogatni :-)

      Törlés