2013. augusztus 27., kedd

Nyári kedvencek

Mivel hónapról-hónapra nem változnak túl sokat a kedvenceim, nem szoktam minden hónapban összegyűjteni a legtöbbet használt termékeket. Évszakonként egyszer viszont én is szeretek visszatekinteni és megnézni, melyek voltak azok a termékek, amelyek abszolút megérték az árukat, hisz kiemelkedően sokat használtam őket. Lássuk hát, mik voltak a kedvenceim nyáron!

Jäger nem volt hajlandó arrébb menni



Arcápolás



Az arcápolási rutinom kezd nagyjából beállni: hónapok óta kedvencem a gyógyszertári babafürdető krém (lánykori nevén a Unguentum hydrophilicum nonionicum, alias hidrofil kenőcs) valamint az egyszerű E-vitaminos gyógyszertári arckrém. Bár egyik sem egy különleges termék, én nagyon megszerettem őket és töretlenül használom is. Sajnos egy makacs bőrgyulladásnak köszönhetően új elemek is kerültek a programba, amelyeket őszintén szólva szívesen nélkülöztem volna. Nagy szolgálatot tett Ilcsi néni fekete szappana (viszont a szárító hatása miatt nem mertem minden nap mindenhova kenni), valamint a Halicar kenőcs – amely homeopátiás krém és sokat segített a gyulladás visszaszorításában.
Bár nem kozmetikai termék, de ide sorolnám, mert szinte napi használatban volt az utóbbi hetekben a Bipotron lámpám. A bőrproblémák kezelésében, gyógyításában igazán hatékony segítség – nem is tudom már elképzelni az életem nélküle!


Testápolás



A szokásos testápolási termékek mellé, nyár lévén bekerültek a napozással kapcsolatos kozmetikumok, mivel bizony nem kevés időt töltöttünk a strandon. Szeretek napozni, barna lenni, de mindemellett figyelek a bőrömre, ne viselje meg túlzottan a napozás. Nyár elején olvastam egy összehasonlító tesztet a napozó termékekről, aminek hatására a SunDance termékcsaládnak szavaztam bizalmat, tőlük vásároltam napozó termékeket, amelyeket nagyon megszerettem.
Az arcra ajánlott napozás utáni krémet én inkább a testemre használtam el, tökéletesen bevált napozás utáni testápolónak. A SunDance aloe vera napozás utáni gél pedig az Emberem kipirosodott bőrét nyugtatta le szépen egy-egy egész napos strandolás után. Én is szerettem ezt a terméket, mert bár mindig vigyáztam, sosem pirosodott ki a bőröm, de a napozás szárító hatását sikerült ellensúlyozni vele (nagyon fontos szerintem a napozás utáni hidratálás).
Egy akció keretében jutottam a Planet Spa gojibogyós termékcsaládjához, a testápolója igazi kedvencemmé vált (nemsokára el is fogy). Nekem általában kevesek szoktak lenni az Avon testápolói, de a Planet Spa termékekkel nagyon meg vagyok elégedve, ezért nem lepődtem meg nagyon, hogy ez bizony megfelelően hidratálja a bőröm. Isteni az illata, vicces kis piros bogyók vannak benne, amik először látszanak a bőrön, majd felszívódnak. Sajnálom, hogy már nem látom a katalógusban.


Sminktermékek



Mivel légkondicionált irodában dolgozom, nem kellett nélkülöznöm a sminkelést a nyár melegebb napjain sem (az utcán, strandon pedig sosem viselek sminket), így nem mondhatom, hogy alig sminkeltem a nyáron. Viszont a melegebb napokon én is előnyben részesítettem, az egyszerűbb megoldásokat. Tavasszal fedeztem fel magamnak a Maybelline Color Tattoo-it, és mint barna rajongó, az On and On Bronze szín azonnal belopta magát a szívembe. Majd következett egy igazi nyári szín, a csodaszép türkiz, illetve a nyár közepén megjelent, várva várt Pink Gold szín. Bizony előfordult, hogy a heti 5 munkanapból 3 alkalommal is Color Tattoot használtam :-)
A nyár számomra a barnaság, a bronzos színek időszaka, így nem meglepő, hogy legtöbbször inkább csak bronzosítót használtam. Bár a kívánságlistámnak megfelelően sikerült szert tennem 2 új bronzosítóra, az abszolút favorit a tavaly vásárolt Bella Oggi (ismeri valaki ezt a márkát?) szuperpigmentált bronzosítóm volt – nem meglepő, hogy már kikandikál a pan alja!
Az Essence szőke szemöldökceruzája nélkül nem készül nálam smink – ugyan nem egy meghatározó darab a szemsminkben, de nagyon fontosnak érzem a használatát, hogy szép, határozott keretet adjon a szemöldököm az arcomnak.
A szemceruzák közül az abszolút favorit továbbra is az Avon SuperShock szemceruzája – egész sok színem van belőle, és ha ecsettel viszem fel a szemem köré, nem is fogy olyan gyorsan (nagyon hálás vagyok ezért az ötletért, de már nem emlékszem, ki ajánlotta).
Továbbra sem igazán szeretem a rúzsokat, a szájfényeket viszont annál inkább. Nagyon szeretem az Avon Glazewear szájfényeit: folyamatosan megújul és bővül a színskála, többféle finissel is kapható. Idén nyáron is egyértelműen ezekhez nyúltam a legtöbbször.


Egyéb kedvencek



Bár nem vallom magam nagy parfümösnek, a visszafogott illatokat én is szeretem. Az Avon visszafogott, nekem tetsző illatai azonban nem tartanak ki egész nap, napközben érdemes újrafújni őket – a nagy parfümös üvegcséket viszont utálom magammal cipelni. Így nagyon megörültem, amikor először hallottam a travalo-ról, erről a kis apró parfümszóróról, amibe én tudom adagolni a kedvenc parfümöm és kis méretének köszönhetően nem foglal nagy helyet a táskámban.
Hosszas rákészülés után nyáron végre ismét kilyukasztattam a fülem (volt már benne lyuk régen, csak benőtt). Ennek köszönhetően kisebbfajta ámokfutást rendeztem a boltok bizsurészlegein :-)
Készült ehhez egy fülbevalótartó, amin már szépen látom a fülbevalóimat és könnyen tudok választani közülük.


Filmes-könyves kedvencek

Nyáron nem néztünk olyan sok filmet, mert hát vagy nem voltunk otthon, vagy nagyon fáradtak voltunk. Két filmről tudok beszámolni, amelyek azonban tetszettek és bátran ajánlom, hogy nézzétek meg:
Az egyik az Éjfélkor Párizsban (Midnight in Paris) című romantikus vígjáték (nem csöpögős, még az Embernek is tetszett)



"Gil és Inez jegyesek, akik üzleti okokból Párizsba látogatnak. Időközben kiderül, hogy a pár nem egészen egymáshoz való. Gil esetleg Párizsban szeretne élni, es komoly íróvá válni, míg Ineznél ez szóba sem jöhet. Gil szeret esőben sétálni, míg Inez nem. A történetben a fordulatot az hozza, hogy Gil felfedezi, hogy pontban éjfélkor Párizs egy bizonyos pontján egy fiákerbe szállva időutazásban vehet reszt, amely visszaröpíti az általa kedvelt 1920-as évekbe."
Főszereplők: Owen Wilson (őt nem annyira kedvelem, de itt jó volt), Rachel McAdams és Marion Cotillard (ő szerintem nagyon jó színésznő)

A másik pedig egy animációs film/mese, a Gru 2 (Despicable Me 2).



"Amint Gru kezd beleszokni a kertvárosi családapa szerepébe Margo, Edith és Agnes apjaként, felbukkan egy szupertitkos szervezet, amely a gonosz elleni harcot tűzte zászlajára globális szinten. Így most Grun, a minyonokon, és Gru új társán, Lucyn a sor, hogy kiderítsék, ki áll a látványos bűntettek mögött. Végül is a világ legnagyobb ex-bűnözője kell ahhoz, hogy elkapja azt, aki a helyére pályázik."
Már az első részt is nagyon szerettük, ez talán még jobb, mint az volt :-)

Amióta megvan az e-book olvasóm, bizony falom a könyveket – korábban sem igazán TV-ztem sokat (nincs is TV előfizetésünk), de az utóbbi hónapok tényleg az olvasásról szóltak nálam. Nagyon jó, hogy olyan sokféle könyvet lehet elektronikus úton beszerezni, hogy szinte tobzódom az izgalmasabbnál-izgalmasabb könyvekben.
Ehhez képest talán meglepő a választásom, hogy egy vámpíros-horrorponyvát választok kedvencnek, de mivel vagy 7 könyvet elolvastam már ebből a sorozatból a nyáron, talán már nem árt bevallani (bár a gimis magyar tanárom valószínűleg rosszul lenne, ha hallaná :-)



A Laurell K. Hamilton féle Anita Blake sorozatról azonban senki sem gondolja, hogy a mostanában oly népszerű romantikus vámpíros sztorikhoz hasonló. Széplelkű olvasóknak egyáltalán nem ajánlott.
Az első részről pár mondat:
„Olyan világban élünk, ahol a legfelsőbb bíróság döntése alapján a vámpírizmus megengedett. Ahol a halottkeltőnek lenni hétköznapi foglalkozás. Ahol a természetfeletti ügyeket a rendőrség különleges osztaga kezeli. Ahol mindennapos dolog, ha az ember zombikba, vagy patkányemberekbe botlik St. Louis-ban valaki vagy valami gyilkolni kezdi a város legerősebb, leghatalmasabb vámpírjait. A rejtély felderítéséhez a vérszívók kénytelenek külső segítséghez fordulni. Ő Anita Blake. A legdögösebb halottkeltő és vámpírvadász a városban: Azt hitte, már mindent látott, de ez az ügy még neki is okoz meglepetéseket.”
A cselekmény izgalmas, dögös pasikkal és sok-sok természetfeletti lénnyel – aki szereti az ilyesmit, az szerintem nem fog csalódni!



Nálatok mik voltak a kedvencek nyáron?

8 megjegyzés:

  1. Imádom Anita Blaket! Óriási szégyenként élem meg, hogy nem volt még pénzem az utolsó két kötetre :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha van e-book olvasód, írd meg (e-mailben) hogy melyik könyv hiányzik és szívesen elküldöm Neked!

      Törlés
  2. Anita Blake-et én is nagyon szerettem, de már nem olvastam a Leláncolt Nárcisszusz óta. Nekem túl közönséges lett. Nem értem miért kellett ilyen irányba elvinni a regényt. Bár ha lesz lehetőségem folytatom tovább mert Richard Zeemannról nem tudok lemondani :D
    A gógyimógyis ( én csak úgy hívom a gojibogyós) testápoló nekem is nagy kedvencem. :) Örülök hogy visszahozták a katalógusba. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hallottam, hogy egy idő után változik a történet lényege, de szerencsére én még ott nem tartok ...
      Úgy látszik nem figyeltem eléggé, nem is tudtam, hogy visszahozták a katalógusba - de nagyszerű, szerintem rendelek belőle, mert nagy valószínűséggel az agusztusi elfogytak-ban már szerepelni is fog :-)

      Törlés
  3. Ó, a Color Tattook csodásak én is imádom őket, egyetlen szívfájdalmam, hogy az On and on bronze-ot képtelen vagyok beszerezni. Akármikor próbálom megvenni, mindig out of stock. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No igen, tényleg nagyon népszerű. Anno amikor én akartam egy kuponos akció keretében megvenni, én is izgultam, hogy pont azokon a napokon legyen az üzletben
      Esetleg próbálkozz kisebb üzletekkel, hátha onnan nem kapkodják el annyira

      Törlés
  4. Bipotron lámpánk nekünk is van, ami még nagyon bevált gyulladásra, az pedig a kristálylámpa (változtatható színekkel). Köszi a film ajánlót, most nagyon kedvet kaptam hozzájuk! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kristálylámpa? Nem is hallottam még róla, de utánanézek, köszi! :-)
      No igen, jön az ősz, ilyenkor a legjobb otthon összebújni és filmmaratont tartani :-)

      Törlés