2013. augusztus 26., hétfő

I'm back! avagy nyári képek



Ejnye-bejnye PAncsi! 
No igen, a nyár engem is magába szippantott augusztusban, és bőszen süttettem a hasam a strandon vagy épp kirándultam ahelyett, hogy bejegyzéseket írtam volna. Mentegetőzés nincs, nem bántam meg semmit, hisz erről szól a nyár - ha jó idő van, ne üljünk otthon :-)
Most, hogy beköszöntött az ősz a hűvösebb idő, visszatérek és újra szorgalmasan készítem a bejegyzéseket. Mielőtt azonban belecsapnék a lecsóba, hoztam Nektek néhány képet a nyaramról:



Repülőnapon jártunk Kecskeméten


Na ki ismeri fel, milyen gép?

Az elmaradhatatlan strandolás





DumaFüred - hejj de vicces volt :-)



Kilátó



Száraz erdő



Legjobb az egyenes út - vagy legszebb? :-)



SingSingSing musical est Balatonkenesén



Tihany éjjel




Székelykapu Szentkirályszabadján



Óbudavár - Házaspárok útja 



A szépséges Balaton felvidék




400 éves fa tövében



Veszprém a Látó hegyről



Egy igazán "friss" csibe - épp kibújt a tojásból



Esküvőn is jártunk

Gyertyafény-keringő

Átnevezték az Emberem :-)

De rég volt már utoljára mikrofon a kezemben!

Gyere csak velem táncolni! :-)


keresztanyámmal és anyuval táncolunk


Nektek hogy telt a nyár?

12 megjegyzés:

  1. Szép helyeken jártál, mozgalmas nyarad lehetett :) Az esküvőn pedig nagyon szép voltál ^^

    VálaszTörlés
  2. Anyuuuu!A menyasszonyról tehettél volna jobb képet is.:)A vőlegényt is meglestem volna.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mertem csak úgy felrakni róluk képet (még Laliról sem...)
      de mindjárt keresek és küldök Neked jobb képeket!

      Törlés
  3. De szépen lebarnultál (én csak álmodozhatok róla :D), nagyon csinos vagy a képeken! :) Hogy tetszett a Dumaszínházas est, én imádom őket! *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, a sok strandolás megtette hatását :-)
      Nagyon tetszett a Dumaszínház, mi is szeretjük, ha van a környéken, mindig megyünk :-)

      Törlés
  4. Nagyon csinos voltál az esküvőn, az éneklős kép a kedvencem. Megkérdezhetem, mi ténekeltél? És látom, ott már Titeket is elkönyveltek, Préposték, és kész :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) Nem énekeltem, hanem fordítottam, amit a vőfély beszélt.
      A férj angol és az angolul beszélő vendégeknek fordítottam (nagyjából) a vőfély mondókáját.
      Nem tudták Lali vezetéknevét, így lett Prépost :-)

      Törlés
  5. De csinos vagy!!! Uh Kőhalmi a kedvencem a stand uposok közöl :)
    Jók voltak a képek nagyon, öröm őket nézni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :-)
      Kőhalmi nálunk is nagy kedvenc - sőt, gyakorlatilag az a négy kedvencünk, akik ezen az előadáson felléptek.

      Törlés
  6. Jó kis programok, a dumafüredért azért eléggé irigyellek, a jössz táncolni-s képen meg hirtelen a másik ujjad láttam, aztán rájöttem, hogy Te nem olyan vagy, mint én :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huh, gyorsan visszanéztem, hogy milyen képet tettem fel, de nem gáz, nem mutatok semmi csúnyát (tényleg nem is szoktam :-)
      A DumaFüred nagyon jó kis rendezvény, csak figyelni kell mert ezekre az All Starts előadásokra nagyon gyorsan elfogy a jegy

      Törlés