2013. augusztus 31., szombat

Furcsa TAG



Zitu blogján láttam ezt a TAG-et, érdekesnek és viccesnek tűnt, gondoltam én is kitöltöm :-)


1. Van olyan beceneved, amin csak a családod hív?
Régen mindenki Ancsának hívott, de mostanában ha új helyre kerülök, már jobb szeretem ha inkább az Annamarinál maradunk, a másik maradjon meg a családnak és régi barátoknak. Azonban olyan sokféleképpen szoktak hívni az ismerőseim, hogy szinte minden An-el kezdődő névre figyelek. Azt hiszem az Ancsacska becenév a legviccesebb mind közül: barátnőm húga gyerekkorában utálta, hogy mindenki Eszterkének hívja és az Ancsából alkotott kicsinyítőképzős változata lett az Ancsacska – ő azóta is így hív :-)


2. Milyen fura szokásod/szokásaid van/vannak?
Van néhány :-) Például nem szeretem, ha a WC papír lelógó része a falhoz van közelebb, szerintem sokkal kényelmesebb, ha az kívül van, ezért aztán mindenhol megigazítom. 
Este pedig nem tudok elaludni ha a takaróhuzat gombos része van a fejem felől: úgy érzem, hogy mindig bök, ráadásul félek, hogy a hajam rátekeredik a gombokra (érdekes, hogy a kispárna gombjai viszont egyáltalán nem aggasztanak)


3. Van valamilyen furcsa fóbiád?
Félek a lépcsőn lefelé (de csak lefelé). Bár talán nem is olyan furcsa, ha bevallom, hogy azért, mert gyerekkoromban estem egy nagyot a lépcsőnkön lefelé: futottam és elcsúsztam, szépen megütöttem magam.


4. Van olyan dal, amit ha egyedül vagy otthon hangosan bömböltetsz, de ciki lenne mások előtt is bevállalni?
Nem vagyok rest, bevállalom a hallgatott dalokat, ha a Fürge rókalábakat éneklem, azt sem tagadom le :-)


5. Van valami faksznid? Valami, amit nem tudsz elviselni ha, mások csinálják, pedig sima hétköznapi dolog?
Nagyon zavar, ha valaki a poharat közvetlenül az asztalra teszi. Én mindig teszek alá egy darab papírt, vagy legtöbbször alátétet, hogy ne legyen maszatos az asztal és hogy ne koppanjon olyan nagyot a pohár, ha leteszem.


6. Van valami fura szokásod, ha ideges vagy?
Nem szokás, inkább testi dolog, ha igazán ideges vagyok (pl nagyobb vizsgák előtt), az egyből a gyomromra megy …


7. Az ágy melyik oldalán alszol?
Mindig én alszom kívül, egyszerűen megőrülök, ha nekem kell a fal és az Ember között aludnom, úgy érzem magam, mintha klausztrofóbiás lennék, iszonyú bezártságérzet gyötör. 


8. Mi volt az első plüssállatod és hogy hívták?
Egy barna színű plüssmaci volt, aminek szerintem dinszteltkáposzta-barna színe van. Anyuéknál még mindig megvan, néha megölelem, olyan varázslatos érzés, mintha a gyerekkorom ölelne vissza :-)


9. Mit rendelsz általában kávézókban?
Forró csokit, mert nem iszom kávét. 


10. Van olyan tipp vagy tanács, amit hangoztatsz, hogy fontos, de általában nem tartod be?
Nem igazán, nem szeretek olyasmit hangoztatni, amit én se tartok fontosnak betartani.


11. Melyik irányba fordulsz a zuhanyzóban?
A zuhanyrózsával szembe: olyan jól esik fürdetni az arcom. Bár nem olyan veszélyes dolog, de valahogy mégsem szívesen fordítok neki hátat. :-)


12. Van valami furcsa testi adottságod?
Akad néhány :-)
A jobb kezem középső ujja közepe egy nagy bumszli, mert régen egyszer rácsaptam egy nagy vasajtót az ízületre: egyszerűen ottfelejtettem a kezem, miközben becsaptam az ajtót, nem is értem hogy törött el. 
Az orrom alatt van 3 függőleges heg, mintha bajszom lenne: gyerekkoromban leestem a teraszról és sikerült a fejemre esni. Elájultam és véreztem ezerrel, de szerencsére nem lett nagyobb bajom, csak ez a néhány sebhely.
És van egy nagy anyajegy a hátamon: az orvosok állandóan le akarják műteni, de én már megszoktam, sőt szeretem és egyáltalán nem zavar. Ráadásul nem akarnék egy csúnya heget a helyére, inkább rendszeresen ellenőriztetem, hogy minden rendben van-e.


13. Mi az az étel, amiről tudod, hogy nem egészséges, de szereted enni mert megnyugtat vagy csak simán imádod?
A Lidlben kapható földimogyorós kukorica-snack alias mogyorós kuki :-) 


14. Miben alszol? Őszintén!
Időfüggő: nyáron semmiben, ahogy hűvösödik, először előkerül a zokni, majd ha nagyon hideg van, jöhet a pizsama is. 


15. Hordtál olyan ruhát amiről, akkor meg voltál győződve, hogy menő, de visszagondolva vérciki volt?
Szerintem ilyen mindenkinek akadt! Viszont a mai napig nem értem, hogy hogy láthattam magam nőiesnek a patacipőkben, amit gimiben hordtam…


Ha van kedvetek, töltsétek ki Ti is!

5 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó! :D Én is kitöltöm majd! :)

    VálaszTörlés
  2. Én is félek a lépcsőkön lefelé, emiatt majdnem fennmaradtam az Eiffel-tornyon :) Bár igazából szerintem az zavart, hogy lyukas, ha a munkába ki kell mennem valami mintáért, ami a magasban van, ott is kapaszkodok ezerrel és vigyázok, nehogy a lyukakon lenézzek a mélybe :) Cikinek a susogós melegítőket tartom, iszonyat ronda színekben, bár gyerekkoromban nem zavart :)

    VálaszTörlés
  3. Az ágytakaró gombos dolog nálam is igaz, a gombok mindig a lábamnál vannak, de én vagy nem tudok elaludni tőle ( nem tudom miért, mert nem veszem mindig észre, hogy véletlen úgy maradt a takaró, hogy a fejemnél vannak a gombok),vagy ha sikerül elaludni, olyan rémálmaim vannak, hogy a horror film készítők megirigyelhetnék.

    VálaszTörlés
  4. Vicces ez a Tag!Hirtelen nem is tudnám őket megválaszolni, gondolkodós jó néhány kérdés. A patacipő nálam is "menő" volt, én se értem hogy történhetett?!:D

    VálaszTörlés