2013. augusztus 1., csütörtök

Essence és Catrice új szortiment kívánságlista



Sok-sok helyen olvashattuk már, hogy milyen új termékekkel találkozhatunk az Essence és a Catrice nyár végi szortiment frissítés keretében. Én most csak azokat a termékeket mutatnám meg, sorolnám fel, amelyekre szemet vetettem vagyis szeretném magaménak tudni augusztusban.


Essence

Amióta színtelen gél lakk van a körmeimen, ismét szeretem az Essence körömlakkjait. Ahogy megláttam a képeket, a körömlakkoknál alaposan megragadtam, mert szinte mindegyik kellene :-)






Eddig ugyan elkerült a homokhatású lakkok iránti vonzalom, de úgy érzem, ezeket most nekem is ki kell próbálnom! A piros és a rózsaszín sand effect lakkot szeretném kipróbálni, valamint a rózsaszín duokróm lakkra vetettem szemet – ezt a három lakkot mindenképpen szeretném magaménak tudni.
No és az az arany szín a középső sorból, az utolsó rozsdabarna ... 
Veszélyben lesz a pénztárcám, azt hiszem :-)

Az utóbbi időben kezdem megszeretni a krémes szemfestékeket, ezért szeretném kipróbálni ezeket az új Eye sorbeteket is, vagy legalábbis a második színt:



Bár megfogadtam, hogy nem vásárolok mono szemhéjpúdereket, de az a türkiz szín ismételten megfogott, valamint az a gyönyörű harmadik szín!



Szájfény-felhasználó nagyhatalom vagyok. Az Essence ápoló szájfénybalzsamját eddig is szerettem, ha elfogy a mostani, szerencsére tudom majd pótolni:



Nem vagyok egy nagy rúzs-használó, jobb szeretem a szájfényeket és a színezett ajakbalzsamokat, például ezeket:



Egy kis E-bayes kabuki ecsetem van, szeretnék mellé még egyet. Az Essence ecsetei nem rosszak, azt hiszem ezt kipróbálnám:





Catrice 

Úgy tűnik, idén nagyon menők lesznek a metál színek. Ezeket a szemhéjpúdereket elnézve, engem is biztos elfog majd a láz, mert szinte nem tudok választani közülük, annyira szépek a képen. Ha a valóságban is ilyen gyönyörűek lesznek, biztosan jön haza velem 1-2 szín!



Nem lennék önmagam, ha a Catrice kínálatából nem vágyódnék új körömlakkra :-)
Az a középső lakk és a rózsaszín csillámos lakk nagyon ígéretesnek tűnik!



Említettem már, hogy nem vagyok a matt körömlakkok híve. Ezzel szemben az extrém gél fény elnevezés hihetetlenül vonz, biztosan beszerzek egyet! :-D



Ti miket néztetek ki az újdonságok közül?

8 megjegyzés:

  1. Valahogy éreztem, hogy nemsokára az Essence is meglovagolja ezt a liquid sand hullámot.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No igen :-)
      Látva a Lovely sikerét, meg is lehet érteni őket. Nekem ezek a színek jobban bejönnek, kíváncsi leszek rá tényleg! :-)

      Törlés
  2. Én néhány essence lakkot néztem csak ki magamnak, több szemhéjpúder is tetszik, de magamat ismerve úgyis csak a polcon porosodnának, ritkán nyúlok mono termék felé, inkább a palettákat favorizálom :) Jut eszembe, már csak pár darab Lora palettát láttam az euro market-ben, vigyek egyet a szeptemberi talira?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is inkább csak a különlegesebb színeket venném meg már monoban, a palettákkal egyszerűbb az élet :-)
      Jaj, nagyon aranyos vagy, köszönöm szépen, de sikerült vennem Lora palettát - sőt, nem tudtam dönteni és megvettem mindkettőt, amit mutattál :-D

      Törlés
    2. Na, akkor örülök, hogy sikerült :) Én is így voltam velük, először nem tudtam dönteni, megvettem az elsőt, aztán csak-csak visszamentem a másikért is. :D

      Törlés
    3. Én mohóbb voltam :-)
      Hátha később nem lesz alapon egyből megvettem mindkettőt :-)

      Törlés
  3. Terrrmészetesen a homok hatású lakkokat várom nagyon :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bár nincs összehasonlítási alapom (még), kíváncsian várom mit alkotott az Essence ebben a kategóriában :-)

      Törlés