2013. augusztus 30., péntek

DIY Adventures - Ékszerek



Ismét hó vége, ismét egy csináld magad bejegyzés. Ezúttal ékszereket készítettünk :-)





Ha saját készítésű ékszer, nekem bizony mindig a gyöngy jut eszembe. Néhány éve már egyszer belemerültem a gyöngyözésbe, bár be kell valljam, akkor sem készítettem túl bonyolult ékszereket, ahogy most sem. Néhány egyszerűbb ékszer készült, lássuk mik:


Egy Y nyaklánc kisebb-nagyobb vajszínű gyöngyökből:




Egy piros-fehér kerek nyaklánc:



És két többsoros karkötő:



Be kell valljam, tele vagyok tervekkel, annyi mindent szeretnék még csinálni (ékszertartót, kiegészítőket). Ha sikerül megvalósítanom mindazt, amit terveztem, a közeljövőben több DIY bejegyzés is várható! :-)


Nézzétek meg a többiek munkáját is, ezúttal is van vendégbloggerünk! :-)


az ehavi vendég: Thimmyke


4 megjegyzés:

  1. Oh, ilyen többsoros karkötőket régen rengeteget fűztem, nagyon szeretem őket és még annyi felhasználásra váró gyöngyöm lenne hozzájuk. *.*

    VálaszTörlés
  2. A legjobb a sárga nyaklánc :-) Én is fűztem gyöngyöt jó pár éve, egész bonyolultakat is, mostanában már nem nagyon van idegzetem hozzá, de talán majd visszatér az alkotókedv.

    VálaszTörlés
  3. Legnagyobb elismerésem, engem ki lehet kergetni a világból ilyen gyöngyös, aprólékos munkafolyamattal :D A borostyán többsoros karkötő tetszik a legjobban :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés