2013. augusztus 27., kedd

Avon Planet Spa Perfectly Purifying arcradír


Az Avon katalógusokat rendszeresen lapozók bizonyára észrevették, hogy az utóbbi hetekben megújult az Avon Planet Spa termékcsalád: új, letisztult (szerintem csinos) csomagolást kaptak a termékek. Az előző kampány során pedig volt lehetőségem megrendelni néhányat az új termékek közül, hogy kipróbálhassam és beszámolhassak Nektek a véleményemről. A sort a Perfectly Purifying arcradírral kezdem.





A Planet Spa Perfectly Purifying termékcsalád a tengeri ásványok bőrtisztító és frissítő erejével segíti bőrápolásunkat, jelenleg három tagja van: arcradír, testradír és arcmaszk.

A kiszerelés:
75 ml-es átlátszó, pattintós tubusban érkezik, így könnyen ki tudjuk belőle nyomni a krémet. Valószínűleg ebből sem jön majd ki maradéktalanul az összes arcradír, én ilyenkor kettévágom és az ujjammal kibányászom a maradékot (mert pocsékolni nem akarok, jobb szeretem elhasználni az összeset). A csomagolás valóban tetszetős, dizájnos maga a tubus, a felirat is csinos, letisztult.

Összetétel:
forrás: Krémmánia


Amit ígér:
Fedezd fel a holt-tengeri ásványok hámlasztó tulajdonságait és gyengéden megtisztított bőröd frissességét. Segít eltávolítani  a szennyeződéseket és az olajat. Az arcbőrt frissé és rugalmassá varázsolja.

Amit tapasztaltam:
Maga a termék egy viszonylag sűrű, fehér krémes arcradír, mely ápol, puhít és hidratál (egyáltalán nem szürke, mint ahogy a katalógusban látszik). A szemcséi is fehérek, az én ízlésemhez képest nagyok, én jobb szeretem a sűrűbb, apróbb szemcséket, úgy érzem, hogy azok hatékonyabban radíroznak. Ráadásul nincs is túl sok szemcse benne – sőt, szerintem elég kevés, ezek is fehérek, nem is látszanak a képen.



A hatása szerintem átlagos: a használata után valóban ápoltnak, puhának érzem a bőröm. Viszont nem érzem megfelelően radírozottnak: nekem nem elég a radírozó hatás. Fel lehet ugyan turbózni egy kis szódabikarbónával, no de ne kelljen már egy ilyen terméket radírozó szemcsékkel dúsítani, nem?
Szerintem akinek érzékenyebb, szárazabb bőre van, annak mindenképpen érdemes kipróbálnia, de akinek normál bőre igényli az erőteljesebb radírozó hatást, az ne ezt válassza.

Ár:
75 ml arcradírt kapunk akciós áron (jelenleg) 1.499,- Ft-ért – a fentiek ismeretében én ezt kicsit sokallom.


Összességében tehát nem rossz, nem rossz, de igazán jónak sem érzem. Elhasználom, mert a bőrömnek jól esik ez a krém, de radírként nekem ez kevés, így biztosan nem fogom újravásárolni, szerintem továbbra is maradok a jól bevált, saját készítésű radíromnál.


Próbáltátok ezt a terméket? Mi a kedvenc arcradírotok?

3 megjegyzés:

  1. Na akkor jó, nem írtam hülyeséget erről a radírról :D én is így érzek iránta. Nem a legjobb, egynek elmegy.
    Az Oriflame Swedish Spa radírja volt a legjobb amit használtam eddig, apró, de nagyon sok szemcse van benne, nagyon kevés is kell belőle, és feszesítő hatása van, meg nem csillog használata után az arcom még nyáron se 40 fokba.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljes mértékben egyetértek a véleményeddel, nekem is pont az a problémám ezzel a radírral mint Neked.
      Tegnap este ismét használtam, nagyon finom krém, tényleg jól esik a bőrömnek, csak éppen nem nagyon radíroz :-(
      Lehet hogy hidratáló pakolásként kellene használni?

      Törlés
    2. Tényleg, ez nagyon jó ötlet, hétvégén ki is próbálom, és írok egy update infot róla :) köszönöm :)

      Törlés