2013. augusztus 29., csütörtök

Avon Opál fedőlakk




Úgy érzem, az Avon kicsit megkésett ezzel a termékkel, az ilyen opálos fedőlakkok már eléggé lecsengtek. Persze ennek ellentmond az, hogy végülis én is megvettem, de alapvetően azt gondolom, hogy akinek tetszett ez a trend, már bevásárolt az ilyen típusú lakkokból.
Ennek ellenére nézzük, milyen is ez a lakk, hátha valakiben csak most ébred mindent elsöprő vágy, hogy ilyen lakkra szert tegyen.





A lakk az Avon szokásos körömlakkos üvegcséiben érkezik (valamint egy fekete karton dobozkában, amit én már levittem a szelektív szemétgyűjtőbe). Az átlátszó, téglalap alakú üvegben a lakk mellett két fém golyó is található, ami a lakk besűrűsödését hivatott megakadályozni. A kupak fekete fényes műanyag, nem túl ergonómikus: a négyzet alakú, fényes műanyag kupak nekem kicsit csúszós és nem túl kényelmes megfogni, de azért nem vészes.



12 ml-nyi lakkot kapunk akciósan 999 Ft-ért, ami ml-re vetítve nem drága, de szerintem ekkora mennyiséget nem fogok soha elhasználni, elég lett volna egy kisebb kiszerelés is.


1 - 2 - 3 réteg

A formula nekem kicsit híg, egyszerre igen kevés opálos pehely kerül az ecsetre, emiatt pedig többször bele kell mártani az ecsetet az üvegbe. Ennek köszönhetően azonban nemcsak pehelyből, de az azt tartalmazó folyadékból is sok kerül a színes lakk felszínére és nem lesz szép homogén a felület. Ráadásul a nem túl sima felszín még túl fényes sem lesz, legalábbis az én szememnek ez olyan semmilyen fény volt, hogy mindenképp kennem kellett rá egy réteg fedőlakkot (pedig Az NYC sem olyan veszett fényes, de ehhez képest még az is sokkal jobb, fényesebb).

2 réteg az Essence Redvolution fölött

Összességében tehát ez a fedőlakk nekem nem igazán tetszik (mintha mostanában állandóan csak elégedetlenkednék…). Talán valami olyasmit akartak alkotni, mint az Essence pelyheskéje, de szerintem az sokkal szebb bármilyen színre felkenve.
Azt hiszem adok majd neki még egy esélyt, de elsőre bizony nagyon nem győzött meg.



Ti próbáltátok? Mi a véleményetek?

11 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik, pont ma akartam én is bejegyzést róla, csak nem tudom feltölteni a képeket a szgépre :/

    VálaszTörlés
  2. Katalógusban nagyon tetszett, aztán valamiért mégse rendeltem meg.
    Amúgy szép, de elég kevés csillámot vesz fel első kenésre, szerintem ez az egy baj vele.

    VálaszTörlés
  3. Nálam holnap lesz, nekem fel sem tűnt amúgy, hogy ez így bekúszott a divatba, vagy már csak immunis vagyok észrevenni, vagy előtte is tetszett.. Na ez most értelmes, de ismersz már, szerintem megérted :]

    VálaszTörlés
  4. Nekem a Lora hasonló lakkja van meg, azt nagyon szeretem. Az Essence-nek is volt régebben egy ilyesmi lakkja, azt is szeretem.

    VálaszTörlés
  5. A China Glaze hasonlója sem fed túl jól, majd összevetem őket, mert ha azt a szintet eléri, akkor szeretni fogom, mert jóval olcsóbb annál. :-)

    VálaszTörlés
  6. Vicces, ugyanis rám tényleg most tört rám a vágy egy opálos fedőlakkra...Bááár...a véleményedet olvasva inkább még várok ezzel, és ha nincs másik végképp, akkor jön hozzám is egy ilyen...:D

    VálaszTörlés
  7. Nekem is nagyon tetszett a katalógusban, de féltem tőle, pont ezek miatt, amiket leírtál :S Örülök, hogy nem rendeltem meg, nem hiszem, hogy szeretném ezt a lakkot.

    VálaszTörlés
  8. Nézegettem én is ezt a lakkot, de most már örülök, hogy nem rendeltem meg, maradok a Night in vegas-nál, vagy csinálok egy sajátot :) Nekem alapvetően ez a bajom az összes pelyhes és flitteres lakkal, hogy iszonyat hígak, és nehéz kihalászni belőlük a lényeget.

    VálaszTörlés
  9. gyönyörű lakk, meg kell vennem!!

    VálaszTörlés
  10. A katalóguskép alapján elég vérszegénynek tűnt, féltem hogy ez lesz a tapasztalat mint amit Te is írtál.
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés