2013. július 5., péntek

Nyári frizura: kettes fonat



Ma ismét egy nyári frizurát hoztam Nektek. Mint már korábban említettem, nyáron nagyon szeretem a fonatokat: látványosak és nem melegíti az embert a hosszú haja. A kettes fonat kicsit gyermeteg, de én nagyon szeretem.




Ezt a frizurát is anyukám készítette, mivel én sajnos még mindig nem tudok ilyen szépen fonni - az én műveim csak a sportoláshoz megfelelőek... Tegnap a városban láttam egy lányt, akinek két fonott copfja volt, és eszembe jutott, hogy nagyon rég volt már ilyen a frizurám, így gyorsan meg is rendeltem anyutól. Bizony, nem voltam rest munka előtt kiautókázni hozzá a mai frizuráért :-)


A frufrum ezúttal is teljes egészében a fonatba került - ettől kicsit rálapul a fejemre a fonat, de nyáron ez annyira nem zavar. 

Meg kell valljam, nagy sikert aratott ez a kislányos frizura a munkahelyemen: volt aki egyszerűen csak Heidinek hívott, más a hétvégi sörfesztiválra képzelt el munkaerőként, megint más drótokat fűzött volna a copfokba, hogy felálljanak :-)





A végére egy mosolygós (és ráncos) kép :-)




Szeretitek a hajfonatokat? Én nagyon, van is még néhány ötletem, így jön még fonott frizura! 

9 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos lett, anyukád nagyon szépen tud fonni! Dróttal tényleg elég vicces lenne, elképzeltem, hogy felkunkorodik a vége :D

    VálaszTörlés
  2. Jól állt, olyan aranyos vagy vele :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tündéri!!! Sajnos nekem se megy a fonás :/

    VálaszTörlés
  4. Nagyon cuki lett! =) Én strandra szeretem az ilyen frizrát, mert akkor nincs vele bajom. Mármint a hajammal, mert nem csúszik a copf és nem lóg a szemembe. :D

    VálaszTörlés
  5. Van olyan karod mint swarzeneggernek fénykorában!
    Ez szépség blog??!! Az Estée Laudert szerintem hírből sem ismered, pedig a sminkelés ebben a kategóriában kezdődik, nem pedig a 2 forintos lovely-nál!! Felszoktam járni a blogra, hogy jókat nevessek, hogy éppen milyen baromságot/szart raktál éppen ki.
    Reszelől fülbevaló tartó? Stb..
    35 höz közelítve ez már elég ciki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "Kedves Wilson Adie"!
      Volt idő, amikor nagyon bántott egy-egy ilyen megjegyzés, a Tiéden viszont tényleg csak mosolyogni tudok.
      Nem is nagyon fűznék a megjegyzéseidhez semmit, csak annyit:
      "A stílus maga az ember ..."

      Törlés
  6. Ki ezen mosolyog, ki azon. hudabeauty.com a szépség blog itt kezdődik, nem az üres samponos flakonoknál. Na minden jót.

    VálaszTörlés