2013. július 8., hétfő

Napi köröm: natúr lakkozás repedt szív-matricákkal



Ma egy manikűrt hoztam Nektek, amelynek elkészítéséhez a fóliás lakk-matricát és egy lyukasztót hívtam segítségül. 





Az alap egy natúr, rózsaszín csillámos ősrégi S-he lakk lett, hogy érvényesüljenek rajta a szívecskék. Ezúttal a szívecske-matricák "elkészítése" volt az érdekesebb és picit "munkásabb" - viszont egyáltalán nem bonyolult!

Kezdetnek egy fólia irattartóra felkentem az alapszínt: egy réteg színtelen lakkot és egy réteg fekete lakkot, majd száradás után a repesztőlakkokat - fehéret és arany színt. Jó fél napot hagytam száradni - nem kellett neki sok, mert nem volt túl vastag a lakkréteg. 





Száradás után pedig fogtam a kis szív lyukasztómat (tőle rendeltem 4,45 $-ért), ami múlt héten érkezett és kivagdostam a szív mintákat.





A körmeimre felkentem a rózsaszín natúr lakkot, majd mielőtt megszáradt volna a második réteg, a még nedves lakkra rányomtam a szívecskéket: a gyűrűsujjra fekete-arany került, a mutatóujjra pedig a fehér. 




A minta tetszik - a színválasztás nem lett az igazi. A sötét alapú szív jobban érvényesül, bár nem az igazi a natúr rózsaszín alap hozzá. A színtelen alapon fehér repesztőlakkból sajnos nem érvényesül igazán a szív minta.

Az ötlet viszont tetszik, úgyhogy mindenképp gyártok még más színekből szíveket, és beszerzek még más mintákkal is ilyen lyukasztót. 


Kipróbálnátok?

9 megjegyzés:

  1. De jó ötlet :) tényleg nagyon csini manit lehet vele csinálni :)
    Amúgy meg nagyon jó az új dizájn :D a fejléc pedig *.* ;)

    VálaszTörlés
  2. szerintem is jó ötlet, nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Ez szuper! Nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Júj, ez nagyon tetszik! Tök cuki! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon ötletes!Kipróbáltam a múltkori dry marble technikát amit tőled láttam de nem sikerült túl jól:(
    Klassz lett a blog külseje!!

    VálaszTörlés
  6. jujj de jó, kipróbálom hamarosan, nagyon tetszik, és a körmeid is nagyon szépek :))

    VálaszTörlés