2013. július 10., szerda

Napi köröm: egy újabb márványminta



Továbbra is nagy kedvenceim az irattartó fólia segítségével alkotott mintás "körömmatricák", viszont kicsit untam a szokásos mintát, még ha a sok-sok különböző körömlakkszínnel rengeteg különböző variáció készíthető is. Ezúttal csupán annyit változtattam, hogy a fogpiszkálóval nem egyenes vonalakat húztam, hanem össze-vissza. 





Azt hiszem az így készült minta jóval márványosabb hatású, mint a korábban itt bemutatott, habár a szín kicsit sötét lett a nyári napsütéshez. Így nézett ki a minta a fólián:



Most nagyon tetszik ez a variáció, már szárad is az új színkompozíció :-)



A használt lakkok pedig:


Butterfly körömlakk (a száma sajnos már lekopott)
Essence Colour & Go: Naughty and Pink!
Jollie France körömlakk Nr77

11 megjegyzés:

  1. Isteni lett, nagyon tetszetős ám! :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  2. Ez a színösszeállítás most nekem is jobban tetszik :) Nagyon jó lett.

    VálaszTörlés
  3. Már az előzőért is odáig voltam, de ez még annál is szebb!!Megpróbálkoztam vele én is a múltkori bejegyzésed után, de elég bénára sikerült a minta :S A mutató és a gyűrűs ujjad tetszik leginkább!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett! Én is próbálkoztam vele egyszer, de sajnos nem jött össze, elszakadt a matrica, mikor simítottam rá a körmömre. Pedig olyan szép volt!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik, nagyon dögös és nőies lett! :)

    VálaszTörlés
  6. gyönyörű lett, nagyon szépen sikerült, imádom :))

    VálaszTörlés
  7. Kezdelek emiatt eléggé utálni, vagy legalábbis irigyelni, mert nekem ez nagyon nem sikerül sosem :D

    VálaszTörlés
  8. Huha...nem találok szavakat annyira tetszik *.* nekem se sikerült még eddig :( sebaj a Tiédben gyönyörködöm :)

    VálaszTörlés
  9. Köszi csajok!
    Érdekes, hogy ilyen sokatoknak nem sikerült!
    Ha valaki a közelben lakik, szívesen megmutatom élőben, hogy csinálom :-D

    VálaszTörlés