2013. július 19., péntek

Napi köröm: bézs-kék saran wrap egy kis arannyal



Ez bizony egy ihletett manikűr, az eredetijét itt láttam. Nagyon tetszett ez a teal színű körömlakk, de nem tudtam, milyen formában viseljem a körmeimen, csupán azt tudtam, hogy önmagában számomra túl sok, túl szokatlan lenne. Így viszont tetszett, nem volt "túl kék" nekem :-)




Az alap tehát egy bézs lakk volt, melyre a száradása után kentem fel a teal színű lakkot és kis fólia darabkával visszaszedtem belőle kicsit. Ezután következett a saját készítésű arany pelyhes lakk, majd a gyorsszárító fedőlakk.



Így utólag úgy tűnik, hogy az ezüst pelyheske jobban illett volna az én színeimhez, de azért így is tetszik :-)



A használt lakkok pedig:


Miss Sporty Nail Expert Manicure alapozó és fedőlakk
Avon Speed Dry+ Street Beige
Essence Clour&Go: Let's get lost
NYC Turbo Dry Top Coat



Szoktatok így manikűrt másolni?

27 megjegyzés:

  1. Imádom! Nagyon szépen megcsináltad! Lehet én is valami hasonlót készítek holnap, mert ideje újat varázsolni! :)

    Ezt a technikát még nem próbáltam, nem tűnik bonyolultnak, de minden akkor derül ki, mikor kipróbálom! :)

    Szép estét! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáld ki bátran, tényleg egyszerű és nem igazán lehet elrontani :-)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik! :)
    Tudod mi ugrott be róla elsőre? Az Avonos Riviera Goddess kõlni.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-)
      Tényleg van némi hasonlóság a körmöm és a doboz között!

      Törlés
  3. Nagyon nagyon tetszik! Nekem a galaxis mani jutott róla eszembe, csak világos égbolttal, mintha a napot a felhőket és a kék eget festetted volna le...:)

    VálaszTörlés
  4. Még mindig nagyon szuper ez az SK arany pelyhes lakk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áldom is Djkaty nevét, hogy ajánlotta! :-D

      Törlés
  5. Engem a türkiz ásványi kőre emlékeztet. :) Nagyon szép és különleges lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban, engem is arra emlékeztet! :-)

      Törlés
  6. Magamon nem tudnám elképzelni, de így "Rajtad" annyira tetszik :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is viszonylag ritkán mászkálok ennyire "kékes" körmökkel :-)

      Törlés
  7. Jól néz ki, és szerintem az arany pelyhes jó választás volt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :-)
      Lehet azért kipróbálom majd egyszer ezüsttel is :-)

      Törlés
  8. nagyon szép:)

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés