2013. július 18., csütörtök

Florillum hamvasító folyadék



Az egyik blog díjas bejegyzésben szerepelt az a kérdés, hogy megbántam-e valamit az életemben, de akkor valami mást említettem. Amikor eszembe jutott, hogy írok erről a folyadékról, akkor viszont egyből beugrott, hogy bizony van még valami, amit megbántam – mégpedig azt, hogy tavaly nyáron melíroztattam a hajam (no meg azt is, hogy idén februárban megint). A saját hajszínem láthattátok korábban többek között ebben a zoknis hajgöndörítős bejegyzésben. Ma már persze ezt szeretném visszakapni, viszont a hajam hossza miatt ez nem fog gyorsan megvalósulni. 

A melírozás hatására kicsit sárgásnak láttam a hajvégeim, és agyaltam, hogy mivel tudnám a színárnyalatot kicsit hozzáigazítani a hajtövekhez. Sajnos a hamvasító sampon nem vált be: bár igazán szép lila színe volt (féltettem is a kádat hajmosáskor rendesen), a hajam még kétszeri samponozás után sem volt hamvasabb. Gondolom, ez köszönhető annak, hogy a samponozás után még jön a hajpakolás és ismételt öblítés, a lila hamvasító részecskék nem csücsülnek túl sokáig a hajamon.



Így gondoltam vesztenivalóm nincs, kipróbálok egy hamvasító folyadékot. A választásom a Kallos Florillum nevű termékére esett, két okból is: egyrészt szeretem a Kallos termékeit, azok minőségét, valamint mert igen barátságos ára van. 

A termék összetétele:

Forrás: Krémmánia



A használata:

Igen meglepődtem, hogy néhány Krémmániás vélemény szerint bonyolult a használata, mert szerintem egyáltalán nem az. A csomagolás szerint 5-10 cseppet kell fél liter vízhez keverni. Én egy kiürült, kimosott, egy literes samponos flakonba engedek meleg vizet, majd cseppentek bele 20 cseppet ebből a hamvasító folyadékból (fél liter vízbe értelemszerűen fele annyi kerül). A hajmosás, balzsam-pakolás leöblítése után kinyomkodom a vizet a hajamból, majd a flakonból a hajamra öntöm a vízzel higított hamvasító folyadékot – ennyi a hamvasító művelet ezzel a termékkel (nem kell leöblíteni, semmi mást csinálni vele).

A tömény folyadék sötétlila, a hígításkor enyhén lilára színezi a vizet. A hajam azonban nem lilára színezi, csak láthatóan elveszi a sárgás fényt (a törölköző sem lett lila a használata után). Tapasztalatom szerint a hatása a következő hajmosásig tart: ha elfelejtem használni, visszajön az enyhe sárgás fény, ha újra használom, akkor viszont ismét eltűnik. 
Ha nagyon kekec akarok lenni, akkor azt tudom felhozni problémának az adagolás során, hogy a folyadékcseppek mérete nem egyforma: van hogy apró cseppekben jön ki a flakonból, és előfordul, hogy nagyobbak a cseppek – erre figyelni kell az adagolásnál, nehogy túl sok kerüljön a vízbe.
Mindezek ellenére még egyszer sem fordult elő, hogy túl ezüstös, ne adj isten lila lett volna tőle a hajam, de ha így is történne, egy hajmosás és a probléma megoldódik, hisz nem szívódik be a hajba a szín (ezért is ismétlem minden hajmosás után az öblítést). 


A folyadék ára egyébként nagyon kedvező, 100 ml-t kb 400 Ft-ért vásároltam – szerintem ez nagyon sokáig elég lesz, tekintve, hogy egy alkalommal mekkora mennyiségre van szükség (megkockáztatom, hogy kitart addig, amíg lenő a melírozott rész a hajamból).


Ti használtok ilyesmit? Ezt próbáltátok már?

15 megjegyzés:

  1. Én a Kallos hamvasító samponját használtam régebben, néha kicsit erősebben megfogta a hajam, néhol kicsit lilás lett, mikor pedig a flakon végére értem, a maradékot szokás szerint felhígítottam kis vízben, de nem a megszokott lilás színe volt, hanem inkább bordós. Na most ezt ugyanúgy ráraktam a hajamra, én hülye, és olyan szép rózsaszín lett tőle pár tincsem, mintha direkt olyanra akartam volna, 2 hétig ki se jött semmilyen mosással, újra kellett festeni. Amúgy is időszerű volt már.
    Viszont a rózsaszín hajamra meg az egyik kolléganőm megkérdezte, hogy ilyen lesz a hajad az esküvőn? Éppen 3 hónappal az esküvőm előtt történt. Akkor a sírógörcs jött rám emiatt, de így évekkel később visszagondolva rá jót nevetek! Azóta se használtam hamvasítót!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No ezt nem is tudtam, hogy hamvasító samponja is van a Kallosnak (végülis miért ne lenne?)

      Nem is értem hogy lett tőle rózsaszín a hajad! Gyorsan kikopott belőle?

      Törlés
  2. Na erről a termékről még nem is hallottam, nagyon örülök neki, hogy írtál róla! :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ejha, nem gondoltam, hogy haj témában épp Neked tudok újat mondani :-)

      Törlés
    2. Én is használom :) Nagyon megvagyok vele elégedve.mondjuk Én kikértem a fodrászom véleményét.
      Úgy használom hogy samponozás után felhígítok 10-15 cseppet fél l vízbe és öblögetem vele a hajam.1-2 percig rajta hagyom utána tiszta vízbe kiöblítem és jöhet a balzsam/hajpakolás. Hál istennek még sose lett tőle lila a hajam,
      Ezelőtt a schauma hamvasítóját használtam. Ugyanúgy kell használni mint a rendes sampont de azt max 1 percig szabad csak rajta hagyni.

      Én mindkettővel teljesen megvagyok elégedve.Talán a schauma kicsit látványosabb és könnyebb de a kallos is ugyanugy megteszi a hatását.

      Törlés
  3. Hát csajok én evvel rohadtul megszívtam. 30 cseppes adagot csináltam magamnak és ezüst, ősz, szőke, lila csíkokkal lett tele az amúgy szép világos szőke hajam. Nagyon megszívtam, úgyhogy óvatosan. Remélem kikopik,4.-éig, 31.-én festettem be, úgyhogy most ezerrel fogok hajatmosni.

    VálaszTörlés
  4. Hát csajok én evvel rohadtul megszívtam. 30 cseppes adagot csináltam magamnak és ezüst, ősz, szőke, lila csíkokkal lett tele az amúgy szép világos szőke hajam. Nagyon megszívtam, úgyhogy óvatosan. Remélem kikopik,4.-éig, 31.-én festettem be, úgyhogy most ezerrel fogok hajatmosni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, óvatosan, a 30 csepp rengetegnek tűnik (sőt, most már a 20 is)
      Én azt vettem észre, hogy ha csak az öblítővízbe tettem belőle, akkor a hatása nem tartott ki túl sokáig, szerintem 1-2 hajmosás után eltűnik a lila szín a hajadból.

      Törlés
  5. Hali én most vettem ilyen folyadékot .
    akkor ezek szerint ettől is lehet ezüst a hajam ? most perpill lilás halvány ezüst de én egér szürkét akkarok jó nyílván ez a folyadék nem csinálja olyanra de van rá esély hogy valami szürkés árnyalata legyen a hajamnak ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem ezüstös lila színe lesz a hajnak, legalábbis az enyém olyan lett (szőke vagyok).

      Törlés
  6. Egy-ket csepp, csak gombostunyi fekete festeket osszekevesz egy adag platina szoke hajfestekkel. Kek bazisut vegyel, valamilyen kekesfekete-fantazianevut. En ezt a Kallost egy az egyben hasznalom hetente, higitas nelkul, illetve balzsammal rakom a hajamra ugy ket-harom orat. Szep levendula-szine van tole a hajamnak es apolja is a hosszu balzsamozassal. Sokkal hatasosabb, egeszsegesebb es olcsobb mint a crazy color hajszinezok.

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. sziasztok, valaki tudna nekem segíteni abban, hogy hol lehet ilyet venni?

    VálaszTörlés
  9. Fodrászkellékes boltban vagy a kallos honlapján

    VálaszTörlés