2013. július 31., szerda

Elfogytak júliusban



Hihetetlen, hogy máris vége a júliusnak! A hónap végével hoztam az ehavi elfogyasztott termékeket:





Avon kímélő szemfesték lemosó
Ez már vagy a harmadik flakon, amit ebből a szemfesték lemosóból használok. Szeretem, hogy igazán kíméletes a bőrömhöz, finoman ápolja, miközben eltávolítja a szemfestékem. Viszont vagy én használok túl sok festéket, vagy nem tudom, de többször neki kell állnom a szemfesték eltávolításnak, mert elsőre nem visz le mindent és a szem alatti apró ráncba beleül egy icipici fekete festék – és ez nem jó.
Még van belőle egy flakon, azt elhasználom, de utána lehet kipróbálok valami mást, hogy lássam, bennem vagy benne van a hiba. 


Avon SuperShock gél állagú szemceruza: Blackberry (a kis fekete csík a képen)
A legeslegkedvencebb szemceruzám :-)
Nem is értem, miért vonta ki az Avon a forgalomból ezt a színt, de szerencsére a felhalmozott készleteim még egy darabig kitartanak. Írtam róla korábban ebben a bejegyzésben, és a My Avon Top 10 bejegyzésemben is szerepelt már. 
Nagyon szeretem ezt a fajta szemceruzát, mert hihetetlenül puha (nem véletlenül hívják gél állagúnak, ugye), és nagyon pigmentált. A puhaságának köszönhetően sajnos nagyon gyorsan fogy, nehezen (sokszor egyáltalán nem) tudok vele vékony vonalat húzni. Korábban olvastam olyan tippet, hogy kis ecsettel kell felvinni a ceruzát, így precízebben lehet bele dolgozni, kipróbáltam, és tényleg jó megoldás! A ceruza végét már így használtam el, jóval gazdaságosabb megoldás, és precízebb vékony vonalat is tudok vele húzni – a „raktáron” lévő többi barna ceruzát már így fogom használgatni! 
Újravásárolnám, de jelenleg nem tudom, így óvatosan használgatom azt a néhány darabot, amit feltankoltam belőle. 


Essence Multi Action False Lashes szempillaspirál
Ez a spirál egy meggondolatlan vásárlás eredménye. Talán a legutóbbi szortiment frissítésekor, a kifutó termékek közül vásároltam meg, majd jódarabig nem használtam, mert volt más spirálom használatban. Amikor viszont elkezdtem használni, rá kellett jönnöm, hogy nem véletlenül nem vásárolok már régóta hagyományos keféket – egyszerűen nem szeretem őket. A festék maga nagyon sűrű volt (talán félig be is száradt), emiatt nem tudtam normálisan kifesteni vele soha a szempilláimat.
Mindig hangoztatom, hogy az Avon spiráljai a kedvenceim, amit továbbra is tartok – emiatt érzem meggondolatlannak a vásárlását. Hisz ha tudom, hogy mik azok, amelyek jók és beváltak, mely típusú kefével tudom szépen kifesteni a szempillám, akkor egy leárazáskor mi a csudának csábulok el egy spirálra, amit később alig használok? 
Nem akarom újravásárolni, de mivel kifutó darab volt, nem is tudnám. 


Alterra Aloe vera arctisztító kendő
Ebből a termékből is elhasználok egyet minden hónapban. Egy-egy full sminkes munkanap után, mikor hazaérek, először ezzel törlöm át az arcom. A smink nagy részét ezzel eltávolítom - alaposan megtisztítja az arcom, friss és üde az arcbőröm a használata után. A szemsminket ugyan nem tudja csak ez a termék eltávolítani, ahhoz szükség van egy szemfesték lemosóra is, ezt nem is várom el tőle.
Nagyon szeretem, tökéletes számomra, folyamatosan újravásárolom.


Lady Stella száraz sampon
Már többször emlegettem őt is, mivel a gyorsan zsírosodó hajamhoz szükségem van egy száraz samponra: nem vagyok hajlandó zsírosodó hajtövekkel kimenni az utcára, de az én hajhosszammal már nem áll neki az ember lánya mindennap-másnap hajat mosni (azt nagyon sajnálom, hogy ezen a problémán sem a szilikonmentes sampon, sem a samponszappan nem segít).
Óvatosan kell adagolni, mert ha megborul az ember kezében, akkor bizony elég hülyén néz ki szürke hajtövekkel (még a szőke haj is, nemhogy egy sötétebb), viszont sokat segít nekem, így ezt elnézem neki :-)
Amit kifejezetten szeretek benne, hogy kicsit dúsabbá is teszi a hajam használat közben.
Újravásároltam – nálam ez a termék állandó lakó a fürdőszobában. 


E-vitaminos gyógyszertári hidratáló krém
Ő is már szinte állandó lakó. Nagyon jó áron kapható, a bőröm szereti, maradéktalanul beszívja, nem hagy maga után fénylő bőrfelszínt.
Amit hiányolok, hogy lehetne benne kicsit több ránctalanító összetevő, így esténként úgy vittem fel, hogy a tenyeremben összekevertem egy kis szőlőmagolajjal. Este viszont így már eléggé fénylett tőle a bőröm, így ez a megoldás nálam csak éjszakára jöhet szóba.
Mivel bevált és szeretem, mindenképp újra fogom vásárolni, nem zavar, hogy ki kell egészítenem egy kis természetes olajjal. 


Hidrofil mosdókenőcs
Ez a termék is állandó szereplője ezeknek a bejegyzéseknek. Írtam róla korábban ebben a bejegyzésben, az utóbbi hónapokban pedig napi szinten használom. Az érzékeny, vízhiányos bőr számára tökéletes lemosó: nincs benne illatanyag, nem szárít – eredetileg babafürdetéshez használják. 
Nem egy szokásos lemosó: a sűrű krémet a vizes bőrömre szoktam felkenni majd eloszlatni és egy-két perc után bő vízzel lemosni. A bőröm puha és tiszta a használata után. Szódabikarbónával kiegészítve pedig hatékony bőrradírként funkcionál. 
Újravásárolom – nagyon bevált ez a termék!




Cien acetonmentes körömlakklemosó
Körömlakklemosók tekintetében egyáltalán nem vagyok márkahű. Ezt a terméket a kiszerelése miatt vásároltam meg: a korábbi, hasonló pumpás adagoló elromlott, így vettem egyet a Lidlben. Nem drága, a körömlakkot szépen lemosta, nekem megfelel. Már csak az lenne ideálisabb, ha nem lenne büdös sem, de olyan körömlakklemosóval még nem találkoztam. 
Bár jobb szeretem a nagyobb (literes) kiszerelésű körömlakklemosókat, mivel nem volt időm fodrászkellékesbe eljutni, újravásároltam ezt. 


Essence körömlakkjavító ceruza
A lakkozásaim állandó segítője egy körömlakk javító ceruza is. Sajnos nem vagyok olyan profi, néha-néha kerül egy pici lakk a körömágyra, a javító ceruza ferdén vágott fejével pedig könnyedén el tudom távolítani a rossz helyre került lakkot. 3 pótfejjel kapható, így egészen sokáig tudtam használni. Még mindig van benne egy kis lakkeltávolító folyadék, de a sok-sok használattól a ferdén vágott vékony ceruzafej már eléggé eltompult,  így nem tudtam már vele precízen dolgozni, így leselejteztem.
Újravásároltam, teljesen bevált ez a termék, eszem ágában sincs másikkal próbálkozni :-)


Ti próbáltatok ezek közül valamit? Miket használtatok el ebben a hónapban?

8 megjegyzés:

  1. A körömlakjavító ceruzát én is használom, de már kifogyott belőle a folyadék, így mindig belemártom egy kis lemosóba a javításhoz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó ötlet!
      Nekem még nedves, csak már nagyon kicsorbult, így inkább vettem egy újat helyette :-)

      Törlés
  2. Ajánlom az Aveo(Müller) erdeigyümis lakklemosót, szerintem szuper: finom illatú és jól oldja a lakkot. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, felírom és megnézem, amikor ismét eljutok Müllerbe! :-)
      (nagyon sajnálom, hogy nálunk nincs...)

      Törlés
  3. Az Avonban lesz egy szilvás (valami Plum nevű) Supershock gél állagú szemceruza, szerintem ezt akarják pótolni vele :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, ez jól hangzik, biztos megrendelem majd! :-)
      Milyen jól értesült vagy :-D
      (vagy én nem figyeltem eléggé)

      Törlés
    2. A következő katalógustól lesz, és a négyes szemfestékek is emgújulnak majd, szerintem kevésbé néznek majd ki jól... :-( Viszont a színek más lesznek, és állítólag a formula is más. Hát, majd meglátjuk :-)

      Törlés
    3. Hű, izgalmasan hangzik!
      A négyes szemhéjpúderekből csak kettőt vettem meg, szerintem ezután sem fogok nagybevásárlást csapni belőlük (max egyet kipróbálni)
      A szemceruzára viszont nagyon kíváncsi lettem - a SuperShockból gyakorlatilag az összes szín megvan :-)

      Törlés