2013. július 9., kedd

DIY: fülbevalótartó



Az utóbbi időben megszaporodtak a fülbevalóim - már csak újra ki kellene lyukasztatni a fülem, mert hordani még nem tudom őket ... :-)
Hogy ne csak kallódjanak erre-arra, "készítettem" nekik egy kis fülbevalótartót:




A készítettem nem véletlenül került idézőjelbe, hiszen magát az alapot nem én készítettem, csupán besétáltam a konyhafelszerelési boltba és leemeltem a polcról egy sajtreszelőt :-)
Az általam hozzáadott érték csupán annyi volt, hogy lefestettem először egy alapszínnel, majd később fújtam rá még egy-két halvány színt - néhol kissé szemcsés is lett a festék. Sajna korábban elfogyott a spray, mint terveztem, de a lényeg az volt, hogy a hideg szürke szín eltűnjön: a nagyját úgyis eltakarják a fülbevalók.



Még akad rajta hely bőven, így egy darabig elég lesz a nagyobb fülbevalóknak a hely. Most már csak az apró bedugósaknak kell alkotnom valamit.


Ti hogy tároljátok a fülbevalóitokat?

3 megjegyzés:

  1. Hehe, ötletes. :)) Nekem is megvan ez a pávatollas fülbi, nagyon szeretem :)
    Az én fülbevalóim nem férnének el rajta, legalább is egyen biztos nem. :D

    VálaszTörlés