2013. július 9., kedd

Díjat kaptam!


No nem most, még régebben, és nem is egyet! :-)
Sajnos korábban nem volt sok időm a blogra, így most teszek eleget a "kötelességemnek". A díjakat Black fairy-től és djkaty-tól kaptam, köszönöm szépen!




Random dolgot már nem írnék magamról, korábban itt összegyűjtöttem már 30-at, azt hiszem több újdonságot már nem nagyon tudok mondani :-)


Black Fairy kérdései:
Kedvenc színed, ami inspirál?
A piros. Emlékszem tiniként soha nem vettem fel piros színt, mert túl feltűnőnek éreztem, olyan  igazi nőcis,  feltűnő színnek. Aztán ahogy alakult az önbizalmam és az öltözködésem, nagyon megszerettem ezt a színt. Ma már pont a fentiek miatt ez a kedvenc színem - pl állásinterjúra a legjobb szín :-)
Miért szeretsz blogolni?
Ez is egyfajta kreatív hobby. A szépségápolás, sminkelés mindig is érdekelt. Anno tiniként volt egy kis füzetem, abba gyűjtögettem a női újságok szépségtippjeit, amit hasznosnak tartottam. Később jött az Avon tanácsadónőség, amikor szintén ezt a szenvedélyt tudtam kiélni.
A blog ennek az érdeklődési körnek egy újabb állomása - nagyon szeretek ilyen témájú blogokat olvasni, és úgy éreztem, hogy nekem is lenne mondanivalóm ebben a témában (aztán persze kiderült, hogy nem is olyan egyszerű ez, mint eleinte hittem).
Milyen könyveket szoktál olvasni/melyik a kedvenced?
Az izgalmas, kalandos könyveket szeretem, amiben van egy kis szerelmi szál is. Nagy kedvencem Vavyan Fable korai művei, pl a Halkirálynő sorozat - sajnos a stílusa elég sokat változott az utóbbi években, az újabb könyvei már nem állnak olyan közel hozzám.
A jelenlegi kedvencem az Éhezők viadala trilógia, épp most olvasom el újra.
Milyen hobbijaid vannak?
Több hobbim is van, viszont változó, hogy melyikre mennyi időt fordítok. Mostanában ismét sokat biciklizem, viszont ez más hobbi, pl a decoupage rovására történik. Az olvasás szinte állandóan jelen van az életemben, de amióta megvettem az e-book olvasót (és befejeztem az adótanácsadó tanfolyamot), azóta jóval többet olvasok mint korábban.
Van valami olyan dolog, ami nagyban befolyásolta a személyiségedet? 
Számomra ez nem tűnt fel annyira, de az akkori környezetem szerint nagyon sokat változtatott rajtam anno az agykontroll tanfolyam elvégzése és az ott tanultak alkalmazása a mindennapok során. Még gimnazista voltam, amikor eljutottam a városunkban szervezett 4 napos tanfolyamra - egy kis félénk, visszahúzódó kiscsaj voltam, aki nem akart semmiben sem kitűnni a tömegből. Az agykontroll hatására viszont egy önbizalommal teli, határozott kiscsaj lettem (persze nem egyik napról a másikra, de viszonylag rövid időn belül), aki már nem akart szürke kisegér lenni többé - az akkori környezetem szerint nagy volt a pozitív változás.
Van valami rossz szokásod?
Azt hiszem nincs, de nem vagyok benne biztos, hogy az Emberem is egyetértene ezzel :-)
Sőt, eszembe is jutott, mit említene: a napozást és a szoláriumot.
Mi a kedvenc együttesed?
Soha nem voltam a kifejezett rajongója egy együttesnek sem. Az én ízlésem általában a rádió, a barátok által hallgatott zene formálta. Igazán zenei stílust sem tudnék meghatározni.
Ha mégis együttest kellene megneveznem, azt hiszem a Queen lenne a kedvenc.
Ha egy napra életet cserélhetnél valakivel, ki lenne az, és miért?
Nem is egy konkrét személlyel cserélnék, de nagyon szeretném kipróbálni milyen lehet férfinak lenni :-) Oly sokszor nem értjük őket, legjobb lenne belülről megtapasztalni, milyen, hogy gondolkodik/érez az "erősebbik" nem.
Szereted a testékszereket/esetleg van testékszered?
Nem. Nagyon érzékeny a bőröm, nem szívesen terhel plusz dolgokkal, emellett nem is igazán tetszenek. Még fülbevalót sem hordtam évekig, bár ezen épp a napokban kívánok változtatni.
Mi az, ami nélkül sehova nem indulsz el?
A pénztárcám, a telefonom, lakáskulcs, zsepi és ajakápoló/szájfény nélkül egy tapodtat sem megyek  - kivéve ha a szemetet viszem le :-)
Mi a kedvenc virágod/milyen virág lennél?
A napraforgó! Napelemesnek vallom magam is, emellett imádom a színeit. Számomra ez a virág az igazi jókedv, a napsütés, a nyár megtestesítője.



Djkaty kérdései:

Melyik a kedvenc illatod?
A frissen vágott fű illata – imádom, nincs is ennél finomabb illat! Ezenkívül szeretem még a nyári eső illatát pontosabban azt az illatot, ami az eső után érezhető, ahogy elverte az eső a nyári port. No és a frézia illatát, a friss könyv, füzet illatát…
Bár nem vagyok túl jó az illatok leírásában, valójában imádom az illatokat: egy-egy új smink/kozmetikai termékkel, étellel is mindig úgy kezdem az ismerkedést, hogy alaposan megszaglászom (néha néznek is rám furán).


Hány óra alvásra van szükséged ahhoz, hogy kipihent legyél?
6,5-7 óra bőven elég nekem – bár nagyon szeretek aludni, lustálkodni már ritkábban szoktam, szeretek időben felkelni hét közben és hétvégén is.


Ha megváltoztathatnál egy dolgot a múltadban, mi lenne az?
Általában nem bánok meg semmit, próbálok olyan döntéseket hozni, amit ne akarnék megváltoztatni.
Egy dolog azonban mindig eszembe jut ennél a kérdésnél: gyerekkoromban egyszer kiengedtem a kutyusunkat az udvarra, holott anyukám szólt, hogy ne tegyem – a kutya kiszökött az utcára és elütötte egy autó. Több mint 15 éve történt, de még most is magamat hibáztatom, hogy el kellett altatni :-( Ezt az egyet megváltoztatnám a múltban.


Vannak szobanövényeid?
Akadnak, bár sajnos nem túl nagy számban. Sem én, sem a macska nem vagyunk jó hatással a szobanövényekre – amelyik engem még túlél, azt a macska rágcsálja meg rendszeresen. Majdnem minden növényem a szekrény tetején van, mert ott nem éri el Jäger (ennek örömére az erkélyen virágzó muskátlikat pusztítgatja mostanában)


Melyik a kedvenc édességed?
Általában nem eszem cukrot és fehér lisztet, viszont be kell vallanom, hogy nem könnyű a helyzetem, mert imádom az édességet. A kedvenc csokim a Milka Chocolate Dessert – ez az egyetlen Milka csoki, amit (meg tudnék enni bármikor) szeretek, mert a közepén lévő éthabnak köszönhetően nem olyan gejl édes, mint a többi.
Sütikkel már könnyebb dolgom van, mert azt el tudom készíteni cukor és fehér lisztmentes változatban. Kedvencem a Sacher torta, de gyakorlatilag bármilyen jöhet ami csokis és piros gyümölcsös és nem túl krémes :-)


Mi a legfurcsább szokásod?
Hajjaj, nem is tudom. Van néhány berögződésem, talán a legfurább/viccesebb, hogy a használatban lévő WC papírt úgy szeretem tárolni, hogy felém legyen a tépett fele, ne a fal felől :-) Mindig megfordítgatom, ha nem így van - igen, még a munkahelyen is :-)


Kádban fürdés vagy zuhanyozás?
Hétköznap zuhanyozás, kádban csak alkalmanként fürdök. Akkor viszont jöhet egy kis wellness: finom illatok, nagy hab, arcpakolás, testradír … Sőt, időnként még gyertyák és zene is jöhet (no meg a macska a kád szélén, mert imádja nézni a habot és a csapot ha csepeg)


Szereted a tökfőzeléket?
Nem igazán – különösebben a tökért sem vagyok oda, de a fő visszatartó erő a kapor. Ezzel a fűszerrel engem ki lehetne kergetni a világból, irtózom tőle.


Ugyanannak a történetnek a film- vagy a könyvváltozatát választanád?
Elsősorban a könyvet. Szeretem a filmeket, de azok inkább csak a könyv kiegészítéseként jöhetnek szóba, hisz olyan részletesen bemutatni, ahogy egy könyvben olvasható, egy film sem tud. Gyakran előfordult, hogy a könyv elolvasása után csalódtam a filmben, de az is, hogy láttam a filmet ami nagyon megtetszett és elolvastam gyorsan a könyvet is (pl Éhezők viadala)


Van olyan filmszereplő, akinek szívesen a bőrébe bújnál?
Anno amikor tini voltam és láttam a moziban a Féktelenül című filmet, akkor annyira tetszett, olyan szívesen lettem volna Sandra Bullock helyében, emlékszem többször ezt is álmodtam :-)
Ma már inkább Emma Stone-al cserélnék a Gengszterosztag című filmben: az a korszak, az a pasi :-D


Házasságpárti vagy?
Igen – mondom ezt úgy, hogy évek óta élek egy pasival „vadházasságban” :-)
Ettől függetlenül hiszek abban, hogy az a helyes, ha egy nő és férfi közötti hosszú távú viszont szentesítsék és az ott elmondott ígéreteket betartsuk. Ha már van kisgyerek, akkor szerintem úgy az igazi a család, ha anya apának a felesége.
Viszont a nagy és drága lagzihoz egyáltalán nem ragaszkodnék: egy szép fehér nyári ruha, egy kerti party a család és a barátaink körében – nekem ennyi is bőven elég lenne!


Mivel már körbejárta ez a díj a blogvilágot, nem adnám tovább. Nagyon sok blog van, amit olvasok, a blog jobb alsó részében megtaláljátok őket! :-)

3 megjegyzés:

  1. Tőlem is kaptál ám díjat :) http://rekablogol.blogspot.hu/2013/06/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajjaj, ezt nem is vettem észre, bocsánat! Holnap megírom a válaszokat :-)

      Törlés
  2. A WC-papír nálam is így van, de sok más is stimmel, köszönöm, hogy megválaszoltad a kérdéseket :-)

    VálaszTörlés