2013. június 6., csütörtök

Tavaszi kedvencek



Korábban elhatároztam, hogy csak negyedévente, az évszakok váltakozásával gyűjtöm össze a kedvenceimet, hisz hónapról hónapra nem változnak oly sokat a kedvencek, az évszakok váltakozásával azonban már jobban változik, hogy mihez is nyúl gyakrabban az ember lánya. 
Lássuk tehát, miket használtam a legtöbbet tavasszal:



Arcápolás



Az arcápolás terén még mindig a gyógyszertári arclemosó-arckrém bűvkörében élek. A hidrofil mosdókenőcs nagyszerű arctisztító magában és remek bőrradír szódabikarbónával keverve. Az E vitaminos hidratáló krém pedig megfelelően hidratálja az arcbőröm, nem húzódik, nem is fénylik a használata után (már csak egy megfelelő öregedésgátló szérumot keresek mellé és meglesz a végleges arcápoló programom). 
A kencék mellett nagy kedvencem lett a Sigma arcpolírozó keféje is, az arclemosó mellett tárolom, így mindennap a kezembe kerül ez is az esti arctisztításkor. 


Smink



A sminkek terén még mindig a MUA paletták a nyerők. Bár most kölcsönadtam az Undressed palettát egy ismerősömnek (csak ezért nem szerepel a csoportképen), előtte felváltva használtam a három palettát, annyira megszerettem őket. Nagyon jól pigmentáltak, tartósak, szépek a színeik – mi kell ennél több? Nekem semmi – tervezgetem is, hogy rendelek még belőlük :-)
Az Avon SuperShock szemceruzái évek óta hatalmas kedvencek nálam. Elsősorban a fekete és a barna színt használom a legtöbbet, de szinte minden színben megvásároltam már. Ha használtam is más szemceruzát ezek mellett, inkább csak azért, hogy fogyjon el a többi :-)
Többféle szempillaspirál elfogyott az utóbbi időben nálam, de a legutóbbi felfedezettem a kis sárga Lovely spirál. Szuperolcsó és emellett nagyon jó. Szeretem a szilikonkeféjét, igazán szép sűrű pillákat tudok vele varázsolni magamnak. A szempilláim szerencsére elég hosszúak, számomra az a fontos, hogy sűrűbbnek lássam a pillákat a használat után. 
Bár nem tudok szép farkincát rajzolni, de a tusvonal a mindennapos sminkem része - kell a szép fekete vonal a felső szempilláim tövébe, amitől jóval sűrűbbnek látszanak a pilláim. Erre a célra egész tavasszal az Artdeco tusát használtam - ez a kedvenc tusom, remélem még sokáig nem fogy el!


Illat



Nem vagyok egy nagy parfümös, nem is igazán ismerem a nagy és híres parfümöket, számomra tökéletesen megfelelnek az Avon fincsi virágillatai. Az idei tavaszi kedvencem egy új illat, a Pur Blanca Elegance. A Pur Blanca család mindegyik tagját szeretem, nekem valók ezek a könnyed kis virágillatok – nem szeretem a nehéz parfümöket.
Valószínűleg a nyári kedvenc parfümöm is ez lesz, rendeltem hozzá egy travallót, hogy mindenhova tudjak majd magammal vinni belőle. 


Körmök



Itt nem is egy terméket, hanem egy technikát említenék, mégpedig a dry marble technikát. Ebben a bejegyzésben írtam róla részletesen. A tavasz folyamán rengeteg ilyen manikűrt alkottam, igazán látványos körmöket lehet vele alkotni egyszerűen. Most is épp ilyen manikűr van a körmeimen és valószínűleg nyáron is készül majd még jónéhány új színkombináció. 


Kedvenc könyv



Bár a tavasz első felében még erősen az ÁFA törvényre koncentráltam, mégsem a HVG Adó különszámát említeném, mint kedvenc (és legtöbbet forgatott) könyvemet :-)
Nem is könyvet, inkább írót írnék, mégpedig Vavyan Fable-t. Már említettem őt korábban a blogon, anno még tinédzserként olvastam egy könyvét (a Sárkánykönnyet), majd azóta minden megjelenő (és újra kiadott) könyvét megveszem. Stílusban a régebbi könyvei jobban bejönnek, így miután felszabadult az olvasókapacitásom, újra kezdtem a halkirálynő sorozatot. Mivel a stílusa nagyon bejön, így számomra szórakoztató egy-egy könyvét újraolvasni, így teszek mostanában is. A halkirálynő sorozat mellett a másik nagy kedvencem a My Fair Lord, néhány nap alatt ezt is újraolvastam az elmúlt hetekben. 



Kedvenc film



Már amikor a bemutatót láttam tudtam, hogy a Gengszterosztag című filmre kíváncsi leszek. Most, hogy megnéztem (kétszer is…) azt hiszem Ryan Gosling rajongó lettem :-)
Mindig is szerettem az 1950-es években játszódó filmeket. Bár ez a film sem egy lányregény, mondhatni nem kicsit erőszakos, de valahogy mégis más, mint a mai akciófilmek. 
Az a benyomásom, hogy ebben az időszakban a férfiak férfiasabbak, a nők pedig jóval nőiesebbek voltak, mint manapság (legalábbis engem mindig „elvarázsol” ha egy férfi jól néz ki és tudja is viselni az öltönyt :-)

No és hogy miről szól?
Los Angelesnek volt már királya. Mickey Cohen (Sean Penn) korlát és gátlás nélkül uralkodott a városon. A negyvenes-ötvenes években a kábítószer- és fegyverkereskedelem, a kuplerájok és a tiltott játékbarlangok mind neki adóztak. De nemcsak a bűnözők voltak az alattvalói; a rendőrség és a politikusok is az udvartartásába tartoztak. A gengszterfőnök uralmának alig volt határa. Csupán néhány őrült, vakmerő zsaru hitte azt, hogy meg kell őt állítani. John O'Mara (Josh Brolin) és Jerry Wooters (Ryan Gosling), az LAPD veteránjai: ők még hisznek abban, hogy ez a város nem a maffiáé, és nekik az a dolguk, hogy a tisztességet védjék.


hmm :-D

Nálatok mik voltak a kedvencek?

3 megjegyzés:

  1. A MUA paletták nekem is óriási kedvenceim lettek, nem is hittem volna :) nekem is meg van a Lovely spirál, mert mindenki áradozik róla, de én nem vagyok elájulva tőle, soha nem fog lepipálni egy Maybellinet nálam :)

    VálaszTörlés
  2. Éljenek a MUA-paletták, én is nagyon szeretem őket :-)

    VálaszTörlés
  3. Én is most olvasom/olvastam újra a halkirálynő sorozatot, az egyik kedvencem ;)

    VálaszTörlés