2013. június 19., szerda

Outfit: a régi-új ruha



Rég volt már outfit a blogon. Ennek több oka is van: egyrészt nem akarom ismételni magam, viszont mivel nem vásárolok olyan gyakran új ruhákat (sajnos), nem tudok mindig újakat mutatni, másrészt pedig sokszor elpepecselem az időt a reggeli készülődéssel, így nem is nagyon van időm fotózni. Ma reggel viszont gyorsan lőttem néhány képet, íme:





Ezt a ruhát még tavaly turiztam a barátnőmmel Fehérváron, de egyszer sem volt még rajtam, mert valahogy tavaly nem éreztem annyira magabiztosnak magam benne. Biztos jártatok Ti is úgy már ruhával, hogy azt éreztétek, ehhez még formálódni kell (vagy csak én vagyok ilyen?). Tegnap viszont eszembe jutott és gondoltam felpróbálom. Általában jobb szeretem a rövidebb ruhákat, szoknyákat, de ebben most valahogy olyan jól éreztem magam: magasabbnak, vékonyabbnak (egyre közelebb ahhoz, amit szeretnék elérni)
Nagyon egyszerű szabású kis ruha ez, ha tudnék varrni, tuti készítenék még magamnak belőle :-)


Az anyaga is roppant hűsítő volt, jól esett viselni ebben a nagy melegben (pedig az irodában kellemes a hőmérséklet, csak az utat kell kibírni odakint)

reggeli szokásos vigyor

Amikor ilyen ruhák kerülnek elő a szekrényemből, mindig késztetést érzek, hogy ismét el kellene menni szerencsét próbálni a turikba - hátha találok még ilyen jó fogást :-)

11 megjegyzés:

  1. "Biztos jártatok Ti is úgy már ruhával, hogy azt éreztétek, ehhez még formálódni kell" - ismerős érzés, nekem is van ilyen ruhám, még 4(!) éve vettem egy esküvőre, azóta 2-szer volt rajtam. Egyébként az a durva, hogy nincs rajta semmi extra, mégsem tudom mikor kéne viselni...Elajándékozni nem akarom, inkább őrizgetem, egyszer hátha...:) Nagyon jól áll neked ez a ruha és a szandálod is gyönyörű :) A turikkal pedig érdemes próbálkozni, mert igazi kincsekre lelhet az ember.

    VálaszTörlés
  2. Csini a ruha! Ma én is becélzok végre egy turit, miután megvettem a rég kinézett szandálomat :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép ruha! :D Nekem nincs ilyen 1000 Wattos mosolyom reggel :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon csinos vagy! :) A ruha is jó! ;) Más színben magamon is el tudnám képzelni. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon nagyon jól áll! Én is gyakran járok így, bár nekem alapjáraton kell bizonyos hangulat reggelente. Az óriási mosoly pedig zseniális, én reggelente csak a kávés bögrémre tudok kacagni. :D

    VálaszTörlés
  6. Csini! :) A dekoltázs pedig gyilkos!:P A férfi kollégák biztos örülnek neki. ;) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-D
      napközben kicsit feljebb húztam a ruhát és nem nagyon hajolgattam a főnök előtt :-)

      Törlés
  7. Annyira jól áll, és bakker úgy irigyellek, hogy így tudsz mosolyogni reggel.. :P

    VálaszTörlés
  8. Nagyon csinos vagy, és annyira kedves,vidám a mosolyod :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon csinos ez a ruha, nagyon jól áll neked.
    Olyan jó volt most látni a mosolygós arcodat, igazán jól esett, köszönöm:)

    VálaszTörlés