2013. június 9., vasárnap

Nyári frizurák - egyszerű hajfonás



Számomra a nyár a hajfonatok időszaka. Szeretem a hosszú hajat, de a nagy melegben viszonylag ritkán tudom elviselni a kiengedett hajam - legalábbis amikor a szabadban tartózkodom. Nagyon élvezem, amikor be van fonva, mert nem húzza a hajam mint a copf, mégsem melegíti a nyakam, hátam. Ilyen hajfonatot viseltem tegnap és ma:




Nagy bánatomra azonban sajnos én magamnak nem tudom ilyen szépen befonni a hajam. Saját magamnak inkább csak sportoláshoz szoktam befonni, akkor nem annyira fontos, hogy mennyire sikerül szépen az alkotásom (hát nem ilyen lesz...). Ha emberek közé is mennék, akkor inkább anyukámat kérem meg, hogy fonja be a hajam. Viszont nem együtt élünk, így sajnos viszonylag ritkán kerül erre sor. Nyáron ha náluk járok, mindig kihasználom az alkalmat és megkérem, fonja be a hajam valahogy. 

A fonat "különlegessége", hogy ezúttal nem a fejem legmagasabb pontjától indult, hanem kicsit még előrébb kezdte a fonást, így a frufrumat nem apró hullámcsatokkal tűztük el, hanem a hajam azon része is bekerült a fonatba:



Érdekes egyébként kívülről látni a hajam, itt a fonás miatt inkább a saját hajszínem látszik és kevésbé a melír (ami már nagyon szépen nő le). 


Ti szeretitek a hajfonatokat?

6 megjegyzés:

  1. Imádom a fonatokat, a kedvenc nyári frizurám. :)

    Nagyon szép a hajad, szerintem szőke hajban sokkal jobban mutat a fonat, mint sötéten.

    VálaszTörlés
  2. Hű, ez nagyon jól áll, szőke hajban tényleg jobban néz ki. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól néz ki, a lenövés meg egy idő után valószínűleg ombre jeleget ölt majd, úgyhogy úgy is divatos leszel :-D

    VálaszTörlés
  4. Hű de jó, ez milyen fonás? :O
    Nekem ebből elég gyenge a képességem még fodrász létemre, de a halszálka nagy kedvenc nálam :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez az anyu féle fonás, nem tudom mi a neve :-)
      Sajnos én sem tudok szépen fonni, pedig olyan jó lenne gyakrabban befonni a hajam - szóval ha kell valaki gyakorolni, akkor csak szólj :-D

      Törlés
  5. Nagyon jól áll, szép lett. :)
    Én is szeretem a fonatokat mostanában a halszálka tettszik,de még nem próbáltam ki.
    Kicsiként göndör volt a hajam,de később ez változott hullámosra valamiért így sokszor nem is kell befonni,mert ha felfogom utána olyan a hatás,mint ha be lett volna fonva. :)

    VálaszTörlés