2013. június 5., szerda

Májusi elfogytak



Kicsit megkésve, de hozom a májusban elfogyasztott termékeket. Magam is meglepődtem, hogy mekkora kupacot sikerült ismételten elhasználni. Annak pedig külön örülök, hogy ezúttal nem kevés körömlakk is ide került :-)



Sminktermékek



Avon Shine Attract szájfény: Cherry Blossom
Erről a szájfényről írtam egy részletesebb bejegyzést itt. Csalódás volt számomra, hogy az ajkaimon nem láttam túl sokat a szájfény pirosas színéből, inkább csak színtelen szájfényként használtam el. Napközben nem szeretek folyamatosan a sminkemre ügyelni, így gyakran használok színtelen szájfényt. Kissé ragadós volt az állaga, viszont nagy előny, hogy ápolta is az ajkaim, nem volt szükségem ajakápolóra mellette.
Ennek ellenére nem vásárolom újra, használgatom a többi szájfényem (van jónéhány). 

Essence MakeUp-to-Match alapozó: Medium
Amióta felfedeztem ezt az alapozót, ezt használtam. Bár nincs nagy fedése, mivel nekem nincs is szükségem nagy takarásra, nem zavar. A bőrömhöz a legsötétebb, medium árnyalat passzol, viszont ezt kivonták a forgalomból év elején. Emiatt hiába szeretem nagyon ezt az alapozót, nem fogom tudni újravásárolni. Mivel februárban bevásároltam belőle, van még egy flakon a szekrény mélyén, azt fogom elhasználni nyáron, majd utána sem tervezek egyelőre alapozót venni, mivel még mindig ott csücsülnek a sminkes szekrénykémen a Garnier BB krémek, jó lenne azokat is elhasználni. 

Max Factor 2000 Calorie szempillaspirál
Korábban szerepelt már egy kedvences bejegyzésben, de mostanában már nem éreztem olyan jónak, ezért is tartott ki ilyen sokáig. Rájöttem, hogy nem szeretem a hagyományos keféket, valahogy az én pilláimon nem működnek olyan jól, mint a szilikonos kefék ezért a Lovely spirál fejét mártogattam ebbe és úgy használtam addig, amíg már használhatatlanra sűrűsödött.
Nem vásárolom újra, féláron megkapom az Avon szempillaspirálokat, amelyek nekem jobban beváltak. 

Avon Color Trend szemceruza Dark Brown
A natúr barna sminkeknek köszönhetően nálam a barna szemceruzákból fogy a legtöbb, belőle is már csak egy kis csík látszik, mivel általában addig használom a ceruzákat, amíg még meg tudom őket fogni. Általában sötétbarna szemhéjpúderrel rögzítem, ezért nem volt probléma a tartósságával kapcsolatban. Vízállónak nem vízálló, így sajnos az allergiás időszakban könnyedén le tudtam könnyezni magamról, de mivel ezt nem is ígéri ez az olcsó szemceruza, ezért nem is lehet a rovására írni. Az utóbbi időben sokszor használtam sötétebb szemhéjpúder alá alapként is: a szemkontúr megrajzolása majd finomítása után (én erre a célra mindig egy fültisztító pálcikát használok) a felső szemhéjam szélső csücskébe is felviszem ezt a sötétbarnát, majd a fültisztító pálcikával ezt is kicsit elmaszatolom. Intenzívebbé és sötétebbé teszi a szemhéjpúdereket, nálam nagyon bevált erre a célra. Az állaga nem annyira puha, mint a SuperShock ceruzáké, de számomra még éppen kényelmes. Nem szeretem ugyanis azokat a szemceruzákat, amelyek túl kemények és nagyon rá kell nyomni a bőrömre ahhoz, hogy megfogják. Ez viszont pont jó: kellően sötétbarna a színe és kíméletes a bőrömhöz.
Újravásárolnám, hisz számomra semmi nem szól ellene. Amint elhasználtam a megkezdett barna szemceruzáimat (és még kapható), újra is fogom vásárolni. 


Körömlakkok



Ebben a hónapban, köszönhetően a dry marble technikának egész sok körömlakkomtól búcsúzom. Ezt annyira nem bánom, mert igen sok lakkot felhalmoztam, így jó látni, hogy végre nemcsak vásárolom őket, hanem valóban el is használom (mindemellett persze hetente többször is körmöt lakkozok, de általában nem ugyanazt a színt használom sokszor). 
A dry marble technikáról itt írtam részletesebben. Ennek során egy viszonylag vastagabb alapréteget viszek fel a fóliára, és ennek köszönhetően fogynak a natúr színű lakkjaim :-)

Lovely
Az üvegeken látni, hogy ezek a Lovely régi kiadású lakkjai. Miután megvettem őket, viszonylag keveset lakkoztam velük, mert inkább élénkebb színeket használtam, de a dry marble technikához alapszínnek tökéletesek voltak, így gyorsan el is fogytak.
Újravásárolnám őket, különösen a krémszínű csillámos lakkot, de már nem tudom, mert kivonták őket a forgalomból (és jöttek helyettük gyönyörű új Lovely lakkok)

Essence Nude Glam
Ez is még egy régi kiadású körömlakk, ha jól emlékszem a kifutás alkalmával került hozzám potom pénzért. Az állagát szerettem, de valahogy csak ez a szín unalmas volt a körmeimen, így egész keveset használtam addig, amíg felfedeztem, hogy a fent már sokat emlegetett dry marble technikához ideális alaplakk.
Azt hiszem ezt nem vásárolnám újra, inkább valami izgalmasabb natúr alaplakkot keresnék. 

Astor
Ez a lakk már vagy 10 éves! Emlékszem, még budapesti kollégáimtól kaptam, amikor ott dolgoztam konferenciaszervezőként (hajj, de régen volt már)
Azóta sokszor felhígítottam, ez volt az egyik kedvenc nyári lábköröm-lakkom, de most már végleg feladta – így kénytelen vagyok megválni tőle.
Nem gondolkodom az újravásárlásán, most már más színeket kedvelek.

Maybelline
Ez sem egy mai darab – ezt is még sok-sok évvel ezelőtt kaptam egy munkatársamtól. Most már ez sem igazán működik, tovább higítani nem akarom, így megválok tőle.
A színe nagyon tetszett, újravásárolnám, de már ez sem kapható. 


Arcápolás



Balea 7 napos ampulla kúra
Ezt a kúrát még régebben vettem, de elfelejtkeztem róla. Most az utolsó vizsgám után gondoltam ráfér a bőrömre is egy kis frissítés, így a vizsgát követő egy héten esténként ezzel ápoltam a bőröm. Amúgy is kicsit fáradtnak, száraznak láttam a bőröm, és jól is esett neki egy kis extra gondoskodás. Bár az egy hetes kúra nem változtatja meg a bőrt olyan nagy mértékben, azért érezhetően frissebb, élettelibb lett a bőröm a használata után. Mivel szeretek ilyesmivel kedveskedni a bőrömnek a napi krémezés mellett, biztosan fogok még ilyet vásárolni. 

Gyógyszertári mosdókenőcs
Már természetes, hogy ebből is bekerül egy az elfogyottak közé minden hónapban, mivel kb 3 hét alatt használok el egy tubust ebből a termékből. Nagyon szeretem, nem húzódik a bőröm az arcmosás után (de a krémezést azért igényli), viszont alaposan tisztítja. Ráadásul univerzális is: arclemosó mellett bőrradírként is ezt használom egy kis szódabikarbónával felturbózva. 
Folyamatosan újravásárolom, már vettem is belőle két új tubussal. 

E-vitaminos hidratáló krém
Ez is szinte minden elfogyottas bejegyzésben szerepel, mert havi egy tégely arckrém elfogy nálam. Nagyon szeretem, megfelelően hidratálja a bőröm. AZ utóbbi időben elkezdtem azon agyalni, hogy jó lenne felturbózni némi ránctalanító összetevővel, ezért a krém végébe kevertem egy kis szőlőmagolajat. A bőröm szerette ezt a keveréket, így valószínűleg ez lesz az új éjszakai arckrém-keverékem. 
Folyamatosan újravásárolom, nincs ez másként most sem. 

Helia-D ránctalanító szérum
Írtam róla bővebben ebben a bejegyzésben, a véleményem nem sokat változott azóta. A hűs fémgolyó érintése nagyon tetszett a bőrömnek, de mérges vagyok rá, mert sokszor macerás a szérum kinyerése: csak húzz a bőröm a golyó, ha pedig erősen megrázogatom, lerepül a golyó (talán túl erős vagyok?). Legutóbb épp hétvégén sikerült a ruhámra borítanom a maradék szérumot, ennek is köszönhető, hogy az elfogyottak köré került...
Emiatt a macera miatt nem fogom újravásárolni, viszont nem adom fel, találtam egy másik, hasonló kialakítású terméket, azt fogom helyette használni. 

Alterra Aloe vera arctisztító kendő
Ez a kendő a mindennapi arcápoló-arctisztító rutinom része, nagyon megszerettem. Ezzel kezdem az arctisztítást, a sminket gyakorlatilag ennek segítségével távolítom el a bőrömről (a szemsmink eltávolításához persze szükséges még szemfesték lemosó is). Most már az Emberem is megbarátkozott az illatával, úgyhogy nem veszek mást, ennél maradok.
Újravásárolom, nem élet az élet nélküle :-)

Avon kímélő szemfesték lemosó
A szemfesték eltávolítására tökéletesen bevált az Avon e terméke. A krémes, tejszerű szemfesték lemosókat preferálom, és ennek pont megfelelő az állaga. Finom sűrű krém, amely maradéktalanul eltávolítja a szemsminket anélkül, hogy bántaná, irritálná a szemem. A kímélő mellett ápolónak is mondanám, mivel nem szárítja egyáltalán a szemem érzékeny, vékony bőrét, hanem kicsit olajos állagának köszönhetően ápolja is.
Nagyon szeretem, újravásárolom (majd ha elfogy, mert bespájzoltam belőle és van még 2 db a raktárdobozomban) 

Carmex ajakápoló
A tökéletes ajakápoló, főleg a téli hidegben! Nyáron általában nincs rá szükségem, de télire mindig beszerzek egyet, mert nagyszerűen hidratálja az ajkakat. A mentolnak köszönhetően hűsíti az ajkakat – amire nekem semmi szükségem, meglennék nélküle, ennek ellenére nagyon szeretem ezt az ajakápolót. A kedvencem ez a kiszerelés, bár a végét már igen nehéz kinyomkodni. 
Újravásárolom, de majd csak ősz végén, télen. 


Hajápolás



Balea szilikonmentes világosító sampon és balzsam szőke hajra
Nagyon örültem, amikor olvastam, hogy kapható szőke hajra készült, szilikonmentes termékcsalád a DM-ben. Persze az az apróság nem tűnt fel, hogy világosító. Bár az ajánlás szerint a szetthez tartozó világosító sprayvel fejti ki világosító hatását, én úgy éreztem, hogy csak e két termék használatával is kellően világos volt a melírozott hajam. Teljesen vállalható állagú volt a hajam a használatukkal, holott tartottam tőle, hogy a szilikonmentes termékeknek köszönhetőn kicsit sprődebb lesz a hajam, de szerencsére egyáltalán nem. 
Azonban egyáltalán nem szeretném tovább világosítani a hajam, ezért nem ezeket fogom újravásárolni, hanem a Balea szilikonmentes, szőke hajra készült, de nem világosító termékcsaládját. 

Avon hajvégápoló szérum
Nos igen, ezt újra kellett vásárolnom, holott nem akartam. A hajvégeimnek egyszerűen szüksége van az ápolásra (szilikonra), így ezt most is használom. Nem látom értelmét erőltetni a szilikonmentességet, ha közben gubancolódnak, tépődnek a hajvégeim a fésülés közben. Sajnos a szilikonmentes hajvégápoló egyáltalán nem vált be, ez kell a hajamnak. Próbálok minél kevesebbet használni belőle, csak 2 pumpányit egy-egy hajmosás után, aztán idővel (pontosabban amikor lenő a melírozott rész – ergo 2-3 év múlva) akkor megpróbálkozom újra a nélkülözésével.
Újravásároltam – mindig akkor, amikor jó akció van rá az Avon katalógusban. 

Isana száraz sampon
Ez a flakon most egész gyorsan elfogyott, azt hiszem kicsit túl sokat fújkáltam belőle a hajamra. Többször említettem már, hogy nagyon gyorsan zsírosodnak a hajtöveim, viszont nem vagyok hajlandó zsíros(odó) hajtövekkel utcára menni, ezért igen gyakran használok száraz sampont. Eleinte a poros/szórófejes változatot használtam, mostanában kezdek megbarátkozni a spray változattal. Szeretem benne, hogy gyorsan megoldja a zsírosodó hajtő problémát miközben finom selymes marad a hajam. 
Újravásároltam!

Balea Blond intenzív hajkúra
Ezt is régebben vásároltam, most találtam meg a fiókomban. Nem éreztem, hogy egy hajbalzsamhoz képest sokkal intenzívebb ápolást kapott volna a hajam. Ráadásul nem is szilikonmentes, így ezt sem fogom újravásárolni.


Testápolás



Isana kakaó- és shea vajas testápoló
Az első Isana testápolómról itt írtam bővebben. Igencsak megkedveltem ezt a terméket, kellően hidratálta a bőröm miközben gyorsan beszívódott. Ha kapható lesz még a közeljövőben ez a limitált termék, akkor újravásárolom, de ha nem, akkor is bátrabban fogok nézelődni ezentúl a polcokon Isana testápolók iránt.

Nivea Pure&Natural alumíniummentes dezodor
Kezdtem magam elkötelezni a alumíniummentes dezodorok mellett, az indokokról írtam már korábban itt.  Sajnos ez az utolsó stick azonban valamiért nem volt jó nekem - szabályosan kellemetlenül éreztem magam, annyira nem használt, szinte már büdösnek éreztem magam annak ellenére, hogy korábban jó volt, nem egyszer újra is vásároltam már. Nem tudom mi az oka, bízom benne, hogy csak átmeneti probléma volt. Így most egy kicsit félreteszem ezt a fajta dezodort, visszatérek a szokásoshoz, majd ismét megpróbálkozom ezzel. 


Ti miket használtatok el az utóbbi időben?

24 megjegyzés:

  1. Ó, mikor fogok olyat látni az elfogyott-posztjaimban, mint nálad: körömlakkok...fényévekre tartok még onnan :(
    Argánolajra nem szeretnéd a szilikonos hajvégápolót lecserélni? Én most speciel a Schwarzkopf olajával szelidítem meg a sprőd hajvégeimet, szó szerint 2 csepp kell 1 oldalra és vajpuhák lesznek utána a tincseim!
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam is évek fáradtságos munkájával fogytak a lakkok :-D
      Vettem argánolajat, de nem értem miért, nem szívja be a hajam, még ha pár cseppet is masszírozok bele, akkor is olajosnak látszik a frissen mosott hajam. Komolyan nem értem, hogy ezt az egy terméket miért szereti annyira a hajam ...
      Azt hiszem ezt a Schwarzkopf olajat tette a hajvégeimre a fodrász legutóbb, ez is jó volt neki!
      Utánanézek majd, köszi!

      Törlés
  2. Fúú, nem semmi :) Főleg a lakkok, de mondjuk a marble technikákhoz tényleg sok kell, majd nyáron én is akarok azzal szöszölni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, főleg az alapszínhez fogy sok, de mint írtam, nem bánom, mert sokat felhalmoztam, így legalább tényleg el is fogyasztok közülük, legalább néhányat :-)
      Kíváncsi leszek milyen manikűrt sikerül alkotnod!

      Törlés
  3. A dezodor sajnos nekem sem jött be.. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom!
      Őszintén szólva régebben nekem jó volt, nem is értem most miért nem...

      Törlés
  4. Szerinted ez a szőke hajra való Dm-es cucc :) ami Neked világosított a barna hajat is világosítani? Szeretnék világos barna hajat, de sose úgy sikerül a festés :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kikukáztam gyorsan a sampont-balzsamot és megnéztem, az összetevői között látok hidrogén-peroxid szerű valamit, gondolom amiatt láttam világosabbnak a hajam. Lehet kapni e család tagjaként egy sprayt is, ami világosít, de csak óvatosan használd, mert ha túl gyakran használod, szétégetheted vele a hajad, mint én tettem régen ...

      Törlés
  5. Ez a gyógyszertári mosdókenőcs érdekel. Mi a neve, vagy hogy kéred a gyógyszertárban? Csak mert mosakodókenőcsöket én is szoktam venni, de azok nagy fehér tégelyben vannak és kimondottan fürdéshez/tusoláshoz valóak és úgy keverik ki.
    A Balea ampulla kúrát a héten láttam a leárazva, szemeztem vele de féltem hogy túlságosan zsírosítaná a bőröm ezért inkább maradt az állványon:)
    Engem is meglepett, hogy ennyi lakkot elhasználtál.Nálam előbb száradnak ki, mint hogy elhasználnám:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hidrofil mosdókenőcsként kérem, így mindig ezt adják a gyógyszerészek :-)
      A fenti lakkok közül kettő nálam is beszáradt/tönkrement, a többi fogyása pedig csak a dry marble technikának köszönhető :-)

      Törlés
    2. Igen, olvastam nálad a dry marble technikáról korábban. Nagyon tetszik, de elég macerás.....Mondjuk megéri, mert tényleg különleges a végeredmény.

      Törlés
  6. Hú te aztán szorgalmasan fogyasztod a cuccokat! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, ha már megvettem őket, használjam is el :-)

      Törlés
  7. Nekem eddig csak egy lakkom fogyott el :D bár abból szereztem utánpótlást :) Az Isana testápolót miattad vettem meg, talán egy hete :) Még lehet kapni, nagyon finom az illata, bár a hidratáltságáról még nem tudok nyilatkozni mert jelenleg mást használok:) Nivea stiftet használok én is, de a Happy Time változatot, évek óta csak azt használom stiftbe, kivéve ha kapok másikat. Szeretem nézni, hogy ilyen sok cuccod fogy el, nekem valahogy nem akarnak :D Lehet túl sok mindent halmozok fel egyszerre.
    Amúgy hogy égett le a hajad? Vagyis mennyire?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsi vagyok, hogy Neked beválik-e majd a testápoló! :-)
      Anno a Rossmannak volt ilyen hidrogén-peroxidos hajszőkítő spray-je, amit elkezdtem használni, voltam olyan hülye, hogy majdnem minden hajmosás után befújtam vele a hajam, hogy szép világos szőke legyen. A vége az lett, hogy teljesen kifehéredett a hajam és őrülten száraz lett, így jó 10 centit vágni kellett belőle, majd megvárni, míg szépen lenő. Aki csak látta, annak annyira nem tűnt fel a dolog, hogy teljesen kiszárította a hajam, de tapintásra lehetett érezni, hogy egyáltalán nem a szokásos selymes volt a hajam, hanem sprőd - így értettem, hogy leégette.

      Törlés
  8. Azta, jó sok mindent elfogyasztottál:)

    VálaszTörlés
  9. A természetes olajok nekem sem váltak be hajvégre, csak hajmosás előtt tudom hasnzálni őket, mert különben már aznap zsírosnak tűnik hajam. :-( Jó sok mindent elfogyasztottál, gratula :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kezdtem már azt hinni, hogy az én hajamnak van valami baja, hogy hajmosás után nem jók a természetes olajok... (nem mondom, hogy örülök, hogy nem vagyok egyedül :-)
      Te használsz valamit hajmosás után a száraz hajvégekre?

      Törlés
    2. Igen, az argánolajos Avonost :-)

      Törlés
  10. Wáó szép teljesítmény! Mindig öröm nézni az elfogyott termékekről szóló posztjaid, jó ránézni a kupacra :) Egyébként a dry water marble technikát kipróbáltam ám, csak az én rövid körmeimen nagyon furán nézett ki :( Bár lehet hogy világosabb színekkel kellett volna először próbálni és nem sötétkékkel meg zölddel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, mert épp elgondolkodtam, hogy egyáltalán kíváncsiak vagytok-e erre a bejegyzésre - de akkor marad :-)
      A dry marble technika eredménye nekem sem tetszett sötét alappal - a Moyra lakk végét alapnak használtam el egy ilyen manikűrhöz, de annyira nem voltam tőle elájulva...

      Törlés
  11. Tyűhh mennyi cucli, nagyon kis szorgalmas vagy! Nálam az arcápolási termékek szoktak legjobban fogyni, illetve most fog kiürülni a testápolóm. Nekem is ilyen szempillaspirálom van, viszont nálam nagyon bevált imádom a hagyományos kefét- ő is lassan elfogy. Körömlakkokból az essence fedőlakkja amit már háromszor vásároltam újra, fogy el időről időre. Hajápolásnál pedig szinte eszem a samponokat balzsamokat, éljen a derékig érő haj... :S :)
    Gratula még egyszer!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam a sampon fogy nagyon gyorsan. Bár tény, hogy nem rövid a hajam, de elgondolkodtam, hogy lehet nem túl gazdaságos a sampon-felhasználásom...

      Törlés