2013. június 25., kedd

Lovely Nr 412 körömlakk



Még egy körömlakkot beszereztem az új Lovely kollekcióból. Ezúttal kicsit átgondoltabban vásároltam és nem egy olyan színt szereztem be, amihez hasonlóból már rengeteg van. Korábban kinéztem egy csillámos barack színű lakkot, de azt sajnos már nem találtam meg az üzletek polcain így nagyon örültem, amikor a Lovely kínálatában felfedeztem ezt a színt – gyorsan a kosaramba pakoltam, aztán jópárnapig fel sem kentem… 



A minap azonban egy semleges lakkozást akartam alkotni ezért előkaptam, ideje kipróbálni címszóval. Az állaga számomra nem ideális: az első réteget még sikerül vékonyan lakkoznom, de a másodikat már nem, csak akkor nem csíkozott, ha kicsit vastagabban kentem. 



A színe világos barackszín apró kékes-ezüstös mikrocsillámokkal. A körmeimen én túl hidegnek érzem, emiatt bár nagyon tetszik, valószínűleg nem ez lesz a kedvenc lakkom.




Ti megvettétek ezt a lakkot? Mi a kedvenc barack színű körömlakkotok?

15 megjegyzés:

  1. Szerintem szavazd be a kedvencek közé, mert eszméletlen jól áll!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor megtartom - talán feldobom körömnyomdával :-)

      Törlés
  2. Szerintem is nagyon jól áll a bőrödhöz ez a szín!:) De a körömformád nekem még mindig nem tetszik. Olyan természetellenesnek tűnik nekem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, hogy ez nem a legtermészetesebb körömforma, többször próbálkoztam már a lekerekített körmökkel, de magamon nagyon nem tetszik, nem tudom megszokni. Viszont a hosszából vettem vissza nem keveset (már túl hosszú volt a képen), így azért jobb már :-)

      Törlés
  3. Nagyon jó színe van! Én most az új Rimmel lakkok közül vettem egy barackos árnyalatot.:)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is nagyon jól áll :]

    VálaszTörlés
  5. nekem is megvan ez a lakk, olyan kis nyárias színe van. :)

    VálaszTörlés
  6. Szerintem is nagyon szép ez a lakk, nagyon tetszik. Lehet, hogy be is fogok szerezni egy ilyen színűt :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem nagyon tetszik, szerintem nagyon szép színe van!

    VálaszTörlés
  8. Szép színe van és jól áll neked. :)

    VálaszTörlés
  9. Megint meg kell szegnem a "nem veszek körömlakkot legalább egy hónapig" fogadalmamat, ez csodaszép :)

    VálaszTörlés
  10. Szia, díjat kaptál tőlem
    http://djkatybeauty.blogspot.hu/2013/06/dijakat-kaptam.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, igazán köszönöm! :-D
      Hamarosan jövök a bejegyzéssel!

      Törlés