2013. június 16., vasárnap

Hétvégi képek



Ismét hoztam Nektek néhány képet a hétvégémről:



Egy kis darab Balaton, Balatonfűzfő:



Jäger is szereti az update pudingot :-)



Rendhagyó outft fotó, a biciklis ruházatom :-)


A hétvégén összesen 155 km-t tekertem, elfáradtak a combjaim rendesen!


Az első igazi balatoni hétvége Csopakon :-)



A víz már 23-24 fokos, végre lehetett fürdeni a Balcsiban!
Pancsolás, olvasgatás, sajtos-tejfölös lángos - a tökéletes vasárnap kellékei:-)


Nektek hogy telt a hétvégétek?

11 megjegyzés:

  1. Ó, értem, tehát most, hogy nem volt módom lemenni, tök jó a víz. Majd figyeld meg, ha lejutok. :-D Jól nézel ki a bringás szerkódban, és nem semmi a 155 km :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát lehet azért még melegebb ez a víz, de már belementem én is, úgyhogy alakul :-)
      Gyere most hétközben, nagyon meleg lesz, isteni lesz strandolni - nekem csak lenne, mert dolgozom, de lehet munka után érdemes lesz lenézni a Balcsira kicsit :-)
      Köszi, reméljük lesz ez a távolság még több is, a cél az egy nap alatt 208km :-D

      Törlés
    2. Én is dolgozom, délután hattól másnap reggel fél hétig meg nem igazán éri meg ott lenni... Hátha összejön a hétvégén az idő és a jó idő is :-)

      Törlés
  2. De szép a víz! :) Évek óta nem ültem bringán. :D Szerintem öt méter után eltaknyolnék! XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Mostanában sokat bringázok a Balcsi körül és csak nézem és nézem és nem tudok betelni vele :-)
      Olyan érzésem van, mintha most látnám először és csak gyönyörködöm :-D
      Gyorsan bele lehet rázódni a biciklizésbe, tavaly én is alig bringáztam, most meg már szinte megtervezem az egész hetem, hogy minél több időt (és km-t) tudjak bringán tekerni :-)

      Törlés
  3. Óóó, Te még bringás cuccban is csini vagy :) Bringázni annyira nem tudok, hogy a forgalomba kimerészkedjek, de tervben van némi gyakorlás, és idővel a Balaton körbetekerése is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, köszi :-)
      Én is inkább a bicikliutakat részesítem előnyben (bár néha ott is veszélyes a bamba emberek miatt...), és csak akkor megyek autók közé, ha letérek a kijelölt útról egy időre.
      Éljen a Balcsi körút :-D

      Törlés
  4. Nagyon ügyes vagy hogy 155km-ert letekertél. Nekem már a 3. kilóméter után szétmegy a fenekem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, de nem egyben tekretem ám, hanem 3 nap alatt, minden nap 51-52 km-t. Persze így sem kevés, de azt hiszem a térdem még reklamálna az egyben 150 km után ...
      Biciklis nadrágban tekerek és zselés ülésem van, de bizonyos testrészeim nekem is megsínylik a dolgot :-)

      Törlés
  5. Csopakon nyaraltam évekig;-) de jó volt visszanezni a képen:-)

    VálaszTörlés
  6. Ahh, csodásak a képek! A 155 km-en pedig még mindig jojózik a szemem, megemelem a kalapom!
    Szuperül áll a cangás outfit! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés