2013. június 9., vasárnap

Hétvégi képek



Hoztam Nektek néhány képet a hétvégémről:

Tegnap tekerni voltam - a zivataroknak "hála" 80 km-t tekertem, remélem lesz ez több is jövőhéten.

Kilátás Balatonvilágosról - szeretek itt megpihenni biciklizés közben :-)




Szerelmes vagyok a Balatonba :-) Egyszerűen nem tudok betelni vele, gyönyörű a színe! Igazán boldog vagyok, hogy ilyen elérhető közelségben van számomra




Út közben megtaláltam az álom nyaralómat, nagyon tetszik ez a csupa kő házacska! Ha valaki megdob néhány millióval, futok és megveszem :-)



Max kutya nagyon igényli a cirógatást:



Ma délután a lábam már belógattam a Balcsiba - sajnáltam, hogy nem volt nálam fürdőruha, fürödhettem is volna, egész meleg a víz



Barátaink kislánya - a legvagányabb kiscsaj, akit ismerek, ezt produkálja a mosolyogj! felszólításra :-)



Nektek hogy telt a hétvégétek?

15 megjegyzés:

  1. Istenem, de édes az a kislány! <3 A Balaton pedig nekem is nagy szerelmem, és nekem is van ott álomnyaralóm :-D Jó nagyot tekertél, nem semmi, bér tudom, hogy a körbetekerést is tervezed. Sok sikert, remélem, összejön! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A térdem sajnos megint nem díjazta a nagy tekerést, de azért bízom benne én is, hogy összejön a körbetekerés :-)
      (majd ezdem minden hétvégén ilyen távokkal)

      Törlés
  2. Nagyon kis édes a kislány, imádnivaló a mosolya: ) Max kutyusnak az a tekintet, tök cuki: D Balaton a képeiden olyan mintha tenger lenne. Nincs izomlázad ?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye milyen gyönyörű a Balcsi? Élőben még szebb volt, néhol gyönyörű türkizkék színnel :-)
      Amikor leszálltam a bicajról, akkor fájtak a combizmaim, de csak egy fél órát kb. Vasárnap pedig alaposan rátornáztam, így ma már semmi bajom nincs. Kicsit talán érzem az izmaimat, de azt mindig jó érzés :-D

      Törlés
  3. Imádom a balcsit, de iádig még csak kétszer voltam :( Akkor szerelmes lettem belé, és még így messziről, de most is tart ez a szerelem! :)

    Nagyon cuki kis csaj! :)

    VálaszTörlés
  4. Én is imádom a Balatont, minden évben lemegyünk vagy 2 hétre Siófokra, nem tudom megunni :) Nagyon aranyos a kislány! :)

    VálaszTörlés
  5. Jó kis képek, azt a házikót elfogadnám én is :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én teljesen beleszerettem, szívesen laknék ott egész nyáron :-)
      (pedig csak kívülről láttam)

      Törlés
  6. Aww, az első kép! *.* Pároméknak Világoson van nyaralójuk és mi is mindig fentről a dombtetőről csodáljuk a kilátást. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha arra biciklizem, mindig megállok itt, olyan szép a kilátás :-)

      Törlés
  7. Szia!
    Ráleltem olvasgatás közben a blogodra!
    Nagyon tetszik,sok hasznos dolgot írsz benne,mi csajok számára:)
    Várjuk a következő bejegyzésed:)
    Szép napot:)!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép képek, iszonyat édes kislány, és cuki kutyus!!! :))

    És szeretnék egy díjat is átadni neked...:)

    VálaszTörlés