2013. június 16., vasárnap

Ezt szeretem a gél lakkban :-)



"Áldom" azt a percet, amikor eldöntöttem a sok viszontagságos lepattogott körömlakkos "élmény" után, hogy kipróbálom a gél lakkot! :-)




Amióta a színtelen gél lakk fent van a körmeimen (itt írtam róla, hogy készítem és miket használok ehhez), nem volt olyan problémám, hogy lepattogott a körömlakkom, sőt, letörni sem sikerült. A legutóbbi lakkozásom már 1,5 hete fent van, csupán a fényének fenntartása érdekében kentem fel egy új fedőlakkot, de az alaplakk állapotán senki nem mondja meg, hogy múlt hét szerda óta a körmeimen figyel. Ritkán fordul elő, hogy ennyi ideig nincs időm/kedvem körmöt lakkozni, de szerencsére most már ez sem probléma :-)



A fedőlakk a saját gyártású arany pelyhes fedőlakkom, itt írtam róla  :-)

9 megjegyzés:

  1. Hát igen, és az sem elhanyagolandó szempont, hogy ha nem kensz fel semmit, akkor is ápolt hatást kelt, mert olyan, mintha átlátszó lakk lenne rajta :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez is igaz, bár valamiért én nem szeretem magában hordani. lehet hogy azért, mert annyi körömlakkot halmoztam fel, hogy szinte pocsékolásnak tartanám a körömlakk-nélküliséget? :-D

      Törlés
  2. Nem mondod, hogy amit szombaton láttam, az egy másfél hetes mani volt? Észre nem vettem volna, teljesen az a benyomásom volt, hogy aznap, max előtte nap készült :) Egyetlen dolog tart vissza a gél-lakktól: átlag három naponta újralakkozom a körmöm, nem lenne türelmem ilyen gyakran gél-lakkozni is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyen gyakran nekem sem, de szerintem nincs olyan ember a földön, aki háromnaponta újra gél lakkozná a körmét! :-)
      Kb 1-1,5 havonta kenem fel a színtelen gél lakkot a körmeimre, utána már ugyanannyi idős művelet a lakkozás, mint a normál köröm esetében.
      Nekem is inkább időhiány miatt van már 1,5 hete ugyanaz a lakk a körmömön - most már nagyon unom a pirosat, így ma vagy holnap már tuti lecserélem (bár annyi mindent beterveztem, hogy lehet megint este 10kor lakkozok :-)

      Törlés
  3. Nagyon szép. =) Tényleg praktikus dolog. Egy időben én is gondolkodtam rajta (amikor nem festettem ilyen sűrűn a körmöm, mint most. :D), bár akkor még nem tudtam, hogy ugyanolyan elven működik, mint a műköröm. Most meg már a sűrű lakkozás miatt nem látnám értelmét magamnak. De ha majd megunom a sűrű lakkozást, szerintem én is ez után fogok nyúlni... =)

    VálaszTörlés
  4. Lehet, hogy ki kellene próbálnom a gél lakkot:)

    VálaszTörlés
  5. Tehát jól értem, hogy csinálsz egy átlátszó lakk zselés körmöt és arra kened fel a színeket sima körömlakkal? Eddig nekem sem sikerült túl jól a gél lakkozás, de el is ment tőle a kedvem, mivel egyben le lehetett húzni, pedig régóta vannak eszközeim hozzá! De így lehet újra kipróbálom az általad használt eszközökkel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az alap egy színtelen (vagy legalábbis majdnem színtelen) géllakk, és erre, mint a saját körmömre, körömlakkozok. A színes körömlakk fölé pedig csak sima fedőlakkot használok, nem teszek már rá géllakkot.

      Amikor nekem egyben le lehetett húzni a gél lakkot, akkor az volt a hiba, hogy nem volt jó az előkészítő folyadék. Konkrétan savas primert adtak a gél lakk alá, pedig a savas primerre nem tapad a gél lakk. Amióta úgy csálom, ahogy itt írtam
      http://pancsipipereasztala.blogspot.hu/2013/06/gel-lakkozas-ahogy-en-csinalom.html

      , azóta tökéletes a körmömön a géllakk: nem válik fel, nem levegősödik, tökéletes alap a tartós körömlakkozásoknak!

      Szerintem érdemes kipróbálni, nálam már több mint egy éve működik! :-)
      Ha kérdésed van, írj nyugodtan, szívesen segítek!

      Törlés
    2. Köszönöm szépen! ez nagyon hasznos volt számomra! :)

      Törlés