2013. május 6., hétfő

Random képek

Rég volt már képes bejegyzés, aminek főként az az oka, hogy viszonylag ritkán kapom elő spontán a gépet (sem a telefont, sem a fényképezőt), valahogy nem vagyok az a kapjuk le az ebédünket és fel a hálóra típus. De azért néha nekem is megtetszik egy-egy dolog, és ha épp nálam a telefon, megörökítem. Ezekről hoztam most Nektek egy kis válogatást :-)


No és persze mivel is kezdődhetne ez a képes bejegyzés, mint a drága, egyetlen Jägerrel, itt épp együtt napoztunk :-)



Nem használta a cicaágyát, gondoltam kiporszívózom és jó lesz nekem háttérnek néhány cucc fotózásához. De amint megneszelte őkelme, már vissza is foglalta:



Ha Budapesten járunk, mindig kimegyünk a reptér környékére leszálló repülőket nézni:




Futás közbeni pihenő - némi fényképezéssel egybekötve:


Kilátás a másik futópályáról:



19 megjegyzés:

  1. Ittenem, meg kell zabálni ezt a ciccet! :)))
    A kilátás a futópályáról nem mondható éppen rossznak :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádjuk mi is ezt a kis dögöt nagyon :-)
      Már csak a kilátás miatt is érdemes arra felé futni :-)

      Törlés
  2. Ciccccaaaaaaaaaa :) nagyon édes ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az bizony, és ezt ő is tudja magáról :-)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Ugye? Én is mondogatom neki :-)
      És amilyen macska, ő is meg van róla győződve :-D

      Törlés
  4. Istenkém, megzabálom! *.*
    Gyönyörű a kilátás a futópályáról.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már csak a szép kilátás miatt is érdemes szép helyeken futni :-)

      Törlés
  5. hallod hol van ez a másik futópálya??:D lehet nekem is több erőm lenne ilyen szép helyen futni:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a Gulya domb legszéle :-)
      Én is csak most fedeztem fel (ismét), itt már tényleg csak az elvetemültek futnak, általában nem jönnek ki idáig az emberek
      Gyönyörű a kilátás Csatárra (azt hiszem az Csatár :-)

      Törlés
    2. oh csudába, az nagyon messze van tőlem =( de azért vigyázz magadra, nekem az olyan helyekről mindig vmi gyilkos elmés rész jut eszembe:D

      Törlés
    3. No igen, Hozzád nincs túl közel :-)
      Én a helyedben a Látó hegyre mennék futni, vagy a bicikli út mellé (bár az nem a legideálisabb)
      Vigyázok :-) Már nekem is eszembe jutott, hogy mi van ha gonosz emberek járnak arra, de egyrészt sokan futnak olyankor, amikor én is, másrészt meg azért edzek, hogy el tudjak futni :-)

      Törlés
  6. Nagyon szép ez a cica :-) Hány kilós őkelme?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát a legutóbbi méréskor (néhány hónapja) 6,5kg volt. Mostanában nem mértük, de vékonyabb tuti nem lett :-D

      Törlés
    2. Na igen, van egy olyan sejtésem, hogy Schrödinger is többb már a tavalyi 5,8 kg-nál... Majd lemérem valamikor :-)

      Törlés
    3. A Te cicád sem kicsike :-)
      Én is kíváncsi lennék, mennyit nyom a macsek, valamikor elkapjuk és ráállunk a mérlegre.
      Én nem látom egyébként daginak Jägert, inkább csak nehéznek érzem, amikor a 4 kis mancsán ácsorog a hasamon reggelente :-)

      Törlés
  7. Jajjj de édes a cicád! :) Az enyém nem szeretem engem, szerintem titokban a meggyilkolásomat tervezi és világuralmi törekvései is vannak! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha nekünk is az az érzésünk, hogy Jäger csak megtűr minket a lakásban, hogy legyen valaki aki ad neki enni és simogatja, amikor ő akarja :-)

      Törlés