2013. május 28., kedd

Napi köröm – holo francia

Rég volt már francia a manikűröm. Múlt héten egy ismerősömnek volt nagyon szép francia műkörme és ekkor eszembe jutott, hogy régebben szinte csak ilyet hordtam, most pedig már hetek (hónapok) óta nélkülözöm. Ezért vasárnap este neki is ültem lemásolni a látott manikűrt.




Az alap az Orly Bare Rose lakkja két rétegben – nagyon szeretem ezt a színt, tökéletes natúr rózsaszín alap, szépen átlátszanak alatta a félholdak de mégis ad egy kis színt a körmöknek. Majd erre került szivacsos technikával a fehér, arra pedig az ezüst csillám, ezúttal az Essence Hello holo már kifutott lakkja (ideje volt felavatni, eddig még nem is igazán használtam).



Bár mostanában már 2 nap után megunok minden manikűrt, észben tartom, hogy ha legközelebb elegánsabb körmökre lesz szükségem, ez jó választás lehet. Az sem elhanyagolható szempont, hogy gyorsan elkészül és a szivacsos vékony rétegeknek köszönhetően gyorsan szárad – higgyétek el, tudom mit beszélek: este fél 11kor kezdtem neki a lakkozásnak :-)

homályos holo :-)

A használt lakkok:





Ti szeretitek a francia manikűrt?

16 megjegyzés:

  1. Csodaszép lett, nekem nagyon tetszik! :) Én eddig francia manikűrt esküvőkre csak körmösnél csináltattam, én magam nem merek belevágni.
    Nézz be hozzám körömlakk-tárolás ügyében, azt hiszem megtaláltam azt amit kerestél a múltkor :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, elegáns, nőies, a holo miatt mégis különleges :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett, csodásan feldobja az a holo a francia manikűrt *.* Nekem a tél és hóesés ugrik be róla :3

    VálaszTörlés
  4. Az én ízlésemnek picit hosszú ez a köröm és nagy a fehér rész, de egyébként az ötlet tetszik. Régen sokszor viseltem francia-manit, aztán meguntam.

    Egyébként nekem is a tél jutott róla eszembe, olyan jégkirálynős. :P

    VálaszTörlés
  5. Imádom a francia manikürt :) Ez pedig különösen tetszik :D

    VálaszTörlés
  6. Imádom! Tökéletes még menyakörömnek is :)

    VálaszTörlés
  7. Jééé, ilyen franciát csináltam magamnak még a szalagavató bálra, szintén a Hello holo-val, csak épp nem a szivacsos technikával, de pont így nézett ki :) Jó, hogy eszembe juttattad. ;) Nagyon szép lett.

    VálaszTörlés
  8. Ez egy nagyon szép francia manikűr lett, ha utánpótóltam a fehér lakkot, lehet ki is próbálom. :)

    VálaszTörlés
  9. Szép lett, ez a holo nagyon jol mutat mindenen :)

    VálaszTörlés
  10. UUU, ez gyönyörű lett! Csodaszép!:))

    VálaszTörlés
  11. Nagyon nagyon szép lett! Régen én is állandóan franciát festettem magamnak, de már több éve eszembe sem jutott :D na majd most lehet én is rákapok újra :)

    VálaszTörlés