2013. május 3., péntek

Napi köröm: eper shake



Még mindig nem tudok lekattanni a száraz márvány technikáról. Annyi színkombináció van, amit szeretnék még kipróbálni, holott már vagy 2 hete ilyen mintájú körmöm van :-) 
Ezúttal egy tavaszias színkombinációt készítettem, amelyről egyik ismerősömnek az eper shake jutott eszébe – és ha jól belegondolok, kicsit tényleg olyan: finom rózsaszín kicsit erősebb rózsaszínnel és tejszínhab-fehérrel. 




Az elkészítése ugyanúgy működött, mint ahogy korábban leírtam: nylon irattartó fóliára készítettem el a lakk-matricákat. Az alap egy régi Lovely körömlakk volt, amit sokáig hanyagoltam, mert önmagában semmi extra színe nincs, de e minta alapjaként viszont nagyon tetszik (olyannyira, hogy bár még félig van az üveg, de elkezdtem szomorkodni, hogy mi lesz, ha elfogy) 
A sötétebb rózsaszín egy kifutó Catrice lakk, a fehér pedig egy ősrégi fehér lakk, amit francia manikűrhöz használtam (legutóbb pedig ezt higítottam fel a kifogyott Essence Nude Glam lakk utolsó cseppjeivel) 



A „körömlakk-matrica” alapjának viszonylag vastagnak kell lennie, hogy könnyedén tudjunk vele dolgozni a száradás után. Nem lesz buborékos, ettől nem kell tartani – én konkrétan úgy öntöm rá a lakkot a fóliára és az ecsettel eldolgozom egyenletesre a felületét (gyorsabb, mintha ecsettel „merném” ki az üvegcséből a lakkot). Így viszonylag sok lakkra van szükség egy-egy manikűrhöz, ezért ne a régóta dédelgetett kedvenc lakkunkat használjuk – a régóta álló, kevésbé használt lakkok viszont ideálisak ehhez. 
Amire még érdemes figyelni, az az, hogy ne hagyjuk túl sokáig száradni a lakkokat. A vizsgám miatt legutóbb napokig állt a fólián a felkent lakk (azt hittem lesz idegzetem körmöt lakkozni tanulás közben, de végül mégsem), amikor pedig már ráértem, érezhetően kicsit kemény volt, így nem tudtam olyan szépen eldolgozni a széleket. Az ideális száradási idő az egy éjszaka, max egy nap – ennyi idő után már kellőképpen megszilárdul, de nem lesz olyan kemény a „matricánk”. 

A használt lakkok: 


Lovely Color Mania Nr 267
Catrice Ultimate Nail Lacquer Raspberry Fields Forever
Sissi Nr 02 (ősrégi, már nem is emlékszem hol vettem)



Milyen most a körmötök?

14 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik♥
    Szívesen néznek step by step képeket

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Készítek a következő manikűrről step-by-stepet :-)

      Törlés
    2. Jee annak én is örülni fogok! :)
      Szupi lett nagyon ez a mani, én is akarok ilyet!

      Törlés
  2. Nagyon szép lett ez is :)
    Step by step engem is érdekelne, mert nem nagyon tudom elképzelni hogyan is működik ez a "matricás" dolog..:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már készül is a részletes képes leírás egy új manikűrről :-)

      Törlés
  3. Nekem a Kfc-s Crushers jutott eszembe, meg is kívántam a körmeid láttán! :D
    Majd én is kipróbálom ezt a technikát! :)
    Szupi! :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon szép lett (ez is :) )

    VálaszTörlés
  5. Nagggyon tetszik, tényleg igazi epershake! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  6. Szuper lett, és találó a név :) Én is "követelem" a step by step-et :D

    VálaszTörlés
  7. Nagyon klassz :) Kíváncsi vagyok a step by step bejegyzésre :)

    VálaszTörlés
  8. EZ még jobban tetszik mint az előző! :D Remélem végre lesz alkalmam nekem is kipróbálni. =)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon nagyon tetszik, tényleg olyan eper shake-es. :)
    remélem hamarosan lesz időm nekem is kipróbálni ezt a technikát. :)

    díjat kaptál tőlem :)
    http://mannakormok.blogspot.hu/2013/05/best-blog-dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés