2013. május 7., kedd

MUP csomagom érkezett



A legutóbbi kívánságlistámról ügyesen kihagytam az egyik legfontosabb tételt: új ecseteket szeretnék / szerettem volna. Már régóta keresgéltem, hogy nem feltétlen professzionális kategóriában milyen satírozó ecsetet vehetnék (az Essence ecsetén kívül). Djkaty javasolt is nekem néhány ecsetet, de sajnos épp nem voltak kaphatóak a MUP-nál. Így nagyon megörültem, amikor április végén megérkezett a szokásos körlevél a Make Up Plaza-tól, hogy feltöltik készleteiket és újra kaphatóak a korábban kifogyott Coastal Scents és ELF ecsetek. Elhatároztam, hogy a vizsgám után azzal jutalmazom magam, hogy rendelek néhány ecsetkét – ez is volt az első dolgom, miután hazaértem :-)
Csütörtökön pedig már a kezemben is tarthattam az én kis csomagomat, lássuk miket rendeltem:





Nem akartam túlzásba vinni a dolgot, szerencsére már nem olyan vészes a szállítási költség, ha PostaPontra rendelem, így első körben 5 ecsetet rendeltem.

A fő cél a satírozó ecsetek voltak, ezért rendeltem kétféle Coastal Scents ecsetet is:

Coastal Scents BR-250 Pro Blending Fluff




Coastal Scents BR-C-N06 Classic Blender Natural




Ezek az első Coastal Scents ecseteim, a Pro Blending ecsetet igen sokat dícsérték más blogokon, kíváncsian várom, hogy milyen lesz vele dolgozni.


ELF termékem sem volt még (azt hiszem), és mivel igen baráti az áruk, gondoltam rendelek tőlük is kipróbálásra néhány ecsetet, ők jöttek:


ELF Blending Eye Brush




A blending ecset engem erősen emlékeztet az Essence ecsetére - kivéve azt, hogy ebből újkorában kiállnak a szálak.

ELF Defining Eye Brush



Nagyon puha a szőre, de kicsit csálé itt is néhány szál.


ELF Smudge Brush



Pihe-puha, ilyen rövid szőrű ecsetem még nincs


ELF Eyelid primer



Az ecsetek mellé rendeltem egy ELF szemhéjalapot is – már hiányzott ez az ecsetes kiszerelés és szeretném összehasonlítani az Avon szemhéjalapjával, amiről még mindig nem vagyok meggyőződve, hogy jó-e nekem vagy sem (teszt jön róla hamarosan).


Mi a kedvenc satírozó ecsetetek? Használjátok valamelyiket a fentiek közül?

5 megjegyzés:

  1. Ó, remélem, beválnak, a Pro Blending nálam már régóta barát, a másik még nálam is kipróbálásra vár a CS-től, az Essence-re hajazó ELF ecset pedig szerencsére sokkal puhább, mint a lila színű tesója :-) Amúgy én is így szoktam jutalmazni magam, kitűzök egy célt, és ha megvan, jöhet valami a kívánságlistámról :-)

    VálaszTörlés
  2. Nekem mac a kedvenc.
    Ilyen ecseteim nincsenek de jónak tűnnek

    VálaszTörlés
  3. Én is tervezem a minőségibb ecsetek beszerzését, de az még várat kicsit magára, de addig is kicsit olcsóbb pajtásokat veszek. :) A Coastal Scents BR-250 Pro Blending Fluff egyik nagy szerelmetes álmom, kíváncsian várom a véleményed róla. :)

    VálaszTörlés
  4. Az ELF blending brush nekem is megvan, nagyon szeretem. :)

    VálaszTörlés
  5. húú de klassz ecsetek én nem értek hozzá, de tetszenek.

    VálaszTörlés