2013. május 8., szerda

Avon SuperShock szemhéjpúderalap



Ezzel a véleménnyel már elég régóta adós vagyok azoknak, akik jelezték korábban, hogy kíváncsiak lennének, hogy muzsikál ez a szemhéjalap. Sokáig próbálgattam, hogy mivel, hogyan válik be és hogyan nem. 
Mivel egyre általánosabb, hogy a szemhéjpúder tartósabbá tételére ajánlott szemhéjpúder-alapozót használni, év elején az Avon is előrukkolt a maga változatával. 


Az apró üveg tégely nagyon elegáns, ámbár igen kicsinek tűnik, 3g szemhéjpúderalapot tartalmaz. A tégelyes kiszerelés nem tartozik a kedvenceim közé: jobb szeretem ha nem körömmel kell belenyúlnom, hanem van applikátor. Ráadásul a hosszú körműeknek problémás lehet az alapozó kinyerése a kicsinyke tégelyből. Én ezt úgy oldom meg minden tégelyes krém esetében, hogy fordítva merítem bele az ujjam és a körmöm hátával (a lakkozott felével) veszek ki egy pici adagot – így nem megy a körmöm alá. 



Maga a termék habos állagú, ami nagyon tetszik, könnyen kenhető. Nem kell belőle sok, szép matt alapot ad a szemeknek. Félő, hogy olajosabb szemhéjon nem teljesít olyan szépen: nálam előfordult, hogy a zsírosabb szemránckrémem tettem alá és nem szuperált túl jól, nap közepén már nagyon csúnyán összegyűrődött a szemráncban a szemfestésem. Nem sokszor, de néhányszor előfordult, hogy nem úgy működött ahogy elvártam volna (ezért is nem írtam véleményt előbb, mert nem akartam, hogy csak a csalódottság szóljon belőlem). Azonban amióta figyelek a szemkrémre (áttörlöm a szemhéjam egy tiszta törölközővel óvatosan sminkelés előtt), már nem probléma a tartósság, szépen tart estig.

elfelejtettem újonnan lefotózni :-(

Mint mondtam, szép matt alapot ad, aki nem sminkel túl sokat, annak akár már ez is elég lehet. Hogy szép egyenletes legyen, mindig felviszem a szemhéjamon a szemöldökig az alapot, valamint teszek előle az alsó szemhéjra is. Itt azonban már problémáim vannak, ugyanis egyszerűen nem bírom eldolgozni szépen a szélét, látványosan ott van a bőrömön a szemhéjalap. Nem érzem, hogy annyira elütne a bőrömtől, inkább csak nem tapad rá olyan szépen a bőrömre és simul rá, mint a felső szemhéjamon. Így az alsó részen mindig sokat szenvedek reggel, mire eldolgozom. 

Light beige színben kapható, a kézfejemen szépen el tudom dolgozni, csak a a szemem alatt nem:




A másik problémám ezzel a szemhéjalapozóval, hogy nagyon nehéz rajta a szemhéjpúder széleit szépen eldolgozni. Szó szerint gondolja, hogy tartóssá teszi a szemhéjpúdert – amint felkenjük, az onnan nem akar elmozdulni. Ez persze jó dolog, de az, hogy nem lehet rajta rendesen satírozni az éleket, az nem jó. 

Teljes ára 1.550,- Ft, akciós ára kb 900,- Ft (jelenleg 919,- Ft-ért rendelhető az aktuális Avon katalógusból). 

Összességében: számomra ez nem az igazi. Az jó, hogy ha megfelelő a krémalap, tartóssá teszi a szemhéjpúdert, de más termékeknél nem merültek fel ezek a problémák, amiket fent felsoroltam. Emiatt aztán nem is ajánlom jó szívvel ezt a terméket, csak ha valakit nem zavarnak az említett „hiányosságok”. 



Ti próbáltátok? Mi a kedvenc szemhéjpúderalapotok?

10 megjegyzés:

  1. Kedves PAncsi! Örömmel jelentem, hogy én is díjaztalak! :))
    http://plumlipstick.blogspot.hu/2013/05/best-blog-dijat-kaptam-es-adok.html

    VálaszTörlés
  2. Artdeco-t nagyon szerettem, Az Essence YouRock és jó volt, most Catrice van, azt is szeretem. :)

    VálaszTörlés
  3. Én most Kanebot használok :) Sajnálom, hogy az avonos nem jött be, egy ideig én is gondolkodtam rajta.

    VálaszTörlés
  4. Nézegettem a katalógusban,de nem tudom...Az eddigi legjobb szemhéjalapon az Essence I love stage volt, tényleg tartós volt a sminkem vele és nem csomósodott vagy mászott le a szememről.
    Most a Catrice alapot használom, de az nagyon rossz!! Ez jöhetett volna még számításba, de mivel te se voltál elragadtatva tőle nyilván visszatérek a jól beválthoz! Jó hogy írtál róla,köszi!

    VálaszTörlés
  5. Én is így veszek ki belőle, és nekem sajnos megelőző szemhéjáttörlés esetén sem kellően tartós. Még keresem az igazit, és van egy nagy esélyes erre a megtisztelő címre, majd lesz bejegyzés is az eddigiekről :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most hogy rájöttem a törölgetésre, így már ok, de ma reggel is kínlódtam a szélek eldolgozásával, szóval biztosan nem fogom újravásárolni, ha egyszer elfogy.
      Kíváncsian várom mi lesz Nálad az igazi!
      Most rendeltem egy ELF szemhéjalapot is, amire pedig nagyon kíváncsi vagyok az a NYX HD szeméjalapja, de olyanom még nincs raktáron :-)

      Törlés
  6. Én egy ideje pont azt az Elf alapot használom, amit megvettél, és nekem szuperül működik. Sokan dícsérik az essence alapokat, de ez azoktól sokkal jobb, és hihetetlenül olcsó! :)
    Nővérem használja ezt az Avonosat, és ő nekem nagyon dícsérte, így gondolkodtam rajta, de ezek után inkább veszek abból a pénzből 3 elf-et. :D

    VálaszTörlés
  7. Én nagyon szeretem, bár attól én is falnak megyek, hogy nem tudok rajta normálisan satírozni. Nem nyúlkálok bele, úgy oldottam meg, hogy befogtam a nemhasználatos rúzsecsetemet erre a célra, azzal veszem ki a kellő mennyiséget, nagyjából el is dolgozom vele, és az ujjammal csak a végső simításokat végzem. Vannak szemfestékeim, amiket tényleg tartósabbá, szebbé tesz, de érdekes h pl. pont az Avon négyes palettákkal nem akar működni. Meg úgy általában a keményebb textúrákkal nem bír el, a Miss Rose és a MUA paletták krémesebb festékeivel viszont nagyon jól együttműködik. Ennek ellenére én sem fogom újrarendelni. Ha elfogy, én az Artdeco szemhéjalapra fogok beruházni :)

    VálaszTörlés
  8. Essence you rock az nagyon jó volt, megvettem az i <3 stage-t hát az valami BORZASZTÓ...szörnyű...tényleg...
    És megvettem ezt az AVON-ost...számomra ő a tökéletes szemhéjalap...egyszerűen imádom!!! :D
    Sajnálom, hogy neked nem vált be annyira, mint nekem...én nem cserélném le soha az enyémet...:D

    VálaszTörlés
  9. Nekem egyre inkább úgy tűnik, hogy ez senkinek nem a legjobb szemhéjalapozó :S

    VálaszTörlés