2013. május 10., péntek

Avon Speed Dry+ körömlakk: Reddy To Go



Ma ismét egy Avon lakkot szeretnék mutatni Nektek, mégpedig az Avon egyik újdonságát a megújult Speed Dry+ családból. Ki tud ellenállni egy ígéretnek, hogy 30 másodperc alatt megszárad a körömlakk? Különösen nyáron, amikor annyi tennivaló, élmény vár ránk, senki nem szeret túl sokáig nyugton ülni amíg megszárad a manikűr (különösen én nem). Így amikor megláttam a megújult színkavalkádot és olvastam, hogy valóban gyorsan szárad, nekem is ki kellett próbálnom. A 25 színből álló kollekció egyik klasszikus színét, a Reddy To Go piros lakkot rendeltem meg. 



A lakk a szokásos Avon csomagolásban érkezik: fekete kartondobozba csomagolják, aminek tetején olvasható a színárnyalat (ezt nem tudom megmutatni, már a szelektív szemétgyűjtőben lapul). A körömlakk maga pedig a szokásos téglalap-alapú masszív üvegben található. 12 ml körömlakkot kapunk, teljes áron 1.380 Ft-ért, akciósan kb 900 Ft szokott lenni, páros akciók esetén pedig akár még olcsóbban is megkaparinthatjuk (őszintén szólva én teljes áron nem venném meg, mert igen gyakran leárazza a termékeit az Avon, inkább kivárom ezeket a kampányokat). 
A szín egy hideg piros árnyalat, krém finissel és enyhe narancsos beütéssel. Nagyon szép, de amikor felkentem a körmömre rájöttem, hogy a melegebb, kicsit sötétebb pirosat jobb szeretem magamon. 



A száradási idejéről csak pozitívan tudok nyilatkozni: amint végeztem az első réteggel, már kenhettem is a másodikat, mert szépen megszáradt. A lakk állaga hasonló az Avon lakkokéhoz, nem mondanám hígnak, sőt. Nekem nem a kedvencem, mert tipikusan az az állag, amivel én képtelen vagyok vékonyan lakkozni. Így a második rétegnél meg is álltam – ez a réteg nálam már elég vastagra sikerült, és mivel már majdnem tökéletesen fedett elsőre is, nem volt szükség több rétegre. 
A fénye nekem kevés volt, így a fekete körömmatrica felragasztása után (sajna már nem emlékszem honnan vettem) nem a száradás meggyorsításáért kentem fel az Essence BTGN high gloss fedőlakkot, hanem hogy az én ízlésemnek is elég fényes legyen a manikűr (azonban sajnos kicsit bubis lett - ez látszik a képeken). 


Mi a kedvenc piros lakkotok?

6 megjegyzés:

  1. Szép!Én a swift sherbet árnyalatot szemeltem ki magamnak, de az üzletben épp nem volt:(

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik ez a szín, én is próbáltam már, de nem vettem meg, mert van jópár piros lakkom.

    VálaszTörlés
  3. Szép szine van :) Bár éna kicsit vörösesebb pirosokat szeretem hordani :)

    VálaszTörlés
  4. Nincs kedvenc piros lakkom.de ennek tetszik a színe

    VálaszTörlés
  5. Nem rossz, bár elég szkeptikus vagyok az Avon lakkokkal az új csomagolás óta (mondjuk amit Biától kaptam azt imádom :])

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép ez a szín, és szerintem jól áll, nyárra tökéletes árnyalat :-)

    VálaszTörlés