2013. május 7., kedd

Avon Color Trend Bikini körömlakk


Sokáig semmit nem rendeltem az Avon Color Trend termékcsaládjából, de mostanában gyakran megállok a katalógus lapozgatásában, ha ide érek. Eme érdeklődés tárgya ez a körömlakk is – gondoltam kipróbálok egy-két élénkebb színt is az Avontól, hogy ne csak a piros-halvány rózsaszín-bézs lakkokból rendeljek. A Color Trend család Bikini lakkja pedig egy remek választás nyárra.




A Color Trend termékcsaládot a fiataloknak szánja az Avon, ami látszik a színek összeválogatásán és a színvilágon is: igazán friss, fiatalos színeket találunk mind a körömlakkok, mind a szemfestékek között. 
Az én választásom ezúttal a Bikini elnevezésű körömlakkra esett. Mint minden Color Trend körömlakk, ez is 8 ml-es kerek üvegcsében érkezik fehér kupakkal.



A körömlakk ecsete a régi szokványos, se nem lekerekített, se nem lapos. Nem volt igazán kényelmes vele a lakkozás, mert a megszokottnál kicsit keményebbek a sörtéi – néha az volt az érzésem, hogy csak tologatom a körömlakkot a körmeimen, de nem lakkozom.



Egy rétegben eléggé csíkozott, izgultam is, hogy nem lesz szép a végeredmény, de a következő réteggel már kialakult a szép, egyenletes színe, így harmadik réteget már nem is kentem fel.
Színmeghatározásban nem vagyok túl jó: valamiért én korall színű lakkot vártam, de nem mondanám korallszínűnek, inkább korallba hajló rózsaszín. Viszonylag erős színárnyalat, szerintem szépen kiemeli a barna bőr színét, ezért is írtam fentebb, hogy ideális nyári szín.


A csillámmentes krém finisht egy körömmatricával dobtam fel, a BornPrettyStore-tól rendelt vizes körömmatricák közül Hello Kitty mintát választottam hozzá (sajnos most nem találom az oldalon), szerintem ehhez a színhez nagyon passzol (na jó, lehet kicsit kislányos). Annyira tetszik ez a párosítás, hogy ha a kezemen nem is, de a lábamon tuti szerepel majd még így :-)



A tartósságról nem igazán tudok nyilatkozni, a gél lakk miatt most már minden körömlakkom tartós. 

Összességében a lakk ecsetétől nem vagyok elájulva, de a színe tetszik, így pozitívnak érzem ezt a választást.


Van Color Trend körömlakkotok?

13 megjegyzés:

  1. Régen volt de az tényleg régen volt
    Viszont ez a szín tetszik

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű ez a szín, és eszméletlen jól áll :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép, én is szemezgettem vele. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép szin, jól áll a körmeiden :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép ez a szín! :-) Én is kacérkodom a gondolattal, hogy megrendeljem! :-)

    VálaszTörlés
  6. nagyon szép és a hello kitti kedvencem :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép! Nyereményjáték van a blogomon, jelentkezzetek: http://divat-mania.blogspot.hu/2013/05/firmoo-nyeremenyjatek-firmoo-giveaway.html

    VálaszTörlés
  8. Én egy jó hónapja rendeltem meg pont ezt a színt, de őszintén szólva arra jutottam, hogy a Color Trend lakkokból több nem kell! A szín szép, tetszik, de olyan szinten nem tartós... sajna. Ahogy nézegettem swatchokat külföldi oldalakon sok C T lakknak a fedése is gyenge, valamiből 4-5 réteg kell(ene) a kívánt szín eléréséhez.
    Ha Avon akkor a másik 2 fajta lakk, azok viszont nagyon jók, azokat szeretem!:)))- hogy ne csak rosszat írjak- (mert szeretem az Avont)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezért is hangsúlyoztam, hogy a tartósságról nem tudok nyilatkozni, mert a gél lakknak hála tartós minden, de nem vennék rá mérget, hogy a saját körmeimen sokáig fent marad.
      Egyébként ez a szín tetszik, de rendeltem egy másik színt is ebből a családból, az viszont nagyon nem az igazi (nem volt kedvem lefotózni)
      Szeretem az Avont én is, de meg kell válogatni, mit veszek és mit nem, mert jópár dolog nem jött be

      Törlés
  9. Imádom ezt a színt, minden egyes alkalommal, mikor felkenem bele is szeretek, de a lakk állagát nem dicsérem, félig van az üveg, és nem tudom normálisan kiszedni a lakkot... Most már csak szenvedek vele... Keresem a dupe-ját...

    VálaszTörlés