2013. április 16., kedd

The Beauty Blogger Tag



A hosszú hallgatás, mondhatni lustálkodás után a csendet egy Tag-gel töröm meg, amit Lolly-nál láttam. Szeretem az ilyeneket, mert mindig kicsit más oldaláról lehet megismerni a blog íróját – és gondoltam, hogy ha engem érdekel, talán Titeket is érdekelhet :-)


1. Eredetileg egyenes vagy göndör a hajad?
Egyenes, mégpedig szögegyenes. Igaz a mondás, hogy mindenkinek olyan kell, amilyen nincs: egész életemben hullámos hajra vágytam, de ha göndörré válna, azzal is boldog lennék.

2. A hajadat magadnak fested vagy fodrászhoz mész?Lehetőleg egyik sem: bár most épp nem látszik rajta, de alapvetően a természetes hajszín híve vagyok. Amikor mégis rászánom/rászántam magam a hajszínváltoztatásra, inkább a fodrászra bíztam – ő mégiscsak jobban ért ehhez (nálam mindenképp).

3. Minden nap ugyanolyan a frizurád?Nem szeretem, ha minden nap ugyanolyan a frizurám: épp a variálhatóság miatt szeretem a hosszú hajat. Ha egyik nap kiengedve van, másnap félig feltűzöm, vagy kontyba fogom – ne legyen mindig ugyanolyan. Nagy bánatom, hogy nem tudom magamnak szépen befonni – nagyon szeretem, amikor anyum befonja, de mivel nem élünk együtt, ez manapság már igen ritkán történik meg.

4. A manikűrt-pedikűrt magadnak készíted vagy szalonba jársz?Ebben már inkább a „self-made” híve vagyok :-) A pedikűrt mindig is magamnak készítettem, de tavaly ősz óta már a körmeimet is kizárólag én készítem. Némi gyakorlás után elmondhatom, hogy olyanok a körmeim (formára, hosszra) amilyennek szeretném és a színét is olyan gyakran váltogatom, ahogy nekem jólesik.

5. Milyen gyakran fested a körmödet?
Nagyon változó: a legutóbbi splatter manikűr egy hétig volt a körmeimen, mert egyrészt nem volt időm újat készíteni a tanulás miatt, másrészt olyan sokat bíbelődtem vele, hogy nem is akartam 1 nap után lemosni. Ha csak egyszínű a körmöm és van időm, akkor szívesen átlakkozom minden nap, de átlagban 2-3 naponta lakkozok mostanában.
6. Csak nyáron vagy télen is fested a lábkörmeidet?
Nagyon tetszik, amikor valakinek télen-nyáron szépen lakkozott lábkörmei vannak. Sajna ez nálam nem működik, mert annyira fagyos a lábam, hogy nem tudok télen annyi ideig sem zokni nélkül lenni, amíg megszárad a lakk. Így csak a meleg időben, nyáron lakkozom a lábkörmeim. 
7. Mennyi ideig tart a sminkelés nálad?
Munkába menetel előtt, reggelente kb 15 perc – nem készítek roppant bonyolult sminket, de annál azért több, hogy szemceruza-szempillaspirál-szájfény-3 perc :-)

8. Mit sminkelsz először? Az arcodat vagy a szemedet?
Nem vagyok még túl nagy ász a potyogás megelőzésében, így először a szemsmink készül el, majd ha ez megvan, akkor jöhet az arc többi része.

9. Gyűjtöd a sminktermékeket vagy csak akkor veszel valamit, ha szükséges?
Amikor tavaly elkezdtem a blogot írni, elég sok dolgot felhalmoztam, vásároltam olyan dolgokat is, amit már megbántam, mert alig használom. Most már átálltam a megfontoltabb vásárlásra, mert zavar, hogy sok olyan dolgom van, amit ritkán használok. Így mostanában csak akkor vásárolok valamit, ha tényleg szükséges – kivétel a körömlakk, de ezen a téren is visszafogtam a vásárlásaimat. 
10. Milyen gyakran használsz műszempillát?
Még nem használtam :-( Vettem már, de még nem próbáltam fel – olyan időt kellene kerítenem, amikor nem baj, ha nem sikerül, mert nem megyek sehova, de általában ilyenkor nem jut eszembe
Idővel megemberelem magam és elkezdek majd gyakorolni.

11. Teljes arcsminket készítesz minden nap?
Általában igen, ha már nekiállok sminkelni, nem állok meg a felénél. Ez alól csak az kivétel, ha olyan helyre megyek, ahol nem lesz szükségem pl alapozóra (szoli, konditerem), akkor csak szempillaspirált teszek fel. De ha már ennél több dolog kerül az arcomra, akkor jön minden

12. Akkor is van rajtad smink, ha egyedül vagy otthon vagy ha a családoddal vagy?
Ha egyedül vagyok otthon, akkor általában nincs rajtam semmi – kivéve ha gyakorlok vagy ki akarok próbálni valamit. De ha valaki beugrik hozzánk, akkor azért legalább egy natúr sminket felteszek.

13. Elhagynád a házat smink nélkül?
Szerencsére annyira azért nem vagyok rosszban az arcommal, hogy erre a kérdésre nem legyen a válasz. Általában jobban érzem magam sminkkel, és nagyon ritka is az, amikor nincs rajtam smink, de nem vagyok rosszul a gondolattól, hogy smink nélkül menjek le a boltba, vagy vásárolni.
Dolgozni, vagy szórakozni azonban nem megyek smink nélkül.

14. Mennyi "high-end" terméked van?
Egy sem. Eddig azt mondtam, hogy nem vagyok hajlandó annyi pénzt kiadni egy-egy termékre, amennyibe a high-end dolgok kerülnek. Az utóbbi időben azonban kezd átalakulni a véleményem ezügyben, és érzem, hogy a tavalyi nagy gyűjtögetés után ma már inkább a minőségre fektetném a hangsúlyt, és ha később megengedhetem magamnak, nem fogok sajnálni több pénzt kiadni egy-egy jól kihasználható MAC termékre például.

15. Esténként eldöntöd, hogy mit veszel fel másnap?
Általában igen. Jobb szeretem tudni, hogy mi lesz a holnapi gúnya, már csak azért is, mert időnként ehhez igazítom a körömlakkozásom is.

16. Milyen gyakran váltogatod a táskáidat?
Kiegészítők terén még van némi pótolnivalóm: úgy érzem, kevés táskám-nyakláncom-sálam van, ezért nem is szoktam sokat variálni őket. Általában évszakonként van egy táskám, a legtöbbször azt használom, meg vannak még különböző kisebb táskák, ha buliba, vagy egyéb olyan helyre megyek, ahova inkább kisebbet szeretnék magammal vinni.

17. Mikor kelsz fel és mikor fekszel le?
Hétközben általában 6-kor kelek, és 11 körül fekszem le aludni. Hétvégén csak ritkán lustálkodom sokáig, viszont 1-2 órával csúszik a kelés és a fekvés is.

18. Milyen gyakran sportolsz?
Sajnos ez nálam eléggé rapszodikus: vannak sportolósabb időszakaim, ekkor minden nap mozgok (futás, biciklizés és itthoni torna), de sajnos becsúsznak olyan hetek is, amikor lusta vagyok és nem mozgok semmit. Próbálom ezeket minél inkább lecsökkenteni, mert számottevően jobban érzem magam a bőrömben, ha rendszeresen mozgok - és a strandszezon közeledtével erre nem árt még jobban figyelni :-D

19. Bal vagy jobbkezes vagy?
Jobb kezes

20. Milyen magas vagy?
165 cm

 21. Beszélsz idegennyelveket?
Angolul folyékonyan – a korábbi munkahelyemen évekig angolul kommunikáló főnökséggel dolgoztam együtt, még gondolkodni is sokszor angolul gondolkodom. Majd’ egy éve német nyelvi környezetben dolgozom, sajnos ez már nem megy olyan fényesen. Bár megértetetem magam, nem tudok olyan szépen, választékosan beszélni németül, mint angolul, és ez eléggé zavar. Valószínűleg a mostani suli befejezése után a német nyelvtudásom erősítésére fogok rákoncentrálni.

22. Vannak háziállataid?
Igen, Jäger a sokat emlegetett fehér-vörös házicica

23. Milyen gyakran vagy Bloggeren?
Naponta – még ha nem is készül új bejegyzés, az olvasnivalókat mindig átnézem

24. Olvasol kommenteket blogokon?
A blogbejegyzés témájától függ: ha olyan a téma, amellyel kapcsolatban hasznos információk lehetnek a kommentek között, mindig átnézem azokat is.

25. Listát írsz azokról a termékekről, amiket más blogon látsz és meg akarod venni?
Igen, a telefonomba fel szoktam jegyezni, ha olvasok egy olyan termékről, amit szeretnék megvásárolni. Néha egész hosszú a „bevásárlólista”, aztán szelektálok, ha nincs annyi dologra szükségem.

26. Hogy jött a blogod neve?
PAncsi az általános user nevem az éterben, már évek óta ezt használom. A vezetéknevem első betűje és az egyik becenevem (amin most már elég kevesen szólítanak). A blog nevén sokat agyaltam, nem akartam angol kifejezést a címben, így jött a PAncsi pipereasztala.

27. Milyen kamerát használsz?
Egy Nikon Coolpix L310 fényképezőgépem van. Próbálkozok minél jobb képeket készíteni, de van még tanulnivalóm ezen a téren.

28. Milyen gyakran takarítod ki a házat?
Lakást – heti kétszer általában, bár nincs menetrendem erre.

29. Mi a kedvenc színed?
Piros :-) Mindig erővel tölt el, ha piros (vagy hasonló) színt viselek. 

30. Káromkodsz?
Nem. Nem szeretem, ha valaki káromkodik, legyen nő vagy férfi, engem mindig is nagyon zavart. Ha nagyon mérges vagyok, akkor is csak „finomított” káromkodás hagyja el a szám. Egyszer egy kollégámmal utaztam, amikor véletlenül elhagyta egy csúnya szó a szám. Rendesen zavarba jöttem, ő pedig vigyorgott rajta, hogy na, most már tudja, hogy én is ismerem ezeket a szavakat.

31. Mit csinálsz a nap hátralévő részében?
Munka után futás, torna és egy komposztálásról szóló előadás meghallgatása a terv.

 

Ha van kedvetek, töltsétek ki ti is és linkeljétek! :-)

2 megjegyzés:

  1. Igen, az első szinte minden nőre igaz szerintem, hogy vagy az egyenes/hullámos vagy sötét/világos nem jó :D

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Én is elkészítettem, csak én videó formájában, ha van kedved nézd meg :)
    http://www.youtube.com/watch?v=uILlPF1GkzY

    VálaszTörlés