2013. április 6., szombat

Napi köröm: MUA Mystical Glitter Nails Starfish



A nagy tanulás közben (9-én vizsgázom) hogy is dobhatná fel az ember a napot, mint egy kis körömlakkozással :-) A körmeimre ezúttal az eddigi egyetlen MUA lakkom került, a MUA Mystical Glitter Nails Nr 43, ezt mutatom most meg Nektek




Még tavaly rendeltem ezt a lakkot, és bár ritkán fordul velem elő ilyesmi, de azóta fel sem kentem. Valahogy már akkor éreztem, hogy nem egészen olyan, mint amit vártam. Nem rossz végülis, de ha őszinte akarok lenni, akkor nem látok semmi különlegeset ebben a lakkban.


A rózsaszín lakkban hideg fényű pink glitterek úszkálnak - azt hiszem a hideg fénye nem jön be nekem. A körmeimen 2 rétegben láthatóak, a szokásos BTGN fedőlakkal, ami érdekes módon, ezen a lakkon 2 nap után bemattult, pedig ilyet még sosem csinált. 
Mivel nem különösebben rajongok ezért a lakkért, valószínűleg a lábamon fogom inkább majd viselni, vagy elhasználom egy pancsolós körömdíszítő projekthez :-)



vakuval


A gyűrűsujjamon pedig egy kis Jäger figyel :-)
Megérkeztek a BornPrettyStore-tól rendelt körömmatricáim, és gyorsan fel is avattam őket :-) A legnagyobb cica kicsit nagy lett a körmömre, de annyira megörültem, hogy vöröses barna - fehér bundájú cica is van, hogy gyorsan ráapplikáltam a körmömre :-)
Nagyon szeretem ezeket a matricákat, mert szuperkönnyű őket felhelyezni a körömre - mondom ezt úgy, hogy kicsit azért sikerült vele bénáznom :-)  - és szépen látszik a sötétebb lakkokon is. 


Szeretitek a körömmatricákat?


10 megjegyzés:

  1. Szép színe van a lakknak és a cicával nagyon cukiii :)

    VálaszTörlés
  2. Nem rossz ez a lakkszin, de magamon nem tudnám elképzelni. Nekem is vannak olyan lakkjaim (már csak 1-2, mert a lgtöbbet elajándékozom ami nem tetszik), amiket megvettem, és rájöttem, h mágse az a szin amire számitottam.

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű a lakk és a cici nagyon édes. ^^
    És kitartást a tanuláshoz, én is hamarosan vizsgázom és tudom hogy phúújjj. :D

    VálaszTörlés
  4. A cicás körömmatricáért odavagyok!! *.*

    VálaszTörlés
  5. Pedig tök jó, bogyós gyümis-banános turmix színe van! Bármi ami cicás, az pedig jöhet nálam is ezerrel! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  6. ahh az a matrica nem kicsi cukiságfaktorral rendelkezik :)

    VálaszTörlés
  7. Azóta is bánom, hogy ezt nem rendeltem meg.. :D

    VálaszTörlés
  8. Pedig nagyon szép lakk :) Igaz, velem is volt már nem egyszer olyan, hogy hónapokig (fél évekig...) nem is kentem fel egy lakkot, amit megvettem :D

    VálaszTörlés
  9. húú de szépen csillog és a színe mese szép!!!

    VálaszTörlés
  10. Nem vagyok nagy macskás, de aranyos ez a cicás manikűr :D A vizsgára pedig sok sikert! :*

    VálaszTörlés