2013. április 9., kedd

Napi köröm: az első "fröccs"



No nem arról van szó, hogy alkoholizálásra adtam volna a fejem :-)  Csupán kipróbáltam a splatter manikűrt - még hétvégén, de a tanulás miatt nem volt időm lefotózni (jelentem, végeztem a - remélhetőleg - utolsó írásbeli vizsgámmal :-D ). Ma viszont végre erre is sikerült időt kerítenem, így meg is mutatom gyorsan a legújabb művemet.





Már régóta nézegettem ezt a technikát, nagyon tetszett a maga szabálytalanságával. No de az a sok maszat, amivel jár - na az már nem vonzott túlzottan. Pinteresten azonban találtam egy egyszerűbb megoldást, ami kevesebb macerával járt, így már belevágtam (persze időben így sem rövidebb, de legalább nem kellett annyit takarítani utána)



Sokat nézegetem a körmeimet, biztos  vagyok benne, hogy készül még ilyen, más színösszeállításban is! 
Ha esetleg nem ismernétek a splatter technikát: az alaprétegre kell ráfröccsenteni a színeket:  a legegyszerűbb megoldás szívószállal tenni ezt. Úgy csináltam, hogy belemártottam egy-egy színbe a szívószálat, majd belefújtam - így készült a szabálytalan minta. 




Ezúttal csak Avon lakkokat használtam, mégpedig a következőket:


Avon SpeedDry+ Street Beige
Avon Nailwear Pro+ Coral Reef
Avon Nailwear Pro+ Sea Breeze
Avon Mosaic Effects Gold Glimmer



Ismeritek ezt a technikát?

11 megjegyzés:

  1. Nagyon csini lett! Szuperek együtt ezek a színek. =)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól sikerültek, nekem nagyon tetszik. :D

    VálaszTörlés
  3. Még nem találkoztam ezzel a technikával, de nagyon ötletes! Így tuti olyan manit hordasz, ami az utcán nem jön Veled szembe! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  4. Nekem is nagyon tetszik, szuper színeket válogattál hozzá! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik ez a technika, milliószor gondoltam már rá, hogy megcsinálom, de mindig elmaradt.Szuper a színválasztás is :)

    VálaszTörlés
  6. Tetszik ez a technika és a mani is szuper lett, nagyon jó színeket választottál! :)

    VálaszTörlés
  7. Jól néz ki!Ez a "fröccsös":) technika nagyon népszerű manapság. Lásd Carrie táska :DD Az is tetszik, de sajnálnám a táskát, viszont ezt kipróbálom!

    VálaszTörlés