2013. április 17., szerda

Múlt heti "mini" zsákmány



Megmutatom én is, hogy miket vásároltam múlt héten. Eredetileg Glamour napi zsákmány lett volna a bejegyzés címe, de aztán rájöttem, hogy hét közben, még a Glamour napok előtt is volt egy "jutalomvásárlásom" a vizsgám után, így gondoltam egybe veszem a kettőt. Mostanában úgyis nagyon ritkán van ilyen bejegyzés a blogon: egy-egy kozmetikumot, sminkterméket nem tartok nagy zsákmánynak, hó végén összesítve pedig elfelejtem megmutatni (arról nem is beszélve, hogy épp autó-vásárlásban is vagyok, így próbálom csökkenteni az egyéb kiadásokat).



A fentiek miatt a Glamour napokon sem akartam túl sokat költeni, ez sikerült is, a következőket vettem:



Amint megláttam a Maybelline kupont, egyből tudtam, hogy Color Tattoo jön haza velem. Sokat vacilláltam, hogy melyik színt vegyem meg: az On and on Bronze és a türkiz szín tetszett nagyon, de egyszerre nem akartam kettőt venni, így a jobban kihasználható bronz szín jött velem haza. Ha beválik, később megveszem majd a türkizt is. 
A másik szinte biztos pont volt a L'Oréal Infallible szemhéjpúder volt. Két színem (Sahara Treasure és Tender Caramel) van belőle, és biztos voltam benne, hogy alkalomadtán még bővítem a készletet. Most az Hourglass Beige színt vettem meg, de azt hiszem nem ez lesz az utolsó belőle :-)
Tudom, hogy a ricinus olaj is nagyon hatásos, de kicsit tartok a szememre kenni. Az Alverde kínálatában találtam egy szempillanövesztő szérumot. Tulajdonképpen meg vagyok elégedve a szempilláimmal, szép hosszúak, sokan irigylik is őket, úgy gondoltam itt az ideje őket is ápolgatni picit. 

Ruhafélét ezúttal nem vettem: több olyan ruha is van a szekrényemben, amit egyszer sem, vagy csak alig hordtam, így arra most nem akartam költeni. Egyetlen barack színű trikót vásároltam, ez viszont mosásban van, így talán később láthatjátok outfit bejegyzés keretében.


A másik ok, amiért nem akartam Glamour naponok túl sokat költeni az az, hogy előtte már vettem jópár dolgot. Vizsga után eufórikus állapotomban vásároltam be a Rossmannban - persze egytől-egyig listás termékek voltak.



Nálam még mindig bejönnek az Essence lakkok: szeretem az ecsetet, az állagukat, a körmeimen pedig minden tartós - így ha szükségem van egy újabb színre, először náluk nézek körül. Egy megvalósítandó szép nyárias manikűrhöz volt szükségem szép sárga lakkra, ezért rá esett a választásom a Wanna be your sunshine lakkra.
Az új kollekcióról megjelent első képek után is egyből tudtam, hogy a Catrice Mint me up lakk nekem kell. Eddig türtőztettem magam, de most már ő is az enyém lett, nemsokára hozok róla bejegyzést.
Nagyon szép körmöket láttam Pinteresten, amik ilyen kis ecset segítségével készültek, így egyértelmű volt, hogy ha meglátom a polcokon az Essence új Nail Art ecsetét, akkor jön haza velem.
Bár mostanában ritkábban körömnyomdáztam, de ha látok egy-egy szép mintalemezt, soha nem hagyom ott. Most pedig kifejezetten kerestem ezt a lemezkét a rajta lévő horgony miatt. Nagyon szeretem a tengerész stílust, egyértelmű volt, hogy erre nekem "szükségem van" :-)
A Lovely Pump Up! szempillaspirálja hatalmas szerelem, általában felváltva használom az Avon spiráljaival. Mivel kifogyóban van a mostani, így vettem gyorsan egy pótlást.
Az Alterra arctisztító kendő pedig állandó lakója a fürdőszobámnak, mindig ezzel tisztítom le a sminket az arcomról.




Már régóta ezt az E vitaminos gyógyszertári hidratáló krémet használom. Bár időnként késztetést érzek arra, hogy felturbózzam ezzel-azzal, mindig maradok ennél, mert a bőröm nagyon szereti. 
A hidrofil mosdókenőcs egy igazán olcsó (divatos szóval low budget) megoldás az arctisztításra - szódabikarbónával keverve pedig szuperjó bőrradír - most már ő is állandó lakója a fürdőszobapolcomnak!
Elfogyott a két nagy flakon Serical hajpakolásom - most kisebb kiszereléssel pótolom őket, hogy gyakrabban tudjam váltogatni -a Latte pakolással kezdem.


Ti miket vásároltatok mostanában? Van valami amire kíváncsiak vagytok ezek közül (és nem szerepelt még a blogon?)

8 megjegyzés:

  1. Szuper dolgokat vettél :) Milyen autót veszel majd :) ? És gratulálok a vizsgádhoz, a szavaidból úgy vettem ki, hogy jól sikerült :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sikerült, köszi :-)
      Le akarom cserélni a kisautót, nagyobb kombit nézegetünk: Ford Mondeo vagy Honda Accord (az utóbbi felé hajlunk, de még nem találtuk meg az igazit)

      Törlés
  2. Hmm jó cuccok! :)
    Gratulálok én is! :)
    Engem a legjobban a körmös dolgok érdekelnének...:) (egy ideje keresem a tökéletes sárga lakkot, mert minden vagy túl neon, vagy túl zöldes...még nem leltem olyat, amire azt mondom, hogy ezaz)
    Bár a szemhéjcuccokra is kíváncsi lennék, hogy hogy fognak...:)

    VálaszTörlés
  3. Gratula, a vizsgához is és az autóvásárláshoz is. :-) A Color Tattoo nekem is megvan, nagyon szeretem :-)

    VálaszTörlés
  4. A Hourglass Beige-hez jó tanács: nedves ecsettel vidd fel. :))

    VálaszTörlés
  5. Jó dolgokat vettél :) Amugy én is szeretem az uj Essence lakkokat.

    VálaszTörlés
  6. Az Alverde szempillanövesztő szérumára kíváncsi lennék. Én nyugodtan használom a ricinus olajat is a pilláimra, egy régi, letisztított szempillaspirállal viszem fel. :)

    VálaszTörlés