2013. április 1., hétfő

Elfogyott márciusban




Remélem mindenkinek jól teltek a húsvéti ünnepeket: aki szeretett volna, evett finom sonkát-tojást-sütit, és minden lányhoz annyi locsoló érkezett, amennyit szeretett volna :-)
Ismét összegyűjtöttem az elfogyasztott dolgokat, megint nem kis mennyiség gyűlt össze - már meg sem lepődöm :-) Végre került közéjük némi sminkszer is!





Artdeco szemhéjalap 
Kb egy éve használok szemhéjalapozót, ez volt a második termék, amit próbáltam, írtam is egy összehasonlító posztot erről és az Essence szemhéjalapozójáról. A véleményem azóta is változatlan: nekem kicsit kényelmetlen volt ezt használni az állaga miatt, vagyis hogy úgy kellett kibányászni az apró tégelyből, a végén elég sűrű is lett, valamint az illata is zavart. Hatékonyságában nem igazán éreztem különbséget a kettő között, viszont árban bőven van különbség, így nem fogom újravásárolni ezt a terméket (főleg, hogy megvásároltam az Avon termékét, az a következő tesztalany). 


Essence szemöldökceruza: Blonde 
Nagyon szerettem ezt a kis ceruzát, gondolom ez a méretén is látszik: addig használtam, addig faragtam, amíg meg bírtam fogni. Nekem valamiért jobban beváltak a ceruzák a szemöldököm kitöltésére, mint a porok. Ezt a szemöldökceruzát kifejezetten a szőke hajúaknak készítették, nem olyan sötét barna színű, mint egy normál szemöldökceruza. Az én szemöldököm a kozmetikus kicsit sötétebbre festi, mivel alapjáraton alig láthatóan szőke, viszont kicsit ritka, nem olyan szép folytonos a szemöldököm, ezért nagy segítség számomra ez az eszköz. 
Mindenképpen újravásárolom.



Alverde szilikonmentes hajvégápoló szérum 
Erről a hajvégápoló szérumról írtam egy tesztet itt. Sajnos az én hajamra ez a termék kevés volt, a melírozott, száraz hajvégekre ennél erősebb hidratáló szer kell. Akkor volt érezhető hatása, ha olyan sokat kentem fel a hajamra, hogy elnehezítette a hajam, ekkor viszont már érezhetően nem volt finom tapintása a hajamnak. Az illatától sem volt elájulva: persze nem az a legfontosabb, hogy egy terméknek jó illata legyen, de nálam azért sokat számít. 
Nem fogom újravásárolni: az én hajamra jelenleg kevés, ha jobb állapotban lenne a hajam, akkor pedig nem lenne szükségem hajvégápolóra.


Nive Blonde balzsam 
Erre ugyanazok igazak, mint a fenti samponra. Sőt, őszintén szólva nem tudom, hogy melyik hatására éreztem életteli szőkének a hajam, vagy esetleg mindkét termékre szükség volt ehhez. Általában véve hiszek abban, hogy jó, ha a sampont és a balzsamot egy termékcsaládból használjuk, mert felerősítik egymás hatását. Ugyanúgy, ahogy a samponnál is, egy ideig nem vásárolom újra, megpróbálkozom szilikonmentes termékekkel, aztán majd meglátjuk, hogy bírom. A Balea új, szőke hajra készült szilikonmentes balzsamját vásároltam meg helyette. 


Nivea Blonde sampon 
Amióta elkezdtem melíroztatni a hajam, próbáltam figyelni rá, hogy minél kíméletesebb, kifejezetten az ő ápolására hivatott termékeket használjak. Ezért is kezdtem el tavaly nyáron használni, úgy éreztem, igazán szépen kiemelte a hajam szőkeségét ez a sampon. Ügyesen tisztította a hajam, nem is volt vele semmi problémám, több flakonnal elhasználtam belőle. Most egy időre elbúcsúzok tőle, ismét megpróbálkozom a szilikonmentes hajápolással – bár kicsit félek, hogy a jelenlegi, kissé megkínzott állapotában mit szól hozzá a hajam, de eddig annyira nem is vészes a helyzet, köszönhető a gazdag olajpakolásnak. 
Újravásárolnám, ha nem lenne ez a szilikonmentes tervem, így azonban egyelőre nem fogom. Viszont nagy örömömre nemrég olvastam a Balea egyik új termékcsaládjáról, amelyet kifejezetten szőke hajra készítettek és szilikonmentes – ezt mindenképpen szeretném kipróbálni. 


Isana száraz sampon
Ha jól emlékszem, Klau ajánlotta ezt a száraz sampont, és nagyon örülök neki, hogy hallgattam rá! Az utóbbi időben már nem annyira szerettem a szokásos száraz samponom, így hajlottam rá, hogy másikat próbáljak ki. Készül is majd egy összehasonlító bejegyzés, egyelőre legyen elég annyi, hogy bevált ez a spray változat is! Nem látszik meg durván a hajtövemen a használata, a hajam puha tapintású és selymes marad, szóval mindenképpen helye van  fürdőszobámban. A bizonyosság kedvéért vásároltam egyet a Balea termékéből is, majd eldöntöm, hogy a kettő közül melyik lesz az igazi.
Az eddigi tapasztalatok alapján újravásárolnám.




Gyógyszertári mosdókenőcs 
Egy ideje csak ez az arctisztító maradt a fürdőszobám polcain: spóroló projektem keretében nem vásároltam újra (még) a korábban elfogyott arclemosómat, mert ez már régóta ott pihent a polcon, inkább ezt használtam el. Bár az állaga miatt nem olyan könnyű, kényelmes a használata, ennek ellenére szeretem használni, főleg mert fel lehet turbózni egy kis szódabikarbónával és máris szuperjó bőrradírként funkcionál. Ráadásul a Sigma arctisztító kefe is jól működik ezzel is, az abszolút plusz pont pedig, hogy nagyon-nagyon olcsó (286 ft-ért vásároltam újra) 
Mindezek fényében újra teljes jogú tagja lesz az arcápoló rutinomnak ez a termék, már újra is vásároltam.


Gyógyszertári bőrradír 
Tavaly a gyógyszertári projekt keretében kezdtem el koncentrálni a gyógyszertárban kapható kozmetikumokra: azóta is az ott vásárolható arckrémet és arctisztítót használom. Egyszer kísérletező kedvvel tértem be a gyógyszertárba és a virtuális kosaramba került ez a bőrradír is (akkor még nem ismertem a szódabikarbónás bőrradír receptjét). 
Talán már említettem, hogy jobb szeretem a mechanikus bőrradírokat, így picit csalódott voltam, amikor egy darab szemcsét sem éreztem ebben a bőrradírban. A kiszerelés/csomagolás nagy hiányossága, hogy nem volt semmi leírás arról, hogy kell használni ezt a bőrradírt. Végül a nedves bőrfelületre felkentem, majd megvártam míg megszáradt. Sajnos nem volt túl kellemes az eltávolítása: nagyon ragaszkodott a bőrömhöz, volt, ahol le tudtam húzni, de sokat kellett sikálni. A bőröm nem lett olyan puha és friss, mint a szódabikarbónás arcradír után. Emiatt végül szódabikarbónával keverve használtam el. 
Nem vásárolom újra, maradok a szódabikarbóna mosdókenőcs kombó bőrradírnál, ennél jobbal mostanában nem volt dolgom. 


Balea Nature arctisztító tej 
Ez az arctisztító idegesítően sokáig csücsült a fürdőszobámban. Nem feltétlen azért, mert annyira rossz volt, inkább csak nem nagyon tudtam beilleszteni az arctisztító rutinomba: általában arctisztító kendőt használok, azzal törlöm le a sminket, majd szemfesték-lemosót nyomok a kendőre és lemosom a szemsminket is – mindehhez pedig nincs szükségem az arctisztító tejre. 
Hogy mégse kelljen kidobni, azt találtam ki, hogy felturbózok vele egy arctisztító kendőcsomagot. Így is tettem, Lidl-ben vettem érzékeny bőrre készült arctisztító kendőt, majd belenyomtam a flakon tartalmát, ami szépen lefolyt a zacsin belül mindenhova, átitatva vele a kendőcskéket. Nem ez lesz a kedvenc arctisztító kendőm, de így legalább nyugodt a lelkiismeretem, hogy mégis elhasználtam ezt a terméket is. 
Nem fogom újravásárolni, mert nincs rá szükségem, nem igazán használom. 


Alterra aloe vera arctisztító kendő 
Ez a kedvenc arctisztító kendőm, már a sokadik csomagot használtam el belőle. Aloe verával bőségesen átitatott puha kendők vannak benne. Megfelelően tisztítja a bőröm, tetszik, hogy nem túl száraz, mert van benne anyag rendesen. Az arctisztító rutinomat már fentebb leírtam, általában ezt használom hozzá: nem kell külön arctisztító tej, a sminkem nagy részét ez a kis kendő is eltávolítja, csupán a szemsmink maradékának eltávolításához használok emellé szemfesték lemosót. Eleinte az illatát nem szerette az Emberem, de most már megbarátkozott vele, így nem mondok le róla, mindenképp újravásárolom. 


Alverde homoktövis ránctalanító szérum 
Időnként megrohan az érzés, hogy nekem mindenképpen ránctalanító terméket kellene használnom – hisz olyan öreg vagyok már. Ilyenkor kiválasztok egy szimpatikusnak tűnő terméket a drogéria polcáról, majd becsülettel elhasználom, aztán mivel nem látok túl nagy különbséget – mert nem igazán vannak ráncaim, néhány hónapig ismét nem látom szükségét mindennek. 
Így voltam ezzel a termékkel is: egy hidratáló szérummal együtt vásároltam meg, de ez a termék gyorsabban elfogyott. Számomra a szérum, mint kozmetikai termék egy olyan dolog, amit arctisztítás után, de még az arckrém előtt használok. Ez azonban olyan sűrű összetételű szérum, hogy nem kellett már a bőrömnek – kicsit aggódtam is, hogy elég lesz-e a hidratálás, de nem éreztem reggel, hogy húzódott volna a bőröm. 
Egy nyomásra egész sok anyag jött ki a flakonból, nekem kicsit túl sok is – szerintem emiatt is fogyott el olyan gyorsan, ugyanis kisebb adagot nem sikerült kipumpálnom belőle. A bőröm egyébként szerette, szépen beszívta, megfelelően hidratált volt utána. Nyilván ahhoz, hogy jelentős ránctalanító hatást tapasztaljak, több flakonnal is el kellene használni, de érzésre jónak tűnt. 
Gondolkodom, hogy vásároljak még belőle, még nem döntöttem, de a homoktövis mint alapanyag nagyon szimpatikus, az is lehet, hogy tömény homoktövis olajat próbálok még ki a bőrömre – vagy más, homoktövist is tartalmazó krémet/szérumot.


Avon holt tengeri iszappakolás 
Még tavaly tavasszal írtam egy tesztet az Avon arcpakolásairól – és hát mit szépítsem, a teszt megírása óta ott csücsült ez a pakolás a fürdőmben. Akkor fellángoltam, minden hajmosás reggelén felkentem a képemre, de utána sokáig lusta voltam használni (ráadásul, ha volt is kedvem arcpakolásozni, ezen kívül még számos hasonló termék ácsingózik nálam, így ritkán is került sorra). 
De most úgy döntöttem, felszámolom az ácsorgó arcpakolásokat a fürdőmben, így elkezdtem ismét használni őket – és ilyenkor lepődök meg, hogy de miért is nem használom gyakrabban, hisz érezhetően jót tesz a bőrömmel, olyan kellemesen frissítette az arcom, hogy igazi felüdülés volt azokon a reggeleken! 
Az eredeti csomagolás nem így nézett ki, de hogy ne pocsékoljam el a pakolást, szétvágtam a tubust – mindig így teszek minden ilyen termékkel, nem szeretek bent hagyni egy keveset sem felhasználatlanul a dobozban. 
Újravásárolom, de csak később, miután elhasználom az összes, jelenleg felbontott állapotú arcpakolásomat.


Beauty Friends aloe arcmaszk 
Erről is volt régebben egy összehasonlító bejegyzés – azóta csücsült még a fürdőmben egy tasak. A fent leírt projekt keretében ezt is elhasználtam. Mostanában kezdek rákattanni az aloe verára: legutóbb a tavaszi arctisztításkor dícsérte a kozmetikusom a bőröm, hogy nagyon szép állapotban van, de szomjas, jobban kell figyelnem a vízpótlásra. És valóban, ebből a pakolásból is magába szippantott mindent, amit bírt – este használtam, nagyon jót tett a bőrömmel, olyan puha és hidratált volt utána, hogy csak egy egész kevés arckrémre volt szüksége. 
Újravásárolom, de ezt is csak azután, ha a többi arcpakolásom már elhasználtam. 




Avon intenzíven hidratáló testápoló méhpempővel 
A múltkori borzalmas Avon testápoló után kicsit félve kezdtem el használni ezt is, féltem, hogy ugyanolyan rossz lesz. Szerencsére ennél már kellemes meglepetés ért: ezt sokkal jobban szerette a bőröm, mint a korábbit. Nem volt túl nehéz, túl zsíros a bőrömnek, de érezhetően hidratált volt a használata után. 
Csak azért nem vásárolom újra, mert bár nem volt rossz, kiemelkedően jónak sem éreztem – visszatérek a jól bevált testápolómhoz (Soliteint), amint meg tudom valahol vásárolni. 


Avon Skin-So-Soft kézkrém 
Nyugodtan kijelenthetem, hogy kézkrém-fogyasztó nagyhatalom vagyok! Ez csak azért nem látszik az elfogyott bejegyzéseken, mert a kézkrémek nagy részét a munkahelyemen használom el, és onnan nem feltétlen kerülnek már haza a kiürült flakonok (illetve az utóbbi időben rákaptam a munkavédelmi kézkrémre) 
Ezt a kézkrémet még régebben szereztem be valami szuper akció keretében, de mivel nem volt a kedvencem, így bekerült a sulis táskámba, hogy majd ott elkenegetem a kezemre. 
Hogy miért is nem lett a kedvencem? Bár az illata nagyon finom, az én száraz kezeimre kevés volt ez a krém: ahhoz, hogy ugyanazt a hatást érjem el, mint más krémekkel, kétszer is át kellett krémeznem a kacsómat. Kicsit púderes volt a krém állaga, de ez nem volt annyira zavaró. 
Nem vásárolom újra, vannak ennél jobb kézkrémek is (az Avonnál is). 


Ti miket használtatok el mostanában?

9 megjegyzés:

  1. Én is ma tettem ki ilyen bejegyzést! :D
    Az AVON arcpakolását én is nagyon szeretem, és remélem a szemhéjpúder alapozó is bejön neked annyira, mint nekem...én imádom...szerintem messze jobb, mint az essence (azzal nem voltak jó tapasztalataim)...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, eddig nm vagyok elájulva tőle ...
      Nem a tartóssággal van baj, bár az sem tökéletes, inkább az állagával, miután felkentem, de még csak pár napja használom

      Törlés
  2. Kézkrém fogyasztó nagyhatalom? Szerintem ezt a címet én már elvittem :D
    Kézkrém az éjjeliszekrényen, a táskámban, a munkahelyemen és a lakás egyes pontjain elszórva. Ha nem krémezem be a kezem, akkor menthetetlenül kiszárad, egy-egy ökölbeszorításnál pedig szétreped a bőröm :( Az Avonosak nem tudtak még csodát művelni velem, 1 fokkal jobb a Neutrogéna, de még ez is elmaradt az elvárt teljesítménytől. Neked is ennyire makacsul szárad a kezeden a bőr?
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) megosztott első hely :-D
      Tinikoromban ekcémás volt a kezem - szörnyű volt. Szerencsére elmúlt, már csak a száraz bőr emlékeztet rá. Nálunk is mindenhol kézkrém van, mert minden alkalommal, ha víz éri a kezem, krémezni kell. Nem bánom, inkább ez, mint amilyen régen volt :-)

      Törlés
  3. Igen, a szárazsampont én mondtam, ezek közül csak azt használom, de még mindig életmentő nálam :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No, akkor jól emlékeztem :-)
      Én is egész megszerettem ezt a spray változatot, lehet áttérek erre ...

      Törlés
  4. nagyon jó poszt :) Artdeco szemhéjalap tényleg ennyire nem volt jó? én gondolkodok rajta hogy vegyek Avonos szemhéjalapról lesz tesz?
    köszi!
    Judit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :-)
      Nem szeretném nagyon leszólni az Artdeco szemhéjalapot, mert nem volt ez olyan rossz, de nem éreztem túl jónak sem - számomra ugyanolyan jó volt az Essence I love stage szemhéjalapozó is (bizonyos szempontból jobban is tetszett az Essence, erről írtam a fent említett posztban részletesen)
      Lesz teszt az Avonosról, de még csak egy hete használom, így nem elég kiforrott a véleményem - viszont ez alapján is inkább az Essence a nyerő :-)

      Törlés
  5. Hűű, szép termés :) Én a blog indulása óta gyűjtöm a flakonokat, és mostanában érik majd egy poszt ilyen témában :) Száraz sampont már régóta szeretnék egy az isana vagy a balea az esélyesek, az avon szemhéjalapozóval én is most ismerkedem, szemöldökformázásban nekem is a ceruzák jönnek be inkább.

    VálaszTörlés