2013. április 27., szombat

DIY Adventures: Glitter-csillámpor



A DIY Adventures sorozat ápriliis témája a glitter-csillámpor lett. Sajnos ezúttal nem tudtam semmi érdemlegessel készülni, mert épp gőzerővel készülök a hétfői (utolsó) szóbeli vizsgámra :-S
Az persze nem járja, hogy semmit nem mutatok Nektek, így egy korábbi alkotásomat mutatom meg ismét, hátha van még olyan az olvasóim között, aki nem látta ezt a művemet, amire egyébként nagyon büszke vagyok :-D





A téli kívánságlistám egyik darabja volt az OPI The man with the golden gun nevű lakkja. Nagyon-nagyon tetszett a lakk, de soha nem fogok kifizetni akkora összeget egy lakkért, mint amennyit kérnek érte. Szerencsémre djkaty is látta a bejegyzésem és felhívta a figyelmem erre az oldalra, ahol a lány hozzám hasonló érzéseket táplált az OPI lakk iránt, majd elkészítette a maga hasonmását. Nekem sem kellett több, gyorsan meg is rendeltem az általa ajánlott arany (és ezüst) lapocskákat.



Amire szükségem volt:
· átlátszó körömlakk 
· arany és ezüst lapocskák
· szemöldökcsipesz (szétcincálni a fóliát)

Az arany és ezüst fólialapokat az eredeti beszerzési helyről, a BPI cégtől rendeltem 7$-ért (nem akartam kockáztatni, hogy esetleg nem lesz megfelelő és bezöldül az egész lakk, ahogy más kommentelővel történt). Az átlátszó körömlakk az Essence Colour&Go körömlakkok 101 Absolute pure átlátszó körömlakk lett. Egy papírlapon apróra cincáltam a fóliákat (10-10 darabot színenként) – gumikesztyűben, hogy ne legyek könyékig aranyos/ezüstös (huncutul rákenődnek a fóliák az ember bőrére, ha nem vigyáz). Egyesével apró darabokra tépkedtem a szemöldökcsipesszel a fóliákat, majd beleerőszakoltam a körömlakkos üvegbe. Nem túl egyszerű művelet, mert a fóliadarabkák nem akarnak olyan egyszerűen belekerülni az üvegcsébe - majdnem én is feladtam, de aztán "heroikus" küzdelmem hatására végül csak megoldódott a probléma :-) Fogvájóval könnyebb volt a második körben az üvegbe pakolni a dolgokat, mint csak úgy megpróbálni beleönteni az üvegbe. Végül beledobtam az üvegcsékbe 2-2 golyót és alaposan összeráztam - így a golyók még apróra cincálták a fóliadarabokat.

Tulajdonképpen nem is olyan bonyolult, inkább türelem kell hozzá, mint kézügyesség. A türelem azonban ezúttal csodaszép fedőlakkot terem: imádom ezeket a lakkokat! :-)









Nézzétek meg a többiek alkotásait is!

Belle (Girl's Corner)
CRaPTRaSH (CRaPTRaSH ViLáGa)

10 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszenek ezek a lakkok, főleg az ezüst

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy,köszi így utólag is! :-)

      Törlés
  2. nagyon szép!
    http://potyszepsegblog.cafeblog.hu/

    VálaszTörlés
  3. Hát igen, az arany továbbra is nagyon-nagyon-nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  4. most találtam meg ezt a posztodat. mennyire lettek tartósak a lakkok? még azóta is jó minőségűek? és ha nincs felrázva, akkor leülepednek az aljára a darabkák? ja, és kellett leöntened a lakkból, hogy mind beleférjen? köszi a válaszokat előre is. én is nagyon szeretnék egy ilyen lakkot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Most már majdnem egy évesek a lakkok, de még most is tökéletes állapotban vannak! :-) Az a lényeg, hogy a fent megadott forrásból szerzett fólia darabkák jók, épp egy másik posztomhoz írta JustaMakeup Viki, hogy ő itt Magyarországon vett ilyen fóliát, de bezöldült tőle a lakk :-(
      Annyira nem sűrű, hogy ne ülepedjenek le a kis darabkák (szóval leülepednek), talán ha leöntöttem volna a színtelen lakkból, akkor sűrűbb lenne.
      Nekem belefért így az üvegbe, de ha most készíteném, szerintem leöntenék egy keveset belőle.
      Sőt. láttam olyat, aki úgy készítette, hogy glitteres lakkot vett, mert annak sűrűbb az állaga, mint egy sima körömlakknak, majd abból kihalászta a glittereket és utána tette bele a darabolt fóliát - nekem ez már túl bonyolultnak tűnt, de ha van türelmed hozzá, ez lehet az igazán profi kivitelezés. Ha esetleg rátalálok arra a bejegyzésre, felteszem majd ide.
      Ha van még kérdésed, írj csak nyugodtan (ha az jobban nyomonkövethető, írhatsz a blog e-mail címére is)

      Törlés
  5. Köszönöm a gyors választ! :)

    VálaszTörlés