2013. április 18., csütörtök

Beauty kívánságlista




Olyan jó kicsit összeszedegetni, hogy melyek azok a dolgok, amiket előbb-utóbb szeretnék majd magaménak tudni. Gondoltam, ha már összeírom, akkor illusztrálom képekkel és megmutatom Nektek is, hátha lesz véleményetek egyikről-másikról. 



MUA Undress me too paletta 
Nagyon szeretem a MUA palettákat, így „fáj a fogam” erre az újra is. Ezt valószínűleg alaposan kihasználom majd, terveim szerint még idén megrendelem – örülnék, ha lenne ismét egy jó kis akció, aminek keretében enyém lehet. 




Coastal Scents 88 Warm paletta 
Nos igen, ő még mindig itt szerepel :-) Valószínűleg ez egy darabig még így is marad, mert alig fogy abból az E-bayes palettából, amit először rendeltem, aztán megbántam. 
A hosszú távú tervek között mindenképp szerepel, hogy beszerzem az eredeti palettát, mert nagyon tetszik, és a munkanapok túlnyomó többségében e paletta színeivel sminkelek, így biztosan kihasználnám. 




Sleek Face Form Kit 
Még nincs egyetlen Sleek termékem sem, és már nagyon érik egy vásárlás, ha már lúd, legyen kövér alapon egyből egy komplett szettel kezdenék :-) 
Nagyon tetszik a híres Rose Gold pirosító, de egyelőre még nem vagyok biztos abban, hogy nem lenne-e túl világos számomra. A Light és a Medium változat között vacillálok, nyárra talán a sötétebb jobb lenne, de még agyalgatok rajta. 




Bronzosító 
Jön a nyár, ilyenkor többször használok bronzosítót, mint pirosítót. Bár a tavaly vásárolt példányom sem kopott még meg nagyon, de szeretnék mellé másikat is. Azt hiszem elsősorban matt bronzosítót keresek, de lehet hogy elcsábulok egy szép csillámos változatra is. 





Vivamax Ionos bőrápoló készülék 
Az idő múlásával próbálok egyre jobban figyelni az arcbőröm ápolására, hidratálására, ránctalanító anyagok bevitelére. Erre a készülékre a kolléganőm hívta fel a figyelmet, aki próbálta már. Az otthoni használatra szánt eszköz a különböző funkcióknak köszönhetően segít a hatóanyagok bevitelében, a bőr ápolásában, segítségével krémeket tudunk a bőr mélyebb rétegeibe bevinni, vagyis a krémek hatásfokát növelheti. Találtam róla néhány pozitív visszajelzést, néhány hónapon belül szeretnék egy ilyet vásárolni. 




Jumbo Hajgöndörítő 
A karácsonyra kapott, göndörítésre is alkalmas hajvasalóval nem igazán sikerül boldogulnom (de azért még nem adom fel). Ezért szeretnék egy olyat, amivel még az olyan ügyetlenek, mint én is be tudják sütni a hajukat – valószínűleg egy vastag hajsütővas lesz a nyerő. 





French Tip Dip 
Egy külföldi blogon fedeztem fel ezt a kis eszközt és egyből megtetszett. Mostanában ugyan inkább színes körmöket viselek, de rajongásom a francia lakkozás iránt nem múlt el. Valószínűleg gyakrabban lenne franciára lakkozva a körmöm, ha ezzel készíthetném, mert sokkal gyorsabbnak, egyszerűbbnek tűnik, mint a sablonos megoldás – szabad kézzel sajnos nem vállalható az eredmény. 
A lábkörmeim nem igazán szoktam franciára lakkozni, mert nehézkes, de ezzel könnyedén és gyorsan meg lehet oldani azt is.


Nálatok mik szerepelnek a kívánságlistán? Van valamelyikkel kapcsolatban tapasztalatotok?

10 megjegyzés:

  1. A fele nekem is kellene ><. Főleg a két paletta a szívem csücske :D

    VálaszTörlés
  2. Az Undress Me Too palettát garantáltan imádni fogod, tudtam hogy kívánságlistás lesz Nálad :) A 88as palettára nekem is fáj a fogam, majdnem sikerült egyet "alighasznált" állapotban felhajtani (ismerőstől), de végül sokallottam az árat, amit ő kért érte. Ebay-ről pedig a Te rossz tapasztalatodon okulva nem merem megrendelni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát lehet ki tudnál fogni jót is az Ebayről, másoknak sikerült!
      Sőt, nálam is felemás a dolog, mert a Metal Mania paletta teljes olyan, mint az eredeti és jó a minősége is, csak a Warm nem jött össze...

      Törlés
  3. A MUA paletta egy főnyeremény!Imádom, a legjobb vételem eddig:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem csak az Undressed van meg, de az alapján biztos vagyok benne, hogy ez is nagyon jó lesz :-)
      Szerintem nyáron meg is rendelem :-)

      Törlés
  4. Elfogadnék innen is pár dolgot :D Én még januárban írtam össze, szerencsére van, amit sikerült már beszereznem róla :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen láttam! :-)
      A Snow Jam lakkokat nagyon szerettem volna, télen azokat sajnáltam a leginkább, hogy lemaradtam róluk ...

      Törlés
  5. A MUA paletta nekem is kívánságlistás. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látom Nálad is nagy kedvencek a MUA paletták :-)

      Törlés