2013. április 29., hétfő

Áprilisban elfogytak



Jelentem, sikeresen levizsgáztam ma, adótanácsadó lettem! :-D
Így mostantól több időt tölthetek a bloggal - reményeim szerint. Kezdésnek egy nem rövid bejegyzés az e hónapban elfogyasztott termékekről:

Hó közben csak gyűjtögetem a kifogyott flakonokat, tégelyeket, hó végén pedig mindig rácsodálkozom, hogy másokhoz képest milyen sok dolgot használok el egy-egy hónapban. Persze az itt felsorolt dolgokat nem egy hónap alatt használtam el, csupán ebben a hónapban fogytak ki. Ennek ellenére viszonylag sok dolog fogyott el/ki ebben a hónapban, de nem is baj, hisz ha már megvásárolta az ember lánya, akkor használja is el a dolgait, nem? :-) 



Kezdem a sort a sminktermékekkel, mivel azokra valahogy mindig büszkébb vagyok, ha sikerül valamit elfogyasztani közülük: 



Avon SuperShock Max vízálló szempillaspirál 
Még tavaly nyáron vettem, hogy a strandra is mehessek szépen kifestett szempillákkal, végül azonban oda használtam a legkevesebbet (jellemző). Viszont előszeretettel használtam a nyári melegben, majd télen az esős-havas időszakban féltettem a kifestett pilláimat. E spirál használata közben ismét megerősödött a véleményem, hogy az Avon SuperShock spirál igenis nagyon jó – és megnövekedett e spirálok eladása is, mert több munkatársam is rendelt ilyen spirált, miután látták az enyémeket :-) 
Ami nagyon furcsa volt, hogy amikor kezdett beszáradni, már nem éreztem, hogy ugyanolyan vízálló lenne, mint korábban. Amikor megvettem és elkezdtem használni, csak olajos lemosóval vagy mandulaolajjal tudtam eltávolítani a szempilláimról, most pedig már a sima szemfesték lemosóval is sikerül. 
Már meg is rendeltem az utódját! 

Lovely Pump Up! szempillaspirál 
Erről a nagyszerű spirálról írtam már régebben egy olcsó, de jó bejegyzésben. Nagyon megszerettem, vagy önmagában használtam, vagy a SuperShock spirállal kombinálva: külön-külön is jók, de a SuperShock után használva tetszett nekem a legjobban. Nagyon olcsó, vagy 650 ft-ért vettem és szerintem simán vetekszik a drágább spirálokkal! Szeretem a szilikonkefés spirálokat, sokkal jobban, mint a hagyományos kefés változatokat, így ez a része is ideális számomra. 
Már meg is vásároltam az utódját ennek is :-) 

Avon SuperShock szempillaspirál 
Amint a csomagolásán is látszik, ez egy karácsonyi kiadás volt. Az egyik kedvenc spirálom ez, mindig van egy felbontva a sminkes fiókomban és általában váltogatom őket (vagy ahogy fent is írtam, a Lovely spirállal kombinálva használom). Ez a megoldás egyébként nagyon bejött, így valószínűleg a jövőben is így fogom őket használni. Mert hogy újravásárolom, ez nem kérdés – pontosabban már újra is vásároltam, mert az ilyen állandóan használt termékeket akkor szerzem be, amikor jó áron kapható a katalógusban. 



Körmös dolgok: 



Essence Colour&Go: Boho Chic 
Ez a körömlakk nem fogyott ki ugyan, de mégis megválok tőle, mert úgy tűnik megromlott. Korábban olvastam már másoknál is, hogy ki kellett dobni ezt a lakkot, mert „megbuggyant”. Őszintén szólva fogalmam sincs, hogy milyen egy megbuggyant lakk – szerencsére eddig még nem volt dolgom ilyennel. Eleinte csak sajnáltam a bejegyzés íróját, hogy szegényke, hogy járt. Aztán amikor legutóbb felkentem ezt a lakkot, már bosszankodtam, hogy miért van az, hogy sokkal sötétebb a körmömön, mint amilyennek lennie kell. A köröm körömágyon fekvő részén szinte megfeketedett a lakk alapszíne, sokkal sötétebb, mint a körmöm azon a részén, ami nem a körömágyon fekszik (nem tudom, hogy hívják ezt szaknyelven). A minap ismét gondoltam, hogy felkenem, épp egy visszafogott tavaszi színhez volt kedvem, de szomorúan tapasztaltam, hogy megint olyan nem szép a színe – és ekkor megvilágosodtam, hogy bizony, az én lakkom is megromlott :-( 
Nem tudom, mi történt vele, mert ugyanott tároltam (sötét szekrény mélyén), mint a többi körömlakkom és csak ezzel fordult elő ilyesmi (szerencsére). 
Nem fogom újravásárolni: bár kedveltem ezt a színt, ezt éreztem a legkevésbé különlegesnek az aranypelyhes Essence lakkok közül, ráadásul nem kockáztatnék mégegyszer, hogy egy fél üveg körömlakkot ki kell dobnom… 

Essence Better Than Gel Nails magas fényű fedőlakk 
Ebből elhasználtam már néhány üvegcsével, mert nagyon megszerettem. Gyorsan szárítja a lakkrétegeket: én általában 20 perccel a lakkozás után már teszem a dolgom a lakásban, nem sérül az eredmény. Emellett nagyon szeretem, hogy szép fényes lesz a manikűröm a használata után: ha több napig ugyanaz a lakkozás marad a körmeimen, akkor 5-6 nap után kenek rá egy újabb réteget, és olyan szép lesz a körmöm, mintha frissen lakkoztam volna. 
Az ára is nagyon kedvező, korábban egy ennél drágább, de egyáltalán nem ennyire hatékony gyorsszárító lakkot használtam, ma már ez az abszolút kedvenc és semmiképp nem cserélném le. 
Már újra is vásároltam, nehogy a kedvenc fedőlakkom nélkül maradjak. 

Essence Nude Glam: Ice, ice baby! körömlakk
Ez totális meglepetés volt számomra, nem is vettem észre, hogy így kiürült az üvegcse! Mondhatni elpancsoltam ezt a lakkot: a dry water marble technikához használtam el belőle elég sokat, az utolsó pár cseppjét pedig beleöntöttem egy elég sűrű fehér lakkba, mondhatni ezzel higítottam fel.
Nem fogom újravásárolni, mert leginkább olyan semmilyen volt. Azt hittem tejfehér lesz a körmömön, de szinte alig látszott a körmeimen, nem igazán voltam elájulva tőle. Néhány minta készítéséhez alapnak jó volt, de van több ilyen alig látszó, nem sokat fedő lakkom, elhasználom íz ilyen célokra azokat inkább. 


Arcápolás: 



Gyógyszertári mosdókenőcs 
Szinte már kettesével vásárolom, annyira megkedveltem (ismét) ezt a kis egyszerű lemosót. Arclemosásra használom, valamint ezzel keverem ki a kedvenc szódabikarbónás bőrradíromat is. Régebben hébe-hóba használtam, de amikor megláttam, hogy a kozmetikusom is használja, még nagyobb kedvvel kaptam le a polcról. Most egy ideje csak ezt használom arclemosásra, a másik kedvenc arclemosómat pihentetem egy darabig, addig pedig ezzel tisztítom le esténként az arcbőröm. 
Nagyon bevált, már újra is vásároltam és használom az utódját. 

Gyógyszertári arckrém 
Ez a másik biztos pont jelenleg az arcápolási rutinomban. Amióta tavaly felfedeztem ezt a krémet, szinte csak ezt használom. A bőröm is szereti, nagyon gyorsan beissza, a használata után pedig megfelelően hidratált, pihe-puha az arcbőröm. Már ebből is a sokadik tégelyt használom, kb egy hónapig tart egy tégely, így kerül bele majdnem mindegyik havi ilyen bejegyzésbe. Mostanában gondolkodom, hogy mi lenne, ha éjszakára felturbóznám egy kis bőrápoló olajjal (szőlőmagolajjal például), majd meglátjuk, hogy belevágok-e. 
Ezt is újravásároltam már. 

Helia-D szemránckrém  - lemaradt a képről :-(
Általában külön szemápolót használok nappalra és éjszakára: egy könnyebbet a szemsmink alá reggel és egy tartalmasabbat, hidratálót-ránctalanítót éjszakára. A nappalra használt Helia-D golyós ránctalanító szérum egészen bevált, így gondoltam kipróbálok egy másik szemápolót ugyanettől a márkától. 
A kiszerelése igazán praktikus, csőrös kis tubus, amiből egész könnyen ki lehet adagolni a megfelelő mennyiséget. A krém maga jól hidratál, a bőröm ezt is szépen beitta, bár figyelni kellett rá, hogy ne kenjem túl vastagon, mert akkor már nehezen szívódott be. A hidratálásra nem volt panasz, de nagyon sajnáltam, hogy nem volt benne hyaluronsav (ha jól emlékszem, sajna a doboza eltűnt), számomra az az egyik legfontosabb összetevő a ráncok elleni harcban. Ami viszont nagyon zavart benne, az az illata. Nem is értem miért, de olyan erős, régi parfüm illata (szaga?) van, hogy minden egyes használatkor zavarta az orrom. 
Ez utóbbi két probléma miatt nem fogom újravásárolni (no meg azért, mert kaptam egy kis tégely Ilcsi csengőlinkás szemránckrémet, amit régebben is nagyon kedveltem, így most őt fogom – ismét- használni) 

Iseree Sensitive nedves arctörlő kendő (Lidl) 
Nem akarok lemondani a jól bevált arctisztító kendőimről, de márciusban vettem egy csomagot ebből a fajtából, hogy legyen mire ráönteni a korábban nem használt arctisztító tejet. Így amikor Lidl-ben jártam, akkor ezt emeltem le a polcról. Jót tett neki a ráöntött fél flakon arctisztító, anélkül azt hiszem kicsit száraz lett volna nekem, vagy ha száraz nem is, nem elég krémes a folyadék rajta (legalábbis az utolsó kendők esetében ezt érzem). 
Ha megszüntetnék a kedvencem (Alterra aloe arctisztító kendők), akkor valószínűleg tennék még vele próbát, de mivel erről egyelőre szerencsére nincs szó, nem fogom újravásárolni. 

Beauty Friends aloe maszk 
Elhasználtam az utolsó Beauty Friends maszkom is, korábban itt írtam róluk részletes bejegyzést. Kedveltem, mert nagyon jól ápolta a bőröm. Általában este, egy alapos arcradírozás után tettem fel ezt a maszkot, használata után már nem is volt szükség arckrémre – az aloe ápoló, hidratáló hatását nagyon szereti a bőröm. 
Újravásárolnám, de előbb elhasználom a felhalmozódott arcpakolásokat. 

Avon Shea vajas hidratáló maszk 
Írtam róla bővebben itt. Az elején nagyon kedveltem ezt a maszkot, de végül olyan nehézkesen tudtam elhasználni! Pedig egy egész jó módszert is kifejlesztettem a letörlésére: kb 10 percel a felkenése után egy frottír arcmaszkot (mint egy törölköző csak arcformájú) alaposan bevizeztem, kicsavartam és néhány másodpercre betettem melegedni a mikróba, majd a gőzölgő, meleg frottírt ráterítettem az arcomra - ezzel a bőröm még jobban magába szívta a hidratáló maszkot és könnyedén le tudtam törölni az arcomról a maradékot.
A hidratáló maszkok közül a krémes állagút kedvelem a leginkább, így valószínűleg újra fogom majd vásárolni, de csak akkor, amikor a maradék arcpakolásokat már elhasználtam.

Iridina Due szemcsepp
Kezdődik az allergiaszezon, ami még gyógyszerszedés mellett is megnehezíti az életemet. Így minden reggel egy-egy szemcseppel kezdem a napot: nagyon szépen kifehéríti a szemem és nem viszket egyáltalán.
Nagyon bevált, már újra is vásároltam!

Balea Aqua hidratáló szérum
Néha egész banális dolgok miatt nem készül nálam egy termékről részletes bemutató bejegyzés: ennek pl elkevertem a papírcsomagolását, emiatt nem írtam róla részletesebben.
Azt kell mondjam, nem volt tulajdonképpen rossz: hidratálta az arcom, de elfért rajta az arckrém is - persze csak este, napközben már sok volt a kettő együtt. A tejszerű szérumtól nem pattogott ki a bőröm, úgy éreztem, hogy megfelelően hidratált, csupán ha kettő pumpálásnál többet tettem fel az arcomra, akkor éreztem, hogy ez már túl sok - így viszonylag könnyű volt adagolni.A pumpás kiszerelés nagyon praktikus volt, a flakon oldalán látszott, hogy mennyi volt még vissza belőle.
Ezt konkrétan nem fogom újravásárolni, keresem tovább a számomra ideális arcápoló szérumot, a következő áldozatom egy ránctalanító, hyaluronsavas termék lesz. 


Hajápolás: 



Syoss szilikonmentes sampon 
Érdekes, hogy velem gyakran előfordul az, hogy nem rajongok túlzottan egy-egy termékért, aztán valahogy mégis vissza-visszatérek hozzá. Így voltam ezzel a samponnal is: nem éreztem olyan kiemelkedően jónak amikor először használtam, de végül mégiscsak adtam neki még egy esélyt, azóta pedig többet. A hajamat megfelelően tisztítja, nem gubancos a használata után, annak ellenére, hogy szilikonmentes samponról van szó. Szeretem, hogy nagy a kiszerelés: elkötelezett vagyok a környezet kímélése érdekében, így számomra fontos, hogy ha lehet, minél kevesebb szemetet hagyjunk magunk után (megy is minden kiürült, kitisztított flakon a szelektív hulladékgyűjtőbe). 
Újravásárolom, most úgy érzem, hogy bevált ez a sampon. 

Serical Frutta hajpakolás 
Ezzel is úgy voltam, mint Latte társával: azt hittem már sosem fogy el. Nagyon jól jön ez a hatalmas kiszerelés annak, aki nem szeret kísérletezni és szívesen használja ugyanazt sokáig, de aki időnként szeretne valami újat próbálni (még akkor is, ha jó amit használ), annak bizony nem könnyű kivárnia, hogy elfogyjon egy ilyen hatalmas flakon. 
Egyébként ugyanúgy, ahogy a Latte hajpakolással, ezzel is meg voltam elégedve, írtam is róluk részletesen ebben a bejegyzésben. A Frutta gyümölcssavas hajpakolást normál hajra ajánlják (a Latte hivatott a száraz, igénybevett haj ápolására), de nekem a mostani, igénybevett hajammal is jót tesz, még akkor is, ha nincs időm rajtahagyni a hajamon a csomagoláson ajánlott 30 percet. Úgy veszem észre, hogy dúsítja a hajam, nem lesz tőle olyan lelapuló a hajkoronám, mint más hajpakolásoktól szokott. 
Újravásárolom, de valószínűleg nem ezt a nagy flakont, hanem a kisebbet (annak is nagyon kedvező az ára), így gyakrabban tudom majd váltogatni ezt és a Latte pakolást. 

Schwarzkopf Taft kasmír hajhab 
Ez az egyetlen hajformázó, amit használok, erről viszont nem nagyon tudok lemondani. Hajhab nélkül a hajam száll és lelapul, valamint nagyon formátlan is. Így minden hajmosás után el kell egy pici gombócot dolgoznom a hajamban. 
Hogy miért ezt a habot használom? Vicces oka van: imádom az illatát. Nem különösebben érzek nagy különbséget a hajam tartásán a különböző hajhabok között, de ennek nagyon finom illata van, amit hajszárítás közben, és kicsit még utána is lehet érezni – ezért használom és vásárolom újra őt. 

Balea száraz sampon & Stella Herba Vita száraz sampon 
Épp a napokban írtam róluk egy összehasonlító bejegyzést és lám, épp kifogy mindkettő ebben a hónapban. Mivel a hajam nagyon gyorsan zsírosodik, rendszeresen használok száraz sampont. A Stella Herba vita szórófejes száraz samponját azért szeretem, mert dúsítja a hajam, a spray változatokat pedig azért, mert szép selymes marad a használata után a hajam. Ezért mindkét változatot újra fogom vásárolni, de a spray változatból inkább az Isana termékét, mert bár egyidőben nem használtam mindkettőt, de úgy érzem, mintha az egy fokkal jobb lett volna. 


Testápolás: 



Avon Foot Works Shea habos lábápoló 
Nos, ez sem egy mai darab – a felhalmozás áldozata lett: még régebben vásároltam, majd miután elkezdtem használni, megvettem az Alverde lábvaját is, és inkább azt használgattam (na erről fogok leszokni). 
Nagyon szeretem az Avon lábápoló termékeit, szerintem igen jók! Tavasztól, a nyár közeledtével már nagyon figyelek, hogy minden fürdés/zuhanyzás után bekrémezzem a lábfejem is, hogy a szandis időszakra már igazán pihe-puha legyen a lábam. A krém habos állagának köszönhetően igazán könnyű a formula, gyorsan beszívódott a bőrömbe és megfelelően hidratált. 
Újravásárolom, már meg is rendeltem az utódját. 

Londa festékeltávolító
Nem tudtam pontosan hova soroljam be, így került ide, hogy ne árválkodjon egyedül a képen a lábkrém.
Ezt a terméket még akkor használtam, amikor magam festettem a szemöldököm. Mivel mostanában már a kozmetikusra bízom inkább, nem őrizgetem azt a néhány cseppet, ami benne maradt, megválok tőle. A dolgát egyébként nagyon jól végezte: néhány csepp egy kis vattapamacsra és ripsz-ropsz eltávolította a festéket a bőrről.
Ha valamikor újrakezdeném a szemöldökszínezést, mindenképp újravásárolnám, - ha kapható még egyáltalán, mert nem egy mai darab :-)


Ti miket fogyasztottatok el az elmúlt hónapban?

8 megjegyzés:

  1. Oh gratula
    Én alig alig használok el valamit. Pedig lelkes felhasználó vagyok:-D
    Az allergiáról ne is beszéljünk. Nekem semmi sem használ:-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Én sem vagyok tökéletes az allergia gyógyszertől, de nagyon sokat segít - nélküle csak tüsszögök egész nap, fújom az orrom és könnyezek. Ehhez képest most teljesen elfogadható az állapotom :-)

      Törlés
  2. Gratulálok a vizsgához!
    Igazi nagyfogyasztó vagy :D

    VálaszTörlés
  3. Hmm látom van fogyasztás! :D
    Gratulálok én is...:)

    VálaszTörlés
  4. Adtam egy 'Best Blog' díjat neked! :D
    Nézz be hozzám, és vedd át! :)

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok! :) Egyébként annyira jó látni, hogy nem halmozod fel a dolgokat, hanem valóban fogynak is. :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm mindenkinek! :-))

    VálaszTörlés