2013. március 12., kedd

Egyensúly

 
 
Gondolom észrevettétek, hogy az utóbbi napokban nem igazán volt új bejegyzés a blogon. Ennek oka, hogy kicsit átalakítottam az időbeosztásom. Túl sok időt töltöttem az utóbbi hetekben munka után is a számítógépem mögött: hazamentem, majd alig csináltam mást, interneteztem, blogokat olvastam, bejegyzéseket írtam – ami valljuk be, hosszú távon nem tartható. Törekedni kell az egyensúlyra, hogy ne csak egy dologra koncentráljak, legyen idő a testmozgásra, a háztartásra, a tanulásra és mindezek mellett, - nem helyett - a blogra is.


Ezért múlt héten új szabályokat léptettem életbe: napközben írok egy pár tételes listát, hogy aznap miket kell elvégeznem a háztartásban, hogy ne gyűljön fel egyszerre sok teendő, majd csak ezek elvégzése után kapcsolom be egyáltalán a számítógépet. Emellett újra mindennapossá tettem a testmozgást is, amit korábban gyakran ellébecoltam: a jó időre tekintettel megkezdtem a futóedzéseket (nagyon jól esik és egyre többet bírok futni), Rubint Réka ismét majdnem mindennapos vendég a nappalinkban és mindezek hatására kezdem látni a változást magamon (persze a diétára már kicsit régebb óta figyelek).
Természetesen nem arról van szó, hogy vége a blognak, de kellett most kicsit ez a más jellegű tevékenység. Próbálok figyelni rá, hogy ha nem is mindennap, de kétnaponta jöjjek új bejegyzéssel – ez tűnik jelenleg a vállalható mennyiségnek, hisz jön a tavasz, vele a következő (és egyben utolsó) vizsgablokk, készülnöm kell arra is. 
Bízom benne, hogy ez nem tántorít el egyetlen kedves olvasóm sem és a jövőben is velem tart majd!



Hoztam néhány outfit képet a hétről, hogy legyen egy kis beauty téma is:










Ti hogy készültök a tavaszra?

14 megjegyzés:

  1. Csini outfit. A lista jó ötlet. Én imádom a listákat. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :-)
      Én is nagyon szeretem a listákat! A telefonom tele van listákkal, olyan jó őket pipálgatni :-)

      Törlés
  2. Nagyon csinos vagy :) És jó, ha meg tudod találni az egyensúlyt a teendőid/hobbijaid között. Én is törekszem erre, úgyhogy tegnap végre elmentem ismét zumbázni, és milyen jól tettem :) Meg nekem is ideje lenne visszaköltöztetni Rubint Rékát a szobámba...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :-)
      Határozottan jobban érzem magam, hogy alakul ez az egyensúly, kicsit kezdtem úgy érezni magam, mint aki nem csinál semmit...
      A Zumbát még nem próbáltam: tavaszra a Hot iron és a Kangoo volt tervben, de most megint elvarázsolt a futás (és az, hogy nem kell órákhoz igazodnom, akkor megyek amikor akarok)

      Törlés
  3. A lista tényleg jó ötlet, néha nekem is muszáj összeírnom a teendőket...
    És nagyon csini vagy, az a fekete-fehér szoknya még mindig szuper :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért is szoktam felírni a teendőket, mert apróságok is hétvégére maradtak, az pedig nem az igazi, a hétvége (nagyobb része) legyen inkább a pihenésé.
      Ez a szoknya a tavasz nagy kedvence nálam, én is nagyon szeretem (nem véletlen szerepel már másodszor) :-)

      Törlés
  4. "Rubint Réka ismét majdnem mindennapos vendég a nappalinkban" átmehetek megverni? :D Bocsi, nagyon utálom :D
    Amúgy nekem Te pont olyan vagy, hogy Rád nézek, és "hát ez a nőci tuti harmóniában él magával és a világgal" érzésem támad :]
    Azt meg már nem is mondom, hogy csini vagy, mert mindig az vagy :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rubint Réka egész érdekes indulatokat tud kiváltani az emberekből :-) Az Emberem ha meghallja, elkezdi utánozni a hangját, amiből éktelen vinnyogás lesz - ő így nehezíti a tornámat :-)
      Ó, igazán hízelgő, amit írtál :-D
      Törekszem rá, hogy harmonikusnak tűnjek, bízom benne, hogy többé-kevésbé szokott is sikerülni

      Törlés
  5. Nagyon szép vagy! :) Én is mindig listába szedem a napi teendőimet és olyan jó érzés kipipálgatni őket. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :-)
      No igen, a teendők pipálgatása mindenkinek nagy örömöt okoz :-)

      Törlés
  6. Csini vagy, mint mindig :) Engem a saját rendetlenségem szoktatott rá a FlyLady programra, bár nekem egy kicsit túl "sok" (egy 35 négyzetméteres házikó egyik helyiségét sem tudom egy héten keresztül takarítgatni, mert alapból egy nap alatt végzek mindennel...), számos elemét hasznosítom. Meséltem, hogy otthon egyelőre nincs net, csak anyuméknál jutok hozzá, így csak az a veszély áll fenn, hogy 3-4 napi bejegyzésdömpinget olvasok végig, meg előre dolgozom a blogra, egyszóval nem naponta töltök pár órát a gép előtt, hanem hetente kb két alkalommal nagyon sok időt. :)
    Irigyellek, hogy van kitartásod a futáshoz, mi minden hónapban lelkesen elkezdjük, aztán abbamaradt (bár inkább otthon tornázós típus vagyok, és tanulok végre úszni is). :)

    VálaszTörlés