2013. március 20., szerda

Alverde szilikonmentes hajvégápoló




Nagyon régen volt már teszt a blogon, holott lett volna mit bemutatni. Ezért most számba vettem azokat a dolgokat, amelyeket még nem mutattam be Nektek, elsőnek következzék az Alverde hajvégápoló fluid szőlőmag- és avokádóolajjal. 



Az utóbbi időben ismét elkezdtem a szilikonmentes hajápolás felé kacsintgatni, azaz az éppen elfogyó termékeket már szilikonmentes termékekre cseréltem. Így elkezdtem újra a Syoss sampont használni, majd a kedvenc Avonos hajvégápolómat sem vásároltam újra. Eleinte próbálkoztam természetes, tiszta olajakkal megoldani a pótlást, de sajnos az egyébként száraz hajvégeim ezeket nem szívták be rendesen (pedig nem tettem rájuk túl sokat, de túl olajosnak bizonyultak). Sem a kókusz-, a mandula- vagy az olívaolaj nem vált be erre a célra – bár a hajmosás előtti pakolásban nagyon jól szerepeltek. Mielőtt újra (és a tervek szerint utoljára) melíroztattam volna, már elég jó állapotban voltak a hajvégek ahhoz, hogy a hajmosás előtti bőséges olajpakolás alkalmazása után nem volt szükség hajvégápolóra, most azonban ismét igénylik. Így nem maradt más választásom, betértem a drogériába feltérképezni a helyzetet, vajon találok-e valamit ilyen igényekkel. Ebben a termékkörben nem volt túl nagy a választék, de sikerült fellelnem a polcokon egy Alverde hajvégápolót – mivel az Alverde szépségápolási termékei általában beváltak, ez jött velem haza. 

A csomagolás a termékcsaládtól megszokott egyszerű, műanyag 30 ml-es flakonban kapjuk a hajvégápolónkat. Kézbe véve igazi kis apróság, érzésre kevesebbre becsülném a mennyiségét. 
A levehető kupak alatt egy pumpa rejlik, így könnyen adagolható a hajvégápoló mennyisége. Egy pumpálásra nem jön ki túl sok belőle, így rövidebb haj esetén is könnyen ki tudjuk adagolni a megfelelő mennyiséget.



Összetevők: 

forrás: Krémmánia


Amit ígér: 
Az értékes szőlőmag- és avokádóolaj ápolja és megerősíti az igénybevett, töredezett hajvégeket. A növényi betain és búzaprotein hidratálja a száraz hajat.
Nem tartalmaz szintetikus tartósítószert, illatanyagot, színezéket, szilikont, ásványi olaj alapú- és állati eredetű összetevőket.


A hajvégápoló maga egy átlátszó, nem túl sűrű szérum mindenféle olajos érzet nélkül. Illata nem túl erős, viszont nemcsak a benne lévő gyümölcsöket érzem, hanem egy kis vegyszer-szagot is, de a hajon már egyáltalán nem érezni, így nem zavaró. 

Korábban hajmosás után, a még nedves hajra szoktam felkenni a hajvégápolót, mert így könnyebben tudom kifésülni az összegubancolódott hajvégeket. Sajnos úgy veszem észre, hogy ez nem segít ebben – nem érzek különbséget a fésüléskor, mindegy, hogy felkentem rá ezt a terméket, vagy sem. Szárítás után érezhető némi különbség, de messze elmarad a hatása a korábban használt hajvégápolóétól. Természetesen nem is várom, hogy ugyanolyan hatása legyen, hisz a szilikon sokat számít, de sajnos úgy érzem, hogy nagyon távol áll a hatása az általam elvárttól. Ahhoz, hogy a hajvégeim ne legyenek szárazak, sok-sok pumpálásnyit kell a hajamra tennem, így viszont nem túl gazdaságos, ráadásul el is nehezíti a hajam (ezt a kompromisszumot pedig nem szívesen vállalom be). 


Úgy érzem, hogy ez a termék inkább azoknak lehet ideális, akiknek nincsenek melírozott, száraz hajvégeik, inkább csak picit szárazabbak (bár az ilyen hajra minek hajvégápoló?) 
Ami engem illet, sajnos számomra nem ez az ideális hajvégápoló, tovább kell keresgélnem (vagy megpróbálok alkotni magamnak egyet, de ez inkább hosszú távú projekt lesz) 



Ismeritek ezt a terméket? Ismertek hatékony szilikonmentes hajvégápolót?

5 megjegyzés:

  1. Ó pedig úgy reméltem, hogy csupa jókat írsz róla :(

    VálaszTörlés
  2. Én is reménykedtem, de akkor egyelőre maradok a bevált Gliss Kur hajvégápolómnál. Sajnos nekem nem igazán váltak be a szilikonmentes termékek. :/

    VálaszTörlés
  3. Nekem sem váltak be, viszont az Avonos marokkói nagyon, hajmosás után, és nem zsírosít, úgyhogy teljesen megnyert magának :-)

    VálaszTörlés
  4. Én is reménykedtem, hogy jó kis termék lesz ez, bár az Alverde hajra való dolgaiban csalódtam már párszor. Sampon ügyben még mindig a Garnier provance családjáért vagyok oda, megvettem azóta a balzsamot is :) Katihoz csatlakozom, az Avonos is nagyon szuper, bár én inkább pakolásként használom egy ideje.

    VálaszTörlés
  5. Pancsi ha találsz másik szilikonmentes hajvégápolót ami be is vált neked,m megírod? :)
    Én épp tegnap vettem meg ezt, ma kipróbálom....szerintem nekem elég lesz mert sötétbarna hajam van amit hennával festek, tehát nem gáz a helyzet :) de valami kell azért mert száraz az tud lenni a hajam. ;)
    Jó cikk volt. ;)

    VálaszTörlés