2013. március 2., szombat

30 random dolog rólam



Oly sok blogon láttam már ezeket a kis „kitárulkozásokat”, és mivel szívesen olvasgatom őket, gondoltam én is összegyűjtök néhány ilyen érdekes(nek tűnő) infót.

  • Naiv vagyok – általában mindenről és mindenkiről a jót feltételezem és emiatt sokszor csalódom is 
  • Irtózom a nyers paradicsomtól – ketchupként már megeszem, de a nyers paradicsom állagát és ízét egyszerűen nem tudom elviselni 
  • Gyerekkoromban állatorvos szerettem volna lenni: akkoriban nagyon sokféle állatot tartottam és hordtam haza a kidobott, utcán kóborló állatokat. Azóta is minden hónapban támogatom az állatmenhelyeket 
  • Agykontroll tanfolyamot végeztem – utána állítólag nagyon sokat változott pozitív irányba a személyiségem, önbizalmam 
  • Szeretek kelt tésztákat készíteni – házi készítésű kenyeret, kiflit, zsemlét eszünk 
  • A kisfiam neve Matyi lesz, a kislányomé Panni 
  • Gyerekkoromban asztmás voltam, de már kinőttem (bár a sűrű gőzt és port még mindig nem bírom) 
  • Nagyon ritkán hordok lapos sarkú cipőt – ha mégis felveszek egyet, az ismerőseim ledöbbennek, hogy milyen alacsony vagyok (165 cm) 
  • Szeretek olvasni , ha jó könyv kerül a kezembe, egyszerűen nem tudom letenni – régebben képes voltam akár hétközben is majdnem egy egész éjszakát végigolvasni, miközben másnap dolgozni kellett menni 
  • Nagyon könnyen sírok – gyakorlatilag minden, akár kicsit is érzelmes filmen, könyvön pityergek 
  • Bár nem festem magam erősen (szerintem), de néhány ismerősöm szerint mégis nagyon furcsa vagyok, ha egyszer meglátnak smink nélkül – annyira szokatlan 
  • Vezettem már egyedül repülőgépet – mégpedig vitorlázórepülőt. Nagyon izgalmas volt, de azóta már elszállt a bátorságom és nem folytattam a kiképzést 
  • Szerepeltem már a megyei újság címlapján – igaz, nem névvel: csupán lefotóztak ahogy a Balaton parton ücsörgök egyszer télen (nagy meglepetés volt amikor megláttam magam a címlapon) 
  • Gyerekkoromban nagy versmondó voltam: minden iskolai rendezvényen és helyi szavalóversenyen szerepeltem 
  • Nagyon szeretek repülni – repültem már a vitorlázórepülő és nagy utasszállító repülőgép mellett MI8-as, MI-17-es és Aluett helikopterekkel, AN-2-es, LI-2-es géppel is 
  • Nem iszom kávét, alkoholt és nem dohányzom – azt szoktam mondani, hogy az egyetlen káros szenvedélyem a szolárium (természetesen csak mértékkel) 
  • Kerülöm a fehér lisztet, amit tudok egészségesebb lisztekkel, pl zabliszttel, zabpehellyel helyettesítek – néhány ismerősöm szerint nem fognak meglepődni, ha egyszer elkezdek nyeríteni, mint egy paci 
  • Nagyon szeretek tanulni, hiszek az élethosszig tartó tanulás fontosságában: jelenleg adótanácsadónak tanulok (aminek tavasszal vége, de már nézegetem, hogy mit fogok tanulni ősztől) 
  • Gyerekkoromban ollóval vágtam le néhányszor a szőrt a karomon – azóta ott is szőrtelenítenem kell 
  • Vettem már részt szülésen – a barátnőm engem kért meg, hogy menjek be vele, mert a férje nem bírja a vért. Nem volt elborzasztó esemény egyáltalán, sőt! 
  • Nagyon beszédes vagyok, de kell idő, hogy egy társaságban felbátorodjak – a csendes megfigyelőből egyszer csak egy bőbeszédű nőszemély leszek 
  • A blog indulása óta körömlakk-mániás lettem – egyszerűen nem tudok elmenni egy-egy szép szín mellett, még ha van is hasonló színem. Előfordul, hogy naponta átlakkozom a körmeim, hogy passzoljon a következő napi ruhámhoz 
  • Jó hallgatóság vagyok – szívesen meghallgatom a hozzám fordulókat. Egyszer emiatt lett egy zaklatóm is: az úriember szinte rám telepedett a problémáival később pedig elkezdett telefonon zaklatni 
  • Nem igazán szeretem a vizet – a teát viszont annál inkább! A nyári melegben is szívesebben iszom forró teát 
  • Belgium volt e legtávolabbi hely, ahova eddig eljutottam – 2 hetet töltöttem ott munkaügyben 
  • Gyerekkoromban egy rövid ideig tanultam lovagolni – azóta ők a kedvenc állataim 
  • Felsőfokú angol nyelvvizsgám van, jól beszélek angolul. A jelenlegi munkahelyemen viszont a német nyelvet kell(ene) használnom – mivel ez még nem megy olyan jól, sokszor beleverek a mondandómba egy-két angol szót. 
  • Kedvencem az étcsoki, a tejcsokit nem igazán eszem. 
  • Utálom az orrom, szerintem nagyon nagy. Régebben arról álmodoztam, hogy megműttetem, de mára már megbarátkoztam vele. 
  • Jobb szeretek sorozatokat nézni, mint filmeket. Jelenleg vagy 8 sorozatot követek.

9 megjegyzés:

  1. Jó volt újabb infókat megtudni rólad :)

    VálaszTörlés
  2. A paradicsomos furi :D
    De megértem, én az ilyen se nem kemény se nem puha állagú kajákat nem bírom (mármint patisszon, tök, ilyenek)...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is ez a bajom a paradicsommal! Bár a tököket még csak-csak megeszem néha, de a paradicsomnak még a nyers íze sem tetszik

      Törlés
  3. jaj végig sem olvastam még,de a kelt tésztás dolog megfogott! :D múltkor nekiálltam egy kalácsnak,batyunak és lehet h nem egyszerre kellett volna,de nagyon nem olyan lett, mint amilyet akartam...elárulod hogy mi a trükköd,amivel szép és finom puha lesz? mert gondolom ezért szeretsz kelt tésztát készíteni :))) előre is köszönöm! :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A titkom az, hogy lusta vagyok :-)
      Vagyis nem kézzel készítem a tésztákat, hanem kenyérsütőgéppel - így könnyű :-)
      Minden kelt tésztát a kenyérsütőgépem dagaszt-keleszt, és Szoó Judit receptjeit használom. Ő zabpehelylisztből készült lisztkeveréket használ, azonban nagyon finom puha és könnyű lesz a tészta.
      Néhány napja a Valentin napi kihívásnál írtam egy receptet, az is az ő egyik könyvéből származik

      Törlés
  4. jó volt megtudni rólad pár dolgot. :)

    VálaszTörlés
  5. Éljen a forró tea :-) És megtudhatom, melyik az a 8 sorozat? Épp eléggé kifogytam a néznivalókból :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Happy Endings (magyarul azt hiszem Fuss el véle)
      Modern family
      Castle
      Criminal Minds
      Once upon a time
      Castle
      Revenge
      The good wife (férjem védelmében)
      Fringe (Rejtély volt a magyar címe)
      Two and a half men
      Uuupsz, nem is nyolc :-D

      és a House-t sem fejeztem még be
      és néztem a Ringer nevű sorozatot is, de azt sajna az első évad után nem folytatták

      Törlés
    2. Köszi, csekkolom majd őket :-)

      Törlés