2013. február 14., csütörtök

Valentin napi körmök



Boldog Valentin napot / csütörtököt kívánok mindenkinek! (kinek-kinek amelyikre vágyik :-)
Hoztam két, aktuális mintázatú manikűrt - ami mi más is lehetne, mint néhány szívecske.
 
 

Az első manikűr patchwork szívecske akart lenni - nézzétek el nekem, ez az első patchwork alkotásom :-) Tudom, hogy a gyűrűsujjam mintája inkább hasonlít tükörtojásra, de ez csupán annak köszönhető, hogy a cellux vitte magával a felkent arany csillámlakkot.
 
 
Igen megszenvedtem a celluxból kivágott szívvel - valahogy nem sikerült a megfelelő méretű mintát kivágnom, vagy ha mégis sikerült, akkor nem tudtam szétszedni az összeragadt celluxot szétszedni. Mondhatni "komoly" munkám van ebben a manikűrben - legalábbis ami az előkészületeket illeti :-)
 
A használt lakkok:
 
 
Essence Nail Art sealing top coat - mivel fedőlakként nem vált be, alaplakként használom el
Lovely Crystal Length Nr 465
Sissi ősrégi fehér lakk
Rose Nail arany csillámos lakk (ez lett a tükörtojás sárgája)
Essence Stampy polish
Essence BTGN magas fényű fedőlakk



A másik manikűrt épp az imént készítettem - ehhez már körömnyomdát használtam, gyorsabban kész lett, mint az előző:


 
Khmm, igen, a nyomdázás ezúttal hagy némi kívánnivalót maga után. Sajna amennyire nagyon tetszett a mutatóujjam mintája, annyira nem jött ki a Love felirat - úgy tűnik a vékony vonalakkal egyelőre még hadilábon állok.
 
 

Úgy érzem, kezdek beleszerelmesedni a Bundle Monster körömnyomdákba - tetszik ez a rengeteg minta, hogy minden alkalomra lehet benne találni megfelelőt.
 
A használt lakkok:
 
 
 
Essence Nail Art sealing top coat (alaplakként)
Moyra Nr 607
Essence Stampy polish fekete keverve Maybelline ColoRama 261-es számú lakkjával (ami lakkozásra használhatatlanul sűrű volt)


A használt körömnyomdalemezek:


 
 
Ti készítettetek Valentin napi körmöket?

11 megjegyzés:

  1. Júj, de gyönyörű az a piros! :))A tükörtojáson meg jót mosolyogtam, nekem tetszik :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a piros nálam is nagy favorit - ma is többen megdícsérték :-)

      Törlés
  2. A második nagyon szép, az első meg tiszta édes lett....:)

    VálaszTörlés
  3. A második mani nagyon tetszik,olyan babarózsaszínes és a mintája is nagyon ütős o.o

    VálaszTörlés
  4. az első változat nagyon ötletes! Én most nem készítettem semmi extra manikűrt, nem volt semmi ötletem

    VálaszTörlés
  5. Kimaradt a Valentin-napi manikűr, nem is gondolkoztam semmi ilyesmin, de a tiéd nagyon tetszik, mind a kettő jó lett! :)

    VálaszTörlés
  6. De szépek, az elsőről azok a kis varrott "sérült" macik jutnak eszembe :P

    VálaszTörlés
  7. Mindkét manikűr nagyon szép, de én az elsőbe szerettem bele, teljesen! *.* A piros lakk, amit használt nagyon szép!

    VálaszTörlés