2013. február 20., szerda

Ruby Rose paletta



Ezzel a bejegyzéssel még karácsony óta adós vagyok, hisz ezt a palettát még akkor kaptam. Nagyon örültem neki, a swatchokat megcsináltam még január elején, de a használata valahogy mindig elmaradt. Nem értettem magam: annyira örültem neki, de valahogy sosem nyúltam érte, mindig inkább a MUA palettákat használtam, azokért nyúltam. Végül megvilágosodtam, hogy mi lehet az oka: gyönyörű pasztell színei vannak ennek a palettának, a téli sötétségben viszont nagyon nem volt ihletem ezekhez a színekhez. És valóban: ezek a színek inkább a tavaszi világossághoz, a tavaszi napsütéshez kapcsolódnak a gondolataimban. Amikor a lányok újra vékony harisnyában, kiscipőben, világos kabátban és pasztell színekben járnak. Múlt héten valahogy megcsapott a tavaszi érzés és hipp-hopp, már a kezembe is került ez a paletta. Ennek örömére bemutatom most Nektek őt:

 
 



A palettában 12 db szép visszafogott szemhéjpúder található, a súlyuk összesen 5 gr (bizony, nem túl sok). A színek igen kicsi panekben csücsülnek – a sminkelés során ez nem probléma, hisz ecsettel azért könnyen hozzáférünk a színekhez, de a swatch-ok készítése emiatt nem a szokásos ujjbeggyel történt, hanem az applikátorokkal, hisz nem fért bele az ujjbegyem egy panbe sem.
Az összeállítás része 2 pirosító is (1gr), azonban ember legyen a talpán, aki ezekből a kis „lyukakból” pirosító ecsettel ki tudja varázsolni a színt, így valószínűleg szemhéjra fogom elhasználni ezeket a színeket is.



A színek – amint említettem – nagyon szép visszafogott színek, nem az erősebb/sötétebb színek kedvelőinek valók. Nekem nagyon tetszenek, minden színéről a tavasz jut eszembe.
Pigmentáltak és alappal tartósak, egy munkanapot simán kibírnak. Kicsit porolnak, de egyáltalán nem vészes, a Miss Rose palettákhoz képest ez semmi (ennyire még a MUA palettáim színei is potyognak). A színek szaténfényűek: ez is tetszik benne, hogy ez most más, nem egy csillámos paletta, hanem visszafogott, de mégsem matt színek (a vakus képe nagyon csalókák lettek!).  
 
A paletta felső része és szemhéjpúder swatchok
 

 
természetes fényben
 
vakuval
 
 
 
A paletta alsó része és szemhéjpúder swatchok

 
 
 
 
természetes fényben
 
vakuval
 

Amit még meg kell említenem a palettával kapcsolatban az az illata. Merthogy van neki. Nem hivalkodó vagy zavaró, de bizony érezni: a nyolcvanas évek régi szemhéjpúdereinek volt ugyanilyen illata – nem tudom pontosabban körbeírni, de az emlékeimben tisztán él ez az illat régről.


Ezt a palettát ajándékba kaptam, de azóta láttam fodrászkellékesnél több méretben is, valamint van honlapjuk is, ahol a sok-sok méretben és mintában kapható paletták megtekinthetőek, sőt video is van némelyikről.
Az ekkora méretű paletták ára kb 800 Ft, ami szerintem nem sok ennyi szép színért.


Összességében elnyerte tetszésem ez a kis paletta, bejönnek az abszolút nem hivalkodó pasztell színei, tavasszal biztosan sokat fogom őket használni, amikor épp nem a szokásos barnás natúr sminkre vágyom. Szerintem főképp ideális a színösszeállítás, egy matt bőrszínnel kiegészítve egész csinos kis szemsminkeket lehet összehozni belőle. 



Ismeritek a Ruby Rose palettákat?

10 megjegyzés:

  1. Jaj de szép színei vannak. :) Remélem sok tavaszi sminket készítesz majd vele. ;)
    Az illattal kapcsolatban ahogy olvastam rögtön beugrott. :D Anyukám régi szemhéjpúder palettájának volt olyan illata, nagyon szerettem szagolgatni. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy be lehetett azonosítani, milyen illatra gondolok :-)
      Érdekes, hogy semelyik másik palettánál nem éreztem évek óta ezt az illatot, de ennél nagyon :-)

      Törlés
  2. Hmm nagyon szép...:D
    Én is várom a sminkeket vele majd...:)
    Egyébként megértem, hogy télen nem nagyon tudtad hasznosítani, de mindjárt itt van már a tavasz remélhetően...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jönnek, majd, jönnek a sminkfotók :-)
      Jajj, nagyon várom már én is a tavaszt!

      Törlés
  3. Júj, de szép! Én évszaktól függetlenűl imádok játszani a színekkel! :)
    Nagyon tetszik, ha olyan helyen járok, meglesem, és lehet majd veszek is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nekem ihlet és hangulat kell a színes sminkekhez (de ha végre felkerül egy az arcomra, mindig dícsérgetik :-)

      Törlés
  4. Azta, tök kis gyengének hittem így a palettából, de elég jól pigmentáltak, és szépek is :]
    Sminket akarok vele! :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is kicsit izgultam, hogy bizonyít majd, de úgy tűnik alaptalan volt az aggodalmam
      Készítek sminket, gyakorlom a fotózást és jönnek a sminkek! :-)

      Törlés
  5. Tudtok nekem segíteni, hol tudok Ruby Rose sminkeket venni, vagy rendelni?

    VálaszTörlés
  6. Tudtok nekem segíteni, hol tudok Ruby Rose sminkeket venni, vagy rendelni?

    VálaszTörlés