2013. február 26., kedd

Napi köröm: türkiz-arany



Engem már megérintett a tavasz szele – azt hiszem ennek köszönhető ez a tavaszias-nyárias manikűr (no meg a hozzá választott türkiz nyaklánc és szemfestés).
A saran nail wrap technikát már korábban is többször alkalmaztam – nagyon tetszik! Egyszerű, de látványos manikűröket lehet vele alkotni, és nagyon nehéz elrontani - nem írom, hogy lehetetlen, mert korábban bizony nekem is sikerült :-)

 
 

Viszonylag ritkán viselek kék lakkot: a kék és a zöld színeket valamiért nem nagyon viselem el a körmömön. Ez a türkiz Avon lakk azonban mindezek ellenére nagy kedvenc nálam! Áldom a megérzésem, amikor egy internetes ajánlat keretében lecsaptam az egyébként már kifutott lakkra. Az én ízlésemnek önmagában, két rétegben túl sötét, ezért most alapszínnek egy világoskék Aden lakkot kentem fel, majd erre szivaccsal vittem fel az Avon lakkot. Sajnos a széleken néhol picit kikukucskál a világoskék lakk, ezért ez sem ideális megoldás, de megnyugtat, hogy nem igazán feltűnő (legközelebb inkább ugyanazt a színt használom először vékony alapszínnek, majd szivaccsal mégegyszer vékonyan). Miután megszáradt (a szivacsos felvitel előnye, hogy a notórius vékonyan lakkozónak is sikerül a vékony rétegű lakkozás), jöhetett az arany lakk. Most ehhez is egy Avon lakkot használtam, mégpedig egy sűrű arany csillámos repesztő lakkot (amit eredeti funkciójában nem igazán használtam, díszítőlakként azonban nagyon tetszik). Ezúttal nem folpackot használtam, hanem egy nem használt zacsit vágtam szét kis darabokra. Az arany lakkot először újságpapírra kentem, majd onnan vettem fel az összegyűrt zacsigombóccal és így vittem fel a körmökre. Így kellő mennyiségű (vagyis nem túl sok) arany festék került a körmömre.
 



 A használt lakkok:



Essence sealing top coat (alaplakként)
Aden körömlakk Nr 30
Avon Nealwear pro Sequined turquoise
Avon Mosaic Effects Gold glimmer
Essence Better than gel nails magas fényű fedőlakk

8 megjegyzés:

  1. Mióta készülök ezt a technikát kipróbálni... :D
    Viszont már annyira tetszik, leginkább egyébként a nálad látottak, nem tudom, hogy csinálod ilyen szépre, de én is akarok ilyet :]
    A színösszeállítás meg nagyon tetszik, bár itt tejköd van, a szomszédig alig látok el :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a water marble technikával vagyok így - tetszik de még soha nem álltam neki.
      Pedig ez sokkal egyszerűbb, egyáltalán nem macerás, max az utána következő körömágybőr takarítás...
      Úgy csinálom szépre, ahogy leírtam: csak egy zacsi kell összegyűrve :-)

      Törlés
  2. nagyon tetszik. :)
    még sosem próbáltam ezt a technikát, de azt hiszem hamarosan ki fogom próbálni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam most nagy kedvenc! :-)
      Könnyen nagyon érdekes és szép mintát lehet alkotni - ez nekem való :-D

      Törlés