2013. február 20., szerda

Napi köröm: munkatárs ihlette



Az úgy történt, hogy hétfőn a munkatársam megmutatta milyen körmöket alkotott a műkörmöse legutóbb számára. Megtetszett és arra gondoltam, hasonlót én is tudok alkotni. Végül virágdíszítés nem került a gyűrűsujjakra, de ezt a szép Avon lakkot azért megmutatom Nektek - a következő katalógusban akciós lesz, ha valakinek nagyon megtetszik :-)



Méltánytalanul ritkán használom ezt az Avon lakkot, pedig az egyik kedvencem. A Speeddry+ családba tartozik, és valóban gyorsan szárad: mire a második réteg lakkozásával is elkészültem, már húzhattam pálcával a rózsaszín csillámos lakkot a körömvégen, nem sérült az alapszín. Ezt a típust ráadásul tudom szép vékony rétegben lakkozni, gondolom ez is segít a gyors száradásban. A biztonság kedvéért azért felkerült a szokásos kedvenc Essence BTGN.
 




A használt lakkok:


S-he Liquid false nails alaplakk
Avon Speeddry+ Sateen
Jollie France nail polish Nr 13
Essence Better than gel nails magas fényű fedőlakk

8 megjegyzés:

  1. a lakk stop ellenére már megint sikerülr rávenned a vásárlásra ezzel a lakkal..
    először azt hittem belenyúltál a friss lakkozásba,aztán olvastam tovább és rájöttem hogy mégsem :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajjaj, nem akartam senki vásárlásra ösztönözni :-)
      Ez egyébként tényleg igazán gyorsan száradó lakk, nem is olyan könnyű belenyúlni a friss lakkozásba :-)

      Törlés
  2. A japán manikűr bevált neked? Szép hosszúak a körmeid.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A körmöm megerősödött a japán manikűrtől, de mivel a körömlakkok egyáltalán nem voltak tartósak a körmeimen (se a japán manikűr előtt, sem utána), ezért most gél lakk van rajta - jelenleg amiatt ilyen hosszúak.

      Törlés
  3. Nagyon szép, és jól áll :-)

    VálaszTörlés