2013. február 7., csütörtök

Napi köröm - egyszerű "szerelmes"



Közeledik a Valentin nap, ami megihlet minden kreatívkodót. Egy egyszerű szívecskés manikűrrel kezdem meg a Bálint napi témájú műveim bemutatását. Láttam néhány nagyszerű ötletet, később próbálom én is megvalósítani őket (megpróbálom nem túl giccsesre venni a figurát).
 
 

Egy Essence körömnyomdalemezt használtam a műhöz: a gyűrűsujjra Love felirat került (sajna a kisebb mintákat még mindig nem sikerült szépen középre helyezni), a mutatóujjra egy szív és bele csillámok.
 
 
Bár kicsit világosabbat szerettem volna, nagyon szeretem ezt a sötétbordó Essence körömlakkot. A Bálint napi köröm-alkotások során valószínűleg sokszor fogom használni.
 
A használt lakkok:
 
 
S-he műköröm hatású alapozólakk
Essence Colour & Go Do you speak love?
Essence Breaking dawn A piece of forever
Color Trend: Gold flecked
Essence Better Than Gel Nails magas fényű fedőlakk
 
 
A használt körömnyomda:
 
 
 
 
 
Egyébként kissé ellentmondásos a viszonyom ezzel az újkeletű ünneppel: az Emberemmel nem ünnepeljük, de ennek ellenére az alkotókedvemet meghozta :-)
 
 
 
Készítetek Valentin napi körmöket?

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jól áll neked a piros köröm. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-)
      Nagyon szeretem a piros/bordó körömlakkokat.

      Törlés
  2. Kész, kell ez a piros lakk... :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szép, ugye?
      Néhány hete Betti is dícsérgette, amikor ezzel lakkozták ki a körmét :-)

      Törlés