2013. február 8., péntek

Mai külső



Nagyon idegenkedem az outfit kifejezéstől, próbálok valami mást kitalálni, meglátjuk mi lesz a vége :-)
Már elég rég volt ilyen bejegyzés, gondoltam épp itt az ideje megmutatni, hogy jár PAncsi dolgozni. Bár mostanában egyre többször húzok farmernadrágot, akkor érzem igazán jól magam ha szoknyában és blúzban vagyok, így télen sem hanyagolom ezt az összeállítást.
 
 
 
 

 
Blúz: F&F (Tesco)
Szoknya: Tally Weijl
Csizma: helyi cipőüzlet
 
 
 
Nagyon nagy kedvencem lett ez a szoknya, amit még az őszi Glamour napok alkalmával vásároltam. Úgy érzem, hogy szépen összetartja a csípőm, a hossza is pont jó nekem. Ha találok még ilyen szoknyát más színekben, mindenképp megvenném.
 
Egy szokásos vigyori kép, de ezúttal a hajam a lényeg :-)
Kicsit változott a színe és vágattam is belőle.
 
 
 
 
 
És mivel sajnos nagyon elhanyagoltam a sminkek fotózását, készítettem képet a mairól is. Bár ez a telefonos fotó nem az igazi (egyszerűen nem tudom a fejem lefényképezni fényképezőgéppel :-) és a mai sminknél csináltam jobbakat a héten, ha már elkészült, megmutatom.
 
 
 
 
Amit használtam:
Artdeco szemhéjalap
Avon Supershock szemceruza Blackberry
Essence Quattro To die for
Lovely tus
Avon upershock szempillaspirál
Essence Bold szemöldökceruza
 
 

8 megjegyzés:

  1. Csini vagy, mint mindig :]
    És a hajad is tök jó lett :]

    VálaszTörlés
  2. Köszi :-)
    Ha találok régi képeket, lesz bejegyzés még a hajamról (röviden: kedd este még nem voltam ennyire elégedett vele...)

    VálaszTörlés
  3. A szoknya szerelem első látásra :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól áll a szoknya, csinos vagy! :-)

    VálaszTörlés
  5. A blúzod nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jól áll neked ez a korallos pirosas szín. :) A smink is csodaszép lett. :)

    VálaszTörlés